1696
Кон'юнктурний аналіз ринку – агентство Pro-Consulting
Знання кон'юнктури ринку дозволяє організувати та розвивати бізнес-проект, використовуючи всі наявні можливості для отримання прибутку, одночасно уникаючи ризикованих дій та долаючи бар'єри на шляху до наміченої мети.
Кон'юнктурний аналіз ринку замовляють як діючі підприємства, так і інвестори, які планують вивести на ринок нового гравця.
Існуючих ринкових суб'єктів зазвичай цікавлять відомості про:
- актуальні позиції підприємства на ринку, тенденції та динаміки її зміни;
- діяльність конкурентів та пов'язаних з ними ризиків – читайте про аналіз конкурентів;
- споживчі тренди, відношення покупців до торгової пропозиції (NPS-опитування, CSI-опитування);
- ефективність використання наявних каналів реалізації продукції у поточній та прогнозованій ринковій ситуації;
- вплив на ринок постійних і тимчасових чинників;
- можливості для розвитку бізнесу та існуючі бар'єри.
Для нових гравців кон'юнктурний аналіз ринку корисний щоб отримати дані про:
- інвестиційну привабливість конкретної економічної сфери;
- сильні та слабкі сторони суб'єктів, що конкурують;
- умови отримання та прогнозовані обсяги ринкової частки бізнес-структури, що створюється;
- тенденції та прогнозні показники розвитку ринку;
- вигідні ринкові ніші, формати ведення бізнесу, зовнішні ринки.
Перегляньте структури більш ніж 2300 готових аналізів ринків у каталозі готових проектів – можливо ви знайдете готовий звіт по вашому ринку.
Кон'юнктурний аналіз ринку можна замовити, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою. Відразу після цього ми організуємо спільний брифінг ініціатора дослідження та його виконавця, на якому погодимо:
- загальне розуміння цілей та завдань;
- пріоритетні напрями вивчення ринкової ситуації;
- сили та кошти, що виділяються на кон'юнктурний аналіз ринку;
- тимчасові рамки маркетингового дослідження;
- вартість послуги.
За результатами узгодження ви складаєте технічне завдання на кон'юнктурний аналіз ринку, спрямоване на задоволення ваших інформаційних потреб.
Зазвичай кон'юнктурний аналіз ринку включає:
1. Загальний опис ринкової ситуації:
- ємність ринку, розрахована за показниками виробництва, імпорту та експорту продукції;
- сегментація ринку в зрізах, що цікавлять замовника;
- постійні та тимчасові фактори впливу;
- тенденції розвитку сфери бізнесу;
- у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку автозапчастин в Україні.
2. Правила легальної діяльності на ринку:
- основні положення законів та підзаконних актів;
- податки, збори, мита;
- умови ліцензування; необхідність відповідності стандартам;
- закупівля продукції за бюджетні кошти; порядок участі у тендерах.
3. Виробничий кон'юнктурний аналіз ринку:
- перелік та опис найбільших виробників;
- розподіл виробничих обсягів;
- сировинна база;
- кон'юнктура ресурсних ринків;
- умови та досяжний рівень рентабельності виробництва.
4. Аналіз каналів та ринків збуту:
- показники існуючих способів реалізації продукції;
- умови взаємодії з дистриб'юторами та роздрібними продавцями;
- дієвість методів просування залежно від каналу продажу;
- факторне порівняння експортних напрямів;
- організація збуту в поточній та прогнозованій ринковій ситуації;
- якщо ви плануєте дослідити іноземний ринок, до прикладу, перегляньте структуру готового паспорту ринку газобетону в Польщі.
5. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік прямих та непрямих конкурентів;
- розподіл часток між операторами ринку;
- ринкова позиція вашого підприємства;
- маркетингові стратегії та прийоми, що застосовуються конкурентами;
- сильні та слабкі сторони торгових пропозицій конкурентів;
- ризики для бізнесу клієнта пов'язані з конкуренцією.
6. Дослідження споживчої аудиторії:
- портрет споживача;
- поведінка та запити споживачів у роздрібних магазинах та на електронних майданчиках;
- ставлення споживачів до торгових пропозицій замовника та інших ринкових суб'єктів;
- особливості споживання цільової продукції державним сектором та приватними підприємствами.
7. Інвестиційний аналіз ринку:
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- факторний аналіз ринкових ніш;
- зведений граф ризиків та бар'єрів.
Якщо ви готуєтеся приймати відповідальні рішення у бізнес-сфері та відчуваєте, що вам необхідно більше даних про стан економічного середовища, замовляйте кон'юнктурний аналіз ринку в Pro-Consulting.