1547
Дослідження ринку товарів та послуг - агентство Pro-Consulting
Звертаємо вашу увагу на те, що готове дослідження ринку товарів і послуг можна придбати в онлайн-магазині на сайті компанії.
Кожне дослідження ринку товарів та послуг проводиться з метою задоволення специфічних інформаційних потреб замовника. Найчастіше дослідження ринку товарів та послуг необхідне в рамках підготовки найважливіших для долі бізнесу заходів, таких як:
- випуск ринку нового продукту чи освоєння додаткового напрями діяльності;
- визначення асортименту та створення каналів імпорту чи експорту;
- коригування торгової пропозиції, складу бренду, маркетингової стратегії;
- протидія конкурентам з метою збереження та покращення власної позиції на ринку – аналіз конкурентів;
- виявлення можливостей, ризиків та бар'єрів для реалізації бізнес-планів.
Найчастіше замовника цікавить комплексне дослідження ринку товарів та послуг. З урахуванням специфіки цілей і завдань, що стоять перед вами, ви можете вказати в технічному завданні пріоритетні напрямки та глибину вивчення окремих аспектів економічної обстановки.
Дослідження ринку товарів та послуг зазвичай включає наступні розділи:
1. Загальне дослідження ринку товарів та послуг:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- динаміка ємності ринку з прогнозами;
- сегментація ринку в зрізах, що цікавлять замовника;
- найбільш впливові фактори та тенденції розвитку ситуації, що переважають.
2. Нормативні правила роботи на ринку:
- положення законів та підзаконних актів;
- податкове навантаження у різних форматах ведення бізнесу;
- необхідність та умови ліцензування та стандартизації;
- порядок проведення та участь у державних тендерах;
- плани уряду щодо реформування галузі;
- у якості прикладу перегляньте структуру готового аналізу ринку напоїв в Україні.
3. Споживче дослідження ринку товарів та послуг:
- показники цільової аудиторії;
- очікування, критерії вибори та мотиви поведінки покупців;
- особливості споживання в очному та дистанційному режимах;
- споживання у корпоративному та державному секторах.
4. Конкурентне дослідження ринку товарів та послуг:
5. Виробниче дослідження ринку товарів та послуг:
- обсяги та динаміка виробництва в натуральному та грошовому вираженнях;
- частки виробників;
- доступна сировинна база;
- умови рентабельності виробництва;
- технологічний рівень місцевих підприємств
6. Збутове дослідження ринку товарів та послуг:
- перелік можливих каналів збуту;
- комунікаційні та цінові політики дистриб'юторів та рітейлерів;
- ефективність методів просування у різних каналах збуту;
- схеми реалізації продукції в конкретних умовах.
7. Оцінка інвестиційного потенціалу та порівняння ринків:
- вигідність ринків та ринкових ніш за результатами порівняльного факторного аналізу;
- карта ризиків, бар'єрів та можливостей за підсумками SWOT- та PEST-аналізу.
Тут наведена неповна типова структура аналізу ринку, лише найпопулярніші напрями, якими проводиться дослідження ринку товарів та послуг. Для того, щоб отримати найдокладнішу інформацію та замовити дослідження ринку товарів та послуг, зв'яжіться Pro-Consulting, використовуючи наші контакти.
Читати також: Аналіз обсягу ринку в процесі маркетингового дослідження