Аналіз ринку напоїв в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку напоїв в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2023 року
Кількість сторінок: 59, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 45
Таблиць: 23
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
37855 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку напоїв в Україні протягом 2021-2022 рр. В звіті описані такі продукти, як солодка газована вода, енергетики, мінеральна вода, вітамінізована вода, солодка негазована вода, холодний чай та слабоалкогольні напої.

Ринок напоїв в Україні розвинений. Попит практично повністю забезпечується внутрішнім виробництвом. Експорт напоїв з України здійснюється в невеликих обсягах.
На ринку існує значна конкуренція. Функціонують великі компанії, які володіють унікальними за складом водами, мають великі потужності та, що важливо, капітал, який спрямовують на технічний розвиток, рекламу, підвищення кваліфікації працівників. Таким чином, витісняють підприємства із низьким рівнем економічного розвитку. Додатково вони запускають потужні рекламні кампанії, тому про ці продукти знає кожний українець.
Культура споживання мінеральної води в Україні розвивається, однак рівень споживання води все ще залишається низьким (порівняно з іншими європейськими країнами). В останні кілька років під впливом світового тренду здорового способу життя відзначається збільшення попиту на негазовану воду.
Фактором впливу на споживання води у пляшках також є популярність спортивних занять, відвідування яких викликає підвищену потребу у рідині. Оскільки газована вода слабо вгамовує спрагу, відзначається збільшення попиту на негазовану воду.
Низька якість водопровідної води у більшості міст України призводить до того, що всі фахівці радять пити обов'язково фільтровану воду, а краще бутильовану.
Наразі спостерігається зменшення споживання солодких газованих напоїв, оскільки споживачі більше уваги приділяють своєму здоров'ю та шукають менш калорійні та корисні альтернативи. Очікується, що в короткостроковій перспективі ціна на солодку воду зросте щонайменше на 4 грн за літр. Це пов’язано з законопроєктом № 9032-1, що був зареєстрований у Верховній Раді в березні 2023 року.
Вітамінізована вода та холодний чай вважаються здоровими альтернативами до газованих напоїв, зокрема для тих, хто шукає продукти з функціональними властивостями.
Енергетичні напої залишаються популярними серед молоді, однак можуть стикатися з рядом викликів, пов'язаних зі зростанням обізнаності споживачів щодо здоров'я та зменшенням споживання продуктів з високим вмістом цукру.
На ринку з'являється більше інноваційних продуктів, таких як новаторські смакові комбінації, нові формати та етикетки, що можуть привернути увагу споживачів, особливо молодшого покоління.
У найближчій перспективі споживання напоїв зростатиме помірним темпом, чому сприятимуть описані вище фактори. Додатково впливатиме на зростання споживання зміна клімату – довше і спекотне літо, під час якого споживання вище.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2022 році (виробництво + імпорт - експорт)
1.4. Сегментація напоїв і структурування ринку (за видами)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери) (за сегментами напоїв)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
3. Виробництво продукції у 2021-2022 рр. (для кожного сегмента окремо)
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД (для кожного сегмента окремо)
4.1. Експорт напоїв з України у 2021-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт напоїв в Україну у 2021-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Потреба в товарі
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2023-2024
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
11.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку напоїв в натуральному вираженні, 2022 р., млн. дал.
2. Географія експорту напоїв з України у 2021 р. у натуральному вираженні, млн. дал
3. Частки експортерів напоїв з України у 2021 р. у натуральному вираженні, млн. дал
4. Географія експорту солодкої газованої води з України у 2022 р. у натуральному виразі, млн дал
5. Частки експортерів солодкої газованої води з України у 2022 р. у натуральному виразі, млн дал
6. Асортиментна карта солодкої газованої води
7. Асортиментна карта енергетиків
8. Асортиментна карта мінеральної води
9. Асортиментна карта вітамінізованої води
10. Асортиментна карта солодкої негазованої води
11. Асортиментна карта холодного чаю
12. Асортиментна карта слабоалкогольних напоїв
13. Середні поточні ціни на напої, грн/0,5л
14. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку мінеральної води
15. Використання каналів реклами на ринку напоїв в Україні серед основних операторів
16. Аналіз присутності операторів ринку мінеральної води в онлайн-каналах комунікації
17. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
18. Аналіз брендингу основних операторів ринку напоїв
19. Аналіз конкурентів через пошукові запити
20. SWOT-аналіз ринкового напряму
21. Матриця PEST LE -аналізу факторів впливу на ринок напоїв в Україні
22. Сегментація ринкових ризиків
23. Карта ризиків ринку напоїв в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку напоїв за видами у 2022 рр., в натуральному вираженні, млн, дал, %
2. Частки ринку основних операторів ринку у натуральному вираженні, млн. дал, %
3. Динаміка виробництва мінеральної води у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал
4. Динаміка виробництва солодкої газованої та негазованої води у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал
5. Динаміка виробництва слабоалкогольних напоїв у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал
6. Динаміка виробництва енергетиків, вітамінізованої води та холодного чаю у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал
7. Динаміка виробництва напоїв у 2021-2022 р. у вартісному вираженні, млрд.грн
8. Частки виробників мінеральної води у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал, %
9. Частки виробників солодкої газованої та негазованої води у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал, %
10. Частки виробників слабоалкогольних напоїв у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал, %
11. Частки виробників енергетиків, вітамінізованої води та холодного чаю у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал, %
12. Динаміка експорту напоїв з України у 2021-2022 р. у натуральному вираженні, млн. дал
13. Географія та частки експортерів напоїв з України у 2022 р. у натуральному вираженні, млн дал
14. Експорт мінеральної води з України у 2021-2022 рр. у натуральному вираженні, млн. дал
15. Географія експорту мінеральної води з України у 2021-2022 рр. у натуральному вираженні, млн. дал, %
16. Частки експортерів мінеральної води з України у 2021-2022 рр. у натуральному вираженні, млн. дал, %
17. Динаміка імпорту напоїв в Україну у 2021-2022 р. у натуральному виразі, млн. дал
18. Імпорт солодкої газованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
19. Географія імпорту солодкої газованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
20. Частки імпортерів солодкої газованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
21. Імпорт енергетиків в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
22. Географія імпорту енергетиків в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
23. Частки імпортерів енергетиків в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
24. Імпорт мінеральної води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
25. Географія імпорту мінеральної води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
26. Частки імпортерів мінеральної води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
27. Імпорт вітамінізованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
28. Географія імпорту вітамінізованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
29. Частки імпортерів вітамінізованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
30. Імпорт солодкої негазованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
31. Географія імпорту солодкої негазованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
32. Частки імпортерів солодкої негазованої води в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
33. Імпорт холодного чаю в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
34. Географія імпорту холодного чаю в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
35. Частки імпортерів холодного чаю в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
36. Імпорт слабоалкогольних напоїв в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал
37. Географія імпорту слабоалкогольних напоїв в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
38. Частки імпортерів слабоалкогольних напоїв в Україну у 2021-2022 рр. у натуральному виразі, млн дал, %
39. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «Солодкий напій»
40. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «Енергетичний та функціональний напій»
41. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «Вода мінеральна»
42. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «Холодний чай»
43. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «Слабоалкогольний напій»
44. Уподобання покупців при виборі місця купівлі напоїв, %
45. Прогнозні показники розвитку ринку у 2023-2027 рр., млн дал

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами