Дата підготовки: | Березень 2022 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку столових та мінеральних вод в Україні у 2020 році.
Ринок мінеральних вод України розвинений. Попит майже повністю забезпечується внутрішнім виробництвом. Частка імпорту незначна і не перевищує 5%. Експорт також здійснюється в дуже малих обсягах, значна його частина – запаси питної води для суден під різними прапорами.
На ринку існує велика конкуренція. Функціонують великі компанії, які володіють унікальними за складом водами, мають великі потужності та, що важливо, капітал, який спрямовують на технічний розвиток, рекламу, підвищення кваліфікації працівників. Таким чином, витісняють підприємства із низьким рівнем економічного розвитку.
Культура споживання мінеральної води в Україні розвивається, проте рівень споживання води все ще залишається низьким (порівняно з іншими європейськими країнами). В останні кілька років під впливом світового тренду здорового способу життя відзначається збільшення попиту на негазовану воду.
Враховуючи вплив таких факторів, як незадовільна якість водопровідної води, глобальний тренд здорового способу життя, найближчими роками в Україні очікується помірне зростання ринку води.
Згідно з даними операторів ринку:
• чоловіча аудиторія віддає перевагу насамперед фізичним відчуттям продукту (смак, запах, втамування спраги);
• для жіночої аудиторії вагомим є іміджева складова, а також раціонально-практичний розрахунок: зручність використання води, дієтологічні цілі, профілактика та турбота про здоровий спосіб життя тощо;
• молода аудиторія найчастіше звертає увагу на імідж компанії; старша аудиторія найчастіше звертає увагу на мінеральний склад води (частіше стежать за здоров'ям, здають аналізи та знають, які мікроелементи потрібні).
На особливу увагу заслуговує молодь, яка в процесі споживання напоїв формує свій образ (імідж), а також група споживачів з рівнем доходу вищим за середній і високий. Вони, як правило, віддають перевагу воді відомої марки з високою користю продукції та відповідною ціною;
У рекламній діяльності основні оператори ринку наголошують на таких якостях води, як «чиста», «природна», «натуральна». Ці якості переносяться на загальний стан організму після вживання води. У цьому достовірність рекламних слоганів зазвичай перевіряється.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку столових та мінеральних води в Україні
2. Динаміка виробництва на ринку столових та мінеральних вод в Україні у 2017-1 п. 2020 рр.
3. Зовнішня торгівля
4. Уподобання споживачів столової та мінералізованої води в Україні
5. Висновки.
1. Індекс споживчих цін на мінеральну воду, до попереднього періоду, %
2. Динаміка виробництва мінеральних вод (газованих та негазованих) в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, млн. дал
3. Експорт мінеральної води з України, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, тис. дал
4. Експорт мінеральної та питної води з України, у 2017-1 пол. 2020 р., у грошовому вираженні, млн дол.
5. Географічна структура експорту мінеральної води з України, 2017-1 пол. 2020 р., в натуральному вираженні, %
6. Імпорт мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, тис. дал
7. Імпорт мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у грошовому вираженні, млн дол.
8. Географічна структура імпорту мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., в натуральному вираженні, %