Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бутильованої питної води в Україні протягом 2019-2024 рр. Ринок бутильованої води в Україні представлений широким асортиментом продукції, що розрізняється за фізико-хімічними властивостями, способом виробництва та рівнем мінералізації. У зв’язку з економічними та соціальними факторами, ринок зазнав значних змін за останні роки. Незважаючи на війну та економічну нестабільність, попит на бутильовану воду залишається високим, що пояснюється низькою якістю водопровідної води в багатьох регіонах країни.
Попит на воду в Україні зростає завдяки недостатній якості водопровідної води, зростанню інтересу до здорового способу життя та необхідності забезпечення населення у кризових ситуаціях. Основними трендами ринку є популяризація функціональних вод, що містять корисні добавки, перехід до екологічного пакування та зростання вимог до високих стандартів якості та безпеки продукції.
Вітчизняне виробництво займає понад 98% ринку бутильованої води, тоді як імпортна продукція займає менше ніж 2%. Імпорт здебільшого представлений у преміум-сегменті, де споживачі орієнтуються на унікальні властивості продукту. Українські виробники активно розширюють асортимент і адаптуються до нових викликів.
Попри спад ринку в 2022 році, ринок поступово відновлюється, зберігаючи позитивну динаміку. Споживання як газованої, так і негазованої води зростає на 10-15% щорічно. Водночас, підвищення собівартості виробництва, інфляція, логістичні проблеми та перебої з електропостачанням впливають на ціни на воду.
Очікується подальше зростання попиту на бутильовану воду в Україні, особливо на функціональні та дитячі води. Важливу роль у розвитку галузі відіграватимуть інноваційні технології очищення та виробництва води, розширення онлайн-продажів і зміцнення дистрибуційних мереж. Прогноз на найближчі роки залишається позитивним.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосуванням, описом методології дослідження та класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (основні фактори та тренди, що впливали на ринок та динаміка їхнього прояву )
1.3. Загальні показники ринку окремо на ринку газованої та негазованої води
1.3.1. Розрахунок ємності ринку в 2021-2024 рр. (за формулою «виробництво + імпорт – експорт») у натуральних показниках
1.3.2. Обсяг продажів продукції на ринку у грошових показниках
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, оцінка тіньового сегменту)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торгові марки і асортимент)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (бренди, виробники)
3. Виробництво питної води в Україні в 2021-2024 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт питної бутильованої води з України в 2021-2024 рр. (обсяги, географія)
4.2. Імпорт питної бутильованої води в Україну в 2021-2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку за типом та розміром тари, типом води)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на питну бутильовану воду (індекс)
6.2. Середні поточні ціни на воду за асортиментними групами
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Аналіз незадоволеної потреби на ринку
8.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2027 рр.
1. Класифікація бутильованої питної води
2. Коди УКТЗЕД досліджуваних товарів
3. Ємність ринку газованої води в Україні в 2021-2024 рр., у натуральних показниках, млн. л
4. Ємність ринку негазованої води в Україні в 2021-2024 рр., у натуральних показниках, млн. л
5. Частки основних ТМ на ринку бутильованої води в грошовому вираженні у 2021 – 3кв. 2024 рр., %
6. Представленість досліджуваних торгових марок в відомих супермаркетах
7. Поточні середні роздрібні ціни мінеральної води в залежності від літражу, грн за пляшку
8. Поточні середні роздрібні ціни води в залежності від літражу та типу матеріалу тари, грн за пляшку
9. Поточні середні роздрібні ціни води в залежності від літражу та сегменту води, грн за пляшку
10. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку мінеральної води
11. Використання основних каналів реклами на ринку води по операторам
12. Аналіз присутності операторів ринку мінеральної води в онлайн-каналах комунікації
13. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
14. Аналіз брендингу основних операторів ринку мінеральної води
15. Портрет споживача за категоріями води
16. Динаміка пошукових запитів основних операторів бутильованої води в Україні, у 2021 – 2024 рр., кількість запитів
17. Середньорічна кількість ТОП-10 пошукових запитів за типом та видом води у 2021-2024 рр.
1. Динаміка обсягу реалізації бутильованої води в Україні за 2020 – 9 міс 2024 рр., у грошовому виражені, млрд грн, %
2. Структура ринку мінеральної води за типом води в Україні, 2023-2024 рр. в натуральному вираженні, %
3. Виробництво газованої води в Україні в 2021-2024 рр., млн дал, %
4. Виробництво не газованої води в Україні в 2021-2024 рр., млн дал, %
5. Частки виробників на ринку мінеральної води в Україні в 2021 – 2024 рр. в натуральному вираженні, %
6. Експорт питної бутильованої води з України в 2021-2024 рр., в натуральному вираженні, млн л
7. Експорт питної бутильованої води з України в 2021-2024 рр., в грошовому вираженні, млн дол, %
8. Географія експорту бутильованої води з України у 2023-2024 рр., у %
9. Імпорт питної бутильованої води в Україну в 2021-2024 рр. у натуральному вираженні, млн л
10. Імпорт питної бутильованої води в Україну в 2021-2024 рр. в грошовому вираженні, млн. дол
11. Структура імпортної питної бутильованої води в Україну у 2021-2024 рр. у натуральному виражені, млн л
12. Географія імпорту бутильованої води в Україну в 2021-2024 рр. у натуральному вираженні, %
13. Частки імпортерів бутильованої води у вартісному вираженні 2021-2024 рр., у %
14. Індекс цін на безалкогольні напої за 2020-2024 рр., у %
15. Порівняльна динаміка ТОП-5 пошукових запитів за основними операторами, у 2021- 2024 рр
16. Канали збуту бутильованої води в Україні, %
17. Прогноз обсягів виробництва газованої та негазованої бутильованої води в Україні на 2025-2027 рр. за оптимістичним сценарієм, млн л
18. Прогноз обсягів виробництва газованої та негазованої бутильованої води в Україні на 2025-2027 рр. за базовим сценарієм, млн л
19. Прогноз обсягів виробництва газованої та негазованої бутильованої води в Україні на 2025-2027 рр. за песимістичним сценарієм, млн л