Маркетингове дослідження для визначення рівня лояльність та впізнаваності брендів бутильованої питної води в Закарпатській обл. 2025 рік

Маркетингове дослідження для визначення рівня лояльність та впізнаваності  брендів бутильованої питної води в Закарпатській обл. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 1
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting дослідили ринок питної бутильованої води в Закарпатській області. У звіті досліджено: критерії вибору питної води.
Основними каналами реалізації та просування питної води є безпосередньо точки продажу. Найпоширенішим місцем для придбання бутильованої води є супермаркет. Водночас високою популярністю користуються магазини біля дому.
Найчастіше респонденти отримують інформацію через соцмережі (найчастіше – Facebook).Телебачення, месенджери, інші соціальні мережі мають приблизно однакову частку серед зазначених інформаційних джерел. Найменш популярним джерелом, за результатами опитування, є Twitter.
При дослідженні основних критерій вибору торгової марки води респонденти, що зазвичай купують, визначили як найбільш вагомі при виборі води смак та якість, походження води та країна виробництва, наявність води в точках продажу, матеріал та об’єм пляшки. Деяким важлива форма пляшки, але загалом купці дуже рідко звертають на це увагу.


При дослідженні основних критерії вибору торгової марки води респонденти могли зазначити декілька найважливіших для них.
За результатами опитувань, основними критеріями для споживачів є: смак та користь для здоров’я. Багато людей зазначали, що не хочуть змінювати торгову марку, так як звикли до обраного бренду.
Також вирішальними факторами при виборі продукції респонденти позначили ціну та доступність купівлі в звичних місцях.

Проведений аналіз впізнаваності торгових марок показав, що:
1) Деякі ТМ мінеральної води мало відомі серед споживачів. Основна причина - низький рівень представленості продукції бренду в торговельних мережах і недостатнє інформування про бренд споживачам.
2) Основні фактори, які впливають на вибір споживачів під час купівлі товарів, - походження, мінеральні речовини, смакові уподобання, якість продукції та ціна.

Детальний зміст:

1. Методологія дослідження
2. Портрет респондентів, соціально-демографічний профіль
3. Аналіз рівня знання/впізнаваності бренду/торгової марки
4. Аналіз рівня та критеріїв лояльності до бренду/торгової марки
5. Асоціації, які викликає нагадування про бренд/торгову марку
6. Ступінь задоволеності споживачів мінеральними водами, які вони споживають
7. Визначення вподобань споживачів мінеральної води, її характеристика, тощо
8. Розуміння критеріїв вибору та споживання мінеральних вод (та їх вагомості
9. Оцінка впливу каналів просування на рівень обізнаності та впізнаваності бренду
10. Висновки та рекомендації щодо напрямів розвитку
Додаток 1 – Анкета для опитування респондентів щодо визначення впізнаваності бренду

Перелік таблиць:

1. Оцінка впізнаваності бренду за містами, кількість респондентів, %

Перелік графіків і діаграм:

1. Географічна структура вибірки респондентів, %
2. Вікова структура вибірки, %
3. Гендерна структура вибірки, %
4. ТОП-10 марок питної бутильованої води (за результатами опитування респондентів), декілька відповідей
5. Рівень знання питної бутильованої води, кількість респондентів
6. Оцінка споживання води, %
7. Оцінка рівня споживання води, кількість респондентів
8. Оцінка важливості для споживачів наявності мінеральних речовин у воді, кількість респондентів
9. Вподобання споживачів води по виду газованості, кількість респондентів
10. Вподобання споживачів води за об’ємом пляшки, %
11. Основні критерії при виборі питної води, кількість респондентів
12. Точки купівлі води, кількість респондентів
13. Рейтинг інформаційних джерел для отримання новин та інформації, кількість респондентів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами