Дата підготовки: | Липень 2020 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку одягу в Україні. В рамках дослідження було складено загальну характеристику ринку одягу, виділено основні фактори, що впливають на розвиток ринку, проаналізовано структуру імпорту одягу в Україну, виділено основні товарні групи за обсягом поставок та темпами їх приросту, розглянуто уподобання споживачів щодо брендів у розрізі чоловічого та жіночого одягу, оцінено попит на підставі інтернет-запитів.
Загалом в Україні спостерігається найбільший попит на жіночий одяг, але сегмент чоловічого одягу також зростає. На жіночий одяг припадає більшість імпорту. За результатами запитів інтернет-користувачів у сегменті жіночого одягу найбільш затребуваними є сукні, верхній одяг (куртки, пальта), спортивні та купальні костюми, а також спідниці, джинси та футболки.
Основні тенденції ринку одягу в Україні:
• Основу на ринку України складають бренди економ сегменту. Дуже велику нішу серед популярних рітейлерів брендового одягу в Україні зайняла Туреччина. Причина популярності турецьких магазинів – демократичні ціни та доступність магазинів у багатьох регіонах України, а не лише у містах-мільйонниках.
• Зміна принципу та ставлення молоді до брендів та речей. Зараз модно одягатися насамперед у зручний та якісний одяг, а свої доходи замість брендів витрачати на емоції та подорожі, вкладати у самоосвіту.
• Розвиток інтернет-торгівлі. Зараз інтернет-магазини вважаються не окремим місцем покупки, а одним із варіантів покупки, щоб була можливість подивитися асортимент, дізнатися про наявність, а вже після цього йти в магазин. Тому онлайн магазин сприймається не як окремий спосіб покупки, а як один цілісний процес, і має на увазі наявність і онлайн сайту, і живого магазину.
• Більшість міжнародних відомих рітейлерів одягу ставляться до ринку України насамперед із обережністю, саме тому сформувалася ще одна тенденція ринку України – близько 90% відомих брендів виходить на ринок за франшизою, а їхніми власниками є українські бізнесмени. Найчастіше вони підписують договори з іноземними компаніями на розвиток іноземних торгових марок в Україні чи конкретному регіоні.
• Високі ціни на магазини брендового одягу в Україні. Одяг, взуття та аксесуари від відомих брендів у магазинах України коштує дорожче, ніж аналоги, які можна придбати в країнах ЄС. Таку цінову політику рітейлери пояснюють декількома факторами: по-перше, високі імпортні ставки в Україні на ввезення закордонного одягу, по-друге, високі орендні ставки, особливо у столичних ТРЦ.
• Вихід на ринок якісного українського брендового одягу, який відразу завоював перевагу багатьох клієнтів. До таких брендів можна віднести українського виробника Vovk. Також пожвавилися і почали розширюватися інші українські бренди, вже відомі на даному ринку - Arber, VDone, a.Tan, Goldi, Kleo.
Український fashion-рітейл має великий потенціал для відомих брендових рітейлерів. По-перше, це одна з найбільших країн Європи, з великою кількістю населення, а отже, і великою кількістю потенційних клієнтів для продажу брендового одягу. Крім цього, український ринок є ненасиченим, за кількістю відомих брендових рітейлерів, на даний момент на ринку присутні менше третини всіх міжнародних брендів.
1. Загальна характеристика ринку одягу в Україні
2. Аналіз імпорту одягу в Україну
3. Уподобання споживачів щодо брендів одягу в Україні
- магазин жіночого одягу
- магазин чоловічого одягу
4. Попит на тип одягу (оцінка на підставі запитів в інтернеті)
5. Висновки
1. Популярні бренди міжнародних рітейлерів, які представлені в Україні, виключно за франшизою
2. Обсяги імпорту одягу в розрізі товарних груп у грошовому вираженні, млн. дол.
1. Рейтинг брендів жіночого одягу за опитуваннями споживачів у 2016-2018 рр., балів
2. Рейтинг брендів чоловічого одягу за опитуваннями споживачів у 2016-2018 рр., балів
3. Попит на одяг у розрізі підлоги в Україні у 2018 році (за середньою кількістю запитів на місяць)
4. Попит на одяг у розрізі його типу та приналежності до підлоги в Україні у 2018 році (за середньою кількістю запитів на місяць)