Аналіз ринку збуту: які відомості можна отримати
1076

Аналіз ринку збуту: які відомості можна отримати

Суб'єкти підприємництва проводять або замовляють аналіз ринку збуту для того, щоб створити інформаційну базу, на основі якої можна ефективно управляти бізнесом. Особливо необхідний попередній аналіз ринку збуту у випадках, якщо готуються ключові для долі проєкту наміри, такі як:

  • створення і виведення на ринок нового гравця або бренду;
  • зміна складу товару відповідно до поточних і прогнозованих ринкових реалій і споживчих трендів;
  • розширення сфери діяльності шляхом освоєння нового напряму бізнесу;
  • розробка або оновлення маркетингової стратегії підприємства;
  • підготовка великої рекламної кампанії;
  • протидія конкурентам з метою збереження і зміцнення ринкової позиції;
  • вжиття невідкладних антикризових заходів.

У компанії Pro-Consulting можна замовити аналіз ринку збуту в комплексному вигляді або в експрес варіанті. До останнього формату вдаються в тому випадку, коли необхідно швидко отримати інформацію про стан ринку у форс-мажорних обставинах. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку.

Комплексний аналіз ринку збуту проводять за міжнародними стандартами ESOMAR з використанням усіх ресурсів для найкращого задоволення інформаційних потреб замовника.

У типовому варіанті аналіз ринку збуту включає:

  1. Загальний аналіз ринку збуту:
    • особливості актуального стану сфери бізнесу;
    • показники виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
    • ємність ринку в динаміці протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку в значущих зрізах;
    • фактори, що мають найбільший вплив на функціонування ринку;
    • тенденції розвитку ринкової ситуації;
    • більш повне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, аналізу ринку брендованих пакетів в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Польщі.
  2. Опис нормативних правил роботи на ринку:
    • положення законів і підзаконних актів, що регулюють ринок;
    • варіанти реєстрації ринкових гравців, їхні відмінні риси;
    • податкове та інше фіскальне навантаження;
    • умови ліцензування та стандартизації діяльності;
    • програми підтримки підприємств, вимоги для участі в них;
    • порядок проведення державних закупівель, подання та розгляду заявок від приватних підрядників;
    • озвучені плани і проєкти нормативних актів, спрямованих на зміну системи державного регулювання галузі;
    • повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно понад 2600 ринкових звітів - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.
  3. Споживчий аналіз ринку збуту:
    • профіль цільової аудиторії;
    • купівельна спроможність населення;
    • споживчі тренди за результатами опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв'ю та інших кількісних і якісних методів дослідження;
    • ставлення покупців до певних брендів, критерії лояльності;
    • ключові запити представників цільової аудиторії до пошукових систем щодо продукції ринку;
    • моделі поведінки покупців на торговельних майданчиках різних форматів;
    • споживання цільових товарів у секторах В2В і В2G.
  4. Дослідження ефективності каналів збуту:
    • можливі способи реалізації продукції та їх застосування в поточних умовах роботи ринку;
    • комунікаційні та цінові політики операторів каналів збуту;
    • застосування і результативність методів просування залежно від способу реалізації;
    • використання каналів збуту у форс-мажорних обставинах;
    • якщо ви все ще цього не зробили, то збережіть зараз посилання на повну типову структуру дослідження ринку.
  5. Конкурентний аналіз ринку збуту:
    • перелік і рейтинг прямих і непрямих конкурентів ініціатора дослідження;
    • розподіл ринкових часток компаній, що діють на ринку, визначення позиції замовника;
    • асортимент і властивості товарів і їх субститутів;
    • склад торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
    • умови конкурентоспроможності та способи її підвищення;
    • спрямованість маркетингових стратегій конкурентів, практичні результати їх реалізації;
    • конкурентні ризики для бізнесу клієнта та шляхи їх мінімізації.
  6. Інвестиційний аналіз ринку збуту:
    • факторне порівняння кількох ринків або ринкових ніш з метою визначення їх вигідності;
    • карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT і PESTLE-аналізу;
    • рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів.

Зв'язавшись із компанією Pro-Consulting телефоном або електронною поштою, можна уточнити порядок надання послуги та замовити аналіз ринку збуту за власним технічним завданням - контакти.

Дата розміщення: 27.08.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами