Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 21 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку брендованих пакетів, що включає різноманітні поліетиленові пакети з логотипами компанії. В ході аналізу були охарактеризовані основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішню торгівлю брендованими пакетами та представлено цінову сегментацію на дану продукцію.
Серед загальних факторів, що впливають на ринок брендованих пакетів, можна виділити наступні:
1. Екологічні вимоги. Зростання попиту на екологічно чисті та біорозкладні матеріали.
2. Імпортозалежність. Значна частка ринку складається з імпортної продукції.
3. Логістика. Залежність від доступності перевезення (митні обмеження, вартість палива).
4. Купівельна спроможність населення. Висока купівельна спроможність сприяє збільшенню попиту на більш дорогу продукцію.
5. Безпека та зручність.
6. Демографічна ситуація. Зниження рівня населення країни негативно позначається на кількості потенційних споживачів.
Основні тенденції ринку брендованих пакетів сформовані, в основному, споживчими факторами, що склалися через війну в країні. До них відносять:
• Поступове відновлення потужностей виробництва пакетів.
• Зростання обсягів екологічно чистих пакетів.
• Збільшення інтересу споживачів до безпечної та зручної упаковки стимулює інновації в пакувальних матеріалах.
• На відміну від певних галузей-споживачів поліетиленової продукції, виробництво пакетів впало не так сильно (після початку повномасштабного вторгнення).
• зростання частки електронної комерції.
Виробництво брендованих пакетів в Україні до 2022 року було відносно сталим з щорічним темпом приросту до 2%. За відсутності нових факторів, які могли б суттєво вплинути на збільшення обсягів виробництва, очікувалося, що внутрішнє споживання та відповідно виробництво продовжуватимуть зростати в межах декількох відсотків щороку. В наслідок повномасштабного вторгнення, обсяги виробництва різко впали як через зменшення споживання, так і через бойові дії. Починаючи з середини літа 2022 більша частина підприємств відновлюють виробництво продукції. В 2022 році виробництво в натуральному вимірі впало на 36,3%, а темп відновлення в 2023 року становить в межах 12%. Також дослідження показало, що ринок пакетів в Україні є імпортозалежним, та завдяки налагодженню постачань із-за кордону, обсяг імпорту продукції достатньо зріс та вже перевищив довоєнні показники.
Не зважаючи на війну в країні, прогнозується подальше зростання споживання брендованих пакетів, часткове повернення українців з-за кордону та відповідне підвищення попиту на дану продукцію.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу та їх прояв: макрофактори, фактори ринків сировини та ринків збуту, зміна споживача)
Фактори ринків споживача
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку плівки в 2019-2023 роках
1.3 Сегментація і структурування ринку (за походженням в розрізі видів (частка та особливості плівки, що імпортується), за регіонами споживання)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1 Перелік основних операторів ринку й їх структурування
Загальна інформація, види діяльності та спеціалізація
Товарні групи й асортимент
Оператори ринку за виручкою
2.2 Частки ринку основних операторів ринку за обсягами виробництва та імпорту
2.3 Ступінь конкуренції та ризики. Факторний аналіз часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2019 – 2023 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1 Експорт плівки з України в 2019 – 2023 рр. (обсяги, структура, географія, експортери)
Пакувальна поліетиленова плівка
Брендовані пакети
4.2 Імпорт плівки в Україну в 2019 – 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів) – виділення прямого імпорту пакувальної плівки споживачами (промисловими компаніями для власного виробництва)
Поліетиленова пакувальна плівка
Брендовані пакети
5. Аналіз імпорту полімерів для виробництва плівки в 2019-2023 рр.
5.1 Обсяги за видами (згідно переліку замовника за типом та торговими марками)
5.2 Обсяг за іноземними постачальниками
5.3 Обсяг за українськими покупцями
5.4 Види продуктів, які вироблятимуться з імпортованих полімерів
6. Аналіз розвитку галузей-споживачів
6.1 Розподіл галузей-споживачів за видами плівки
6.2 Зміна ємності ринку галузей-споживачів за 2022 та 2023 рр.
6.3 Зміна кількості компаній на ринку
6.4 Плани відновлення бізнесів у галузі та запуск нових
6.5 Структурування та сегментація споживання
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1 Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2 Аналіз стійкості опиту на різні види плівки
-Прогноз попиту на продукції, де використовується плівка
-Прогноз цін на плівку
-Прогноз змін факторів, що можуть нести ризик для виробника
Побудова прогнозу розвитку ринку досліджуваних плівок
7.3 Рекомендації по розвитку ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
1. Загальна ємність ринку брендованих пакетів в Україні (пакувальна плівка та брендовані пакети) в 2019-2023 роках, у натуральному вираженні, тонн
2. Споживання брендованих пакетів по регіонах України в 2023 році, %
3. Споживання брендованих пакетів по регіонах України в 2023 році, в натуральному вираженні, тонн
4. Основні оператори ринку та їх асортимент продукції
5. ТОП-20 компаній за виручкою в 2021-2022 роках, грн
6. Індекс концентрації на ринку брендованих пакетів в 2019-2023 рр; коефіцієнт концентрації CR4
7. Основні індекси конкуренції на ринку брендованих пакетів у 2019-2023 рр; інтенсивність конкуренції, розрахована на підставі ступеня схожості часток конкурентів
8. Індекс Херфіндаля-Хіршмана на ринку пакувальної плівки у 2019-2023 рр.
9. Індекс Розенблюта на ринку брендованих пакетів у 2019-2023 рр.
10. Факторний аналіз виробників брендованих пакетів 2021-2023 рр., в натуральних показниках, тонн
11. Основні галузі-споживачі брендованих пакетів
12. Ємність ринків за ключовими галузями споживання брендованих пакетів в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, в базових цінах 2021 року, млн гривень (без ПДВ та акцизу)
13. Кількість підприємств по ключовим галузям-споживачам в 2020-2022 роках
14. Частка споживання видів плівки ключовими галузями-споживачами в 2023 роки, %
15. Очікуваний сукупний середньорічний темп зростання (CAGR)
у ключових галузях-споживачах брендованих пакетів в 2024-2025 рр., в натуральному вираженні, %
16. Кількість підприємств по ключовим галузям-споживачам в 2020-2022 роках
17. Виділення факторів впливу та їх питомої ваги на прогнозну модель ціни
на брендовані пакети в Україні в 2024-2025 роках
18. Очікуваний сукупний середньорічний темп зростання (CAGR)
у ключових галузях-споживачах плівки в 2024-2025 рр., в натуральному вираженні, %
19. SWOT- аналіз
20. PEST LE-аналіз факторів впливу на ринок мастильних матеріалів
21. Карта ризиків на ринку
1. Динаміка номінального та реального ВВП України у 2019-2022 рр., млрд грн, %
2. Динаміка рівня інфляції в Україні, у % щодо попереднього року, 2019-2023 рр., %
3. Динаміка чисельності населення в Україні, 2019-2022 рр., тис. чоловік %
4. Частка основних операторів ринку брендованих пакетів в Україні в 2023 році (виробники та імпортери), %
5. Обсяг виробництва брендованих пакетів в Україні в 2019-2023 рр., тонн
6. Частка основних виробників брендованих пакетів в 2023 році, %
7. Частка основних виробників брендових пакетів в Україні в 2023 р., %
8. Обсяг експорту брендованих пакетів в 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тонн
9. ТОП-5 країн-імпортерів брендованих пакетів в 2023 році, в натуральному вираженні, %
10. ТОП-5 компаній-експортерів брендованих пакетів в 2023 році, в натуральному вираженні, %
11. Обсяг імпорту брендованих пакетів в 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тонн
12. Частка основних країн-експортерів брендованих пакетів в Україну в 2023 році, %
13. Частка основних компаній-імпортерів брендованих пакетів в 2023 році, %
14. Обсяг імпорту всіх полімерів в межах дослідження в 2019-2023 рр., в натуральному вираженні, тонн
15. Обсяг імпорту всіх полімерів за типами в 2019-2023 рр., в натуральному вираженні, тонн
16. Частка основних торгових марок в імпорті полімерів в 2023 році, %
17. Частка основних корпорацій-експортерів полімерів в Україну в 2023 році, %
18. Частка основних країн-експортерів полімерів в Україну в 2023 році, %
19. Частка основних країн за походженням полімерів в 2023 році, в натуральному вираженні, %
20. Частка основних компаній-імпортерів полімерів в 2023 році, %
21. Частка основних видів продуктів, що вироблятимуться з імпортованих полімерів в 2023 р., %
22. Прогнозована ємність ринку брендованих пакетів в Україні у 2023-2025 роках в натуральному враженні, тонн