Аналіз експорту: шлях на зовнішні ринки
4204

Аналіз експорту: шлях на зовнішні ринки

Аналіз експорту є одним з видів маркетингових досліджень, що реалізуються Pro-Consulting. Серед основних клієнтських потреб при замовленні аналізу експорту виділимо наступні:

  • визначення найбільш вигідного зовнішнього ринку для збуту продукції;
  • розробка маркетингової стратегії розвитку на іноземному ринку;
  • виявлення потенційних іноземних партнерів для створення експортних каналів збуту.

Аналіз експорту як складова маркетингового дослідження проводиться аналітиками Pro-Consulting відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, із застосуванням оптимальних методик обробки та аналізу інформації.

Аналіз експорту: універсальна структура

Замовляючи у Pro-Consulting аналіз експорту, клієнтський бізнес отримує аналітику для вирішення конкретного завдання, яке стоїть перед ним. Тому структура звіту з результатами аналізу експорту може змінюватися в залежності від вимог замовника.

Рекомендуємо дізнатися більше про аналіз ринку - прочитайте матеріал

У базовому форматі структура аналізу експорту виглядає наступним чином:

  • Обсяг експорту досліджуваного товару:
    • динаміка експорту за певний період часу;
    • обсяги експорту по місяцях.
  • Товарна структура експорту:
    • обсяги поставок за видами продукції;
    • товарна структура експорту в досліджуваний період часу.
  • Географічна структура експорту:
    • обсяги поставок продукції по країнах;
    • наочне уявлення географічної структури експорту.
  • Аналіз експорту по найбільшим компаніям-операторам:
    • обсяги поставок продукції компаніями-відправниками;
    • структура експорту компаніями-відправниками;
    • обсяги отримання експортної продукції компаніями-контрагентами;
    • структура експорту по компаніям-контрагентам.
  • Ціновий аналіз експорту:
    • середні експортні ціни:
      • за видами продукції;
      • по компаніям-експортерам.

За результатами аналізу експорту інформація надається як в натуральному, так і в грошовому вираженнях.

Більш детально зі структурою такого дослідження ви можете ознайомитися на сторінці про аналіз зовнішньої торгівлі

Аналіз експорту: вибір цільового ринку

Для вибору найбільш підходящого зовнішнього ринку для реалізації продукції замовника дослідження в рамках послуги з аналізу експорту Pro-Consulting проводить факторний аналіз ринків. Він полягає в:

  • визначенні ключових факторів, що впливають на попит на конкретний продукт на ринку, що цікавить;
  • присвоєнні вагових коефіцієнтів кожному фактору;
  • складанні багатофакторної моделі для вибору найбільш перспективного ринку для продукції замовника дослідження.

Такий багатофакторний аналіз експорту дозволяє створити інформаційну базу для розробки якісної моделі виходу на зовнішні ринки і почати пошук на них партнерів по реалізації продукції.

Ми підготували для вас матеріал про аналіз попиту як складової аналізу ринку - вивчіть матеріал

Аналіз експорту: практична користь

Аналіз експорту від Pro-Consulting має прикладне значення в процесі виведення компанії-замовника на зовнішній ринок. Клієнт отримує рекомендації по зовнішній маркетинговій стратегії, які включають пропозиції щодо:

  • удосконалення (адаптації) продукту;
  • конкурентної цінової політики на зовнішньому ринку;
  • найбільш вигідним каналам реалізації;
  • вибору інструментів просування продукту.

Виходячи з затвердженої стратегії виходу на зовнішній ринок Pro-Consulting визначає на цільовому ринку найбільш підходящих потенційних партнерів для вашого підприємства. Додатковою опцією для замовника послуги з аналізу експорту може бути презентація бізнесу і комерційних цілей потенційним партнерам і контрагентам для подальших переговорів.

Почитайте матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок

Також рекомендуємо ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

Дата розміщення: 01.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами