Виведення нового продукту на ринок: визначення стратегії
14620

Виведення нового продукту на ринок: визначення стратегії

Маркетингові дослідження Pro-Consulting можуть мати різні назви і форми реалізації, такі, наприклад, як аналіз ринку, дослідження ринку, моніторинг ринку, та ін. І без таких досліджень визначення оптимальної стратегії виведення продукції і послуг як на українські ринки, так і на міжнародні, неможливо.

Виведення нового продукту на ринок: з чого почати?

У глобальному контексті саме з розробки і визначення маркетингової стратегії починається виведення нового продукту на ринок. Як не можна кидати новонароджене дитя в каламутні води в надії, що воно саме навчиться плавати, так і виведення нового товару на ринок не можна проводити, не зробивши попередньо хоча б дослідження ринку. В умовах конкуренції покупцям пропонується широкий вибір продукції зі схожими споживчими властивостями, і було б наївно думати, що новий незвичний бренд автоматично завоює їх прихильність. Тому першим кроком, з якого повинно починатися виведення нового продукту на ринок, слід вважати проведення маркетингового дослідження.

Ознайомтеся зі структурами готових звітів по різним ринкам в каталозі готових аналізів ринків

Якщо ваше підприємство не може власними силами і засобами провести якісний аналіз ринку, необхідно звернутися до підрядчика.

Виведення нового продукту на ринок: стратегічний підхід

Якщо ви ще читаєте цей текст, то швидше за все ваша компанія або проект впритул підійшли до питання виведення нового продукту або послуги на ринок. У Pro-Consulting розроблена послуга, яка задовольнить такий клієнтський запит - стратегічний консалтинг. За клієнтом закріплюється консультант-аналітик і маркетолог-стратег з досвідом роботи не менше 10 років, з допомогою якого і за підтримки решти команди ви будете забезпечені комплексною стратегією виведення на ринок нового продукту.

Комплекс може включати наступні стратегії:

  • маркетингову (модель бренду);
  • інноваційну;
  • цінову;
  • просування;
  • комунікаційну.

Така комбінація стратегій дає базис для успішного виведення нового продукту на ринок.

Виведення нового продукту на ринок: етапи роботи

Універсальних готових рішень з виведення нового продукту на ринок не існує. Різні товари та послуги виходять в різні ринкові умови, які характеризуються різними умовами для бізнесу, рівнями конкуренції, споживчими аудиторіями. Це добре ілюструють наші готові маркетингові дослідження, яких по різних ринках у нас понад 1700, і всі вони доступні в каталозі готових проектів. Таким чином, виведення нового продукту на ринок кожен раз супроводжується унікальною комплексною стратегією, розробка якої відбувається на базі аналітики з проведеного дослідження ринку.

Якщо ваша бізнес-ідея передбачає виведення товару на експорт, ознайомтеся з матеріалом про вихід компанії на ринки інших країн

Початковий етап стратегічного консалтингу - проведення робочої сесії, в ході якої здійснюється постановка і з'ясування поточної мети клієнтського бізнесу. За підсумками робочої сесії виробляється загальний погляд замовника і виконавця на виведення нового продукту на ринок, визначаються проміжні результати, терміни їх досягнення, ресурси які виділяються для цього.

На другому етапі розробки стратегії виведення нового продукту на ринок проводиться маркетингове дослідження в результаті якого складається модель бренду. Вона складається з:

  • опису ринку: обсяг, структура, інші важливі дані;
  • параметрів позиції, займаної на ринку компанією-замовником;
  • висновків по конкурентному середовищі;
  • портретів споживачів: існуючих і майбутніх;
  • аналізу асортименту схожої продукції;
  • виявлених ринкових тенденцій в Україні та за кордоном;
  • пропозицій по новому бренду: інсайти, атрибути, вигоди і суть.

На підставі моделі бренду розробляється кінцева стратегія, по якій буде здійснюватися висновок нового продукту на ринок. Ця стратегія включає:

  • асортиментну і цінову політики;
  • модель продажів;
  • прогноз розвитку і систему оцінки його результатів;
  • розрахунок необхідних ресурсів;
  • сценарії на випадок різкої зміни ринкового середовища.

Рекомендуємо почитати ще один матеріал про маркетингову стратегію

Три базових етапи стратегічного консалтингу, супроводжуючого виведення нового продукту на ринок, займають близько двох місяців. В подальшому здійснюється супровід реалізації розробленої стратегії з функцією незалежного зовнішнього спостереження і проміжної оцінки.

У разі, якщо на вашому підприємстві є стратег або відділ маркетингу, яким ви довіряєте запуск і супровід виведення нового продукту або послуги на ринок, рекомендуємо як мінімум забезпечити їх повноцінним готовим дослідженням ринку - незалежна оцінка потенціалу вашої бізнес-ідеї збереже ваші інвестиції як на старті проекту, так і в майбутньому.

Ознайомтеся зі статтею про аналіз ринку як послуга

Дата розміщення: 21.07.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами