1927
Магазин Pro-Consulting – готові маркетингові дослідження ринків України та зарубіжжя
Суб'єкти підприємницької діяльності звертаються в Pro-Consulting за інформацією, необхідною для вирішення завдань, що стоять перед підприємствами, і проблем.
Цілями аналізу ринку, що найчастіше зустрічаються, є:
- пошук шляхів розвитку бізнесу через освоєння додаткових напрямів;
- вдосконалення асортименту чи бренду продукції;
- протидія конкурентам;
- створення каналів експорту чи імпорту;
- інвестування в нових ринкових гравців тощо.
Користь придбання готових маркетингових досліджень
Найефективніший спосіб отримання актуальних даних про ринкове середовище – замовити комплексне дослідження цільового ринку. Однак багато цінної інформації можна отримати, прочитавши готові маркетингові дослідження, проведені в різні роки та доступні для придбання в онлайн-магазині нашої компанії.
Кожен із цих готових звітів щодо ринків містить відомості про:
- стан ринку на момент проведення аналізу;
- динаміку його розвитку у попередній період;
- чинні на той час фактори впливу та викликані ними тренди зміни різних аспектів економічної ситуації;
- висновки та рекомендації замовнику дослідження.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналіз ринку плінтусу в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
Таким чином, готові маркетингові дослідження дозволяють порівняти поточний і минулий стан ринку, ретроспективно оцінити правильність висновків і прогнозів маркетологів, а також ефективність прийнятих за результатами аналізу ринку рішень.
Типовий зміст готових маркетингових досліджень
Готові маркетингові дослідження з каталогу Pro-Consulting проводилися за технічними завданнями клієнтів відповідно до інформаційних потреб останніх. У типовому варіанті готові маркетингові дослідження містять такі розділи:
1. Загальний розділ дослідження:
- дані про виробництво цільового товару, зовнішньоекономічну діяльність з ним;
- актуальне значення та динаміка зміни ємності ринку;
- сегментація ринку у різних зрізах;
- основні тренди операторів та споживачів;
- фактори, результати та прогнози впливу на економічні умови на ринку.
2. Огляд системи держрегулювання галузі:
- вимоги законів та підзаконних актів;
- ліцензування;
- стандартизація;
- оподаткування внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
- правила та можливість участі у тендерах;
- озвучені перспективні плани та відомі проекти регулюючих документів.
Замовити маркетингове дослідження можна за контактними даними
3. Готове маркетингове дослідження споживчої аудиторії:
- усереднений портрет споживача;
- результати опитування споживчої аудиторії колл-центром Pro-Consulting;
- особливості споживання за умов обмежень;
- споживання ринкових суб'єктів;
- державне споживання.
4. Аналіз конкуренції над ринком:
- перелік найбільших прямих та непрямих конкурентів;
- напруженість конкурентного середовища;
- дослідження товарної пропозиції конкурентів;
- положення та оцінка дієвості стратегій конкурентної боротьби, що використовуються на ринку;
- способи мінімізації ризиків та бар'єрів, що походять від конкурентів.
5. Аналіз ефективності каналів продажів на ринку, що досліджувався:
- перелік та порівняльний опис можливих каналів реалізації;
- особливості комунікації із суб'єктами каналів продажу;
- застосування інструментів просування продукції залежно від каналу збуту;
- критерії розподілу потоків продажів у сформованих та прогнозованих ринкових умовах.
Прогноз показників ринків продуктів харчування в Україні у 2021-2025 роках – аналогічний звіт можна підготувати і по вашому ринку
6. Готове маркетингове дослідження рекламної сфери ринку:
- аналіз рекламних повідомлень конкурентів та контенту їх сайтів;
- аналіз запитів споживачів;
- розробка варіантів утримання рекламних кампаній;
- контроль практичної реалізації політик просування продукції.
7. Аналіз становища підприємства замовника на ринку:
- структурування за співвідношенням часток клієнта та конкурентів у різних зрізах;
- виявлення вузьких місць у роботі зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
- незалежний аудит бізнес-процесів підприємства;
- пропозиції щодо стратегії вдосконалення ринкової позиції замовника.
8. Порівняння ринків та оцінка інвестиційної привабливості ринкових ніш:
- факторний аналіз та вибір найбільш прибуткового ринку;
- результати SWOT- та PEST-аналізу;
- ризики та можливості створення та розвитку нових гравців.
Знайти необхідні готові маркетингові дослідження в магазині Pro-Consulting можна, скориставшись простою формою.
Якщо у вас є ще декілька хвилин, дізнайтеся більше про аналіз частки ринку як частину маркетингового дослідження