Магазин Pro-Consulting – готові маркетингові дослідження ринків України та зарубіжжя
1927

Магазин Pro-Consulting – готові маркетингові дослідження ринків України та зарубіжжя

Суб'єкти підприємницької діяльності звертаються в Pro-Consulting за інформацією, необхідною для вирішення завдань, що стоять перед підприємствами, і проблем.

Цілями аналізу ринку, що найчастіше зустрічаються, є:

  • пошук шляхів розвитку бізнесу через освоєння додаткових напрямів;
  • вдосконалення асортименту чи бренду продукції;
  • протидія конкурентам;
  • створення каналів експорту чи імпорту;
  • інвестування в нових ринкових гравців тощо.

Користь придбання готових маркетингових досліджень

Найефективніший спосіб отримання актуальних даних про ринкове середовище – замовити комплексне дослідження цільового ринку. Однак багато цінної інформації можна отримати, прочитавши готові маркетингові дослідження, проведені в різні роки та доступні для придбання в онлайн-магазині нашої компанії.

Кожен із цих готових звітів щодо ринків містить відомості про:

  • стан ринку на момент проведення аналізу;
  • динаміку його розвитку у попередній період;
  • чинні на той час фактори впливу та викликані ними тренди зміни різних аспектів економічної ситуації;
  • висновки та рекомендації замовнику дослідження.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналіз ринку плінтусу в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Таким чином, готові маркетингові дослідження дозволяють порівняти поточний і минулий стан ринку, ретроспективно оцінити правильність висновків і прогнозів маркетологів, а також ефективність прийнятих за результатами аналізу ринку рішень.

Типовий зміст готових маркетингових досліджень

Готові маркетингові дослідження з каталогу Pro-Consulting проводилися за технічними завданнями клієнтів відповідно до інформаційних потреб останніх. У типовому варіанті готові маркетингові дослідження містять такі розділи:

1. Загальний розділ дослідження:

  • дані про виробництво цільового товару, зовнішньоекономічну діяльність з ним;
  • актуальне значення та динаміка зміни ємності ринку;
  • сегментація ринку у різних зрізах;
  • основні тренди операторів та споживачів;
  • фактори, результати та прогнози впливу на економічні умови на ринку.

2. Огляд системи держрегулювання галузі:

  • вимоги законів та підзаконних актів;
  • ліцензування;
  • стандартизація;
  • оподаткування внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
  • правила та можливість участі у тендерах;
  • озвучені перспективні плани та відомі проекти регулюючих документів.

Замовити маркетингове дослідження можна за контактними даними

3. Готове маркетингове дослідження споживчої аудиторії:

  • усереднений портрет споживача;
  • результати опитування споживчої аудиторії колл-центром Pro-Consulting;
  • особливості споживання за умов обмежень;
  • споживання ринкових суб'єктів;
  • державне споживання.

4. Аналіз конкуренції над ринком:

  • перелік найбільших прямих та непрямих конкурентів;
  • напруженість конкурентного середовища;
  • дослідження товарної пропозиції конкурентів;
  • положення та оцінка дієвості стратегій конкурентної боротьби, що використовуються на ринку;
  • способи мінімізації ризиків та бар'єрів, що походять від конкурентів.

5. Аналіз ефективності каналів продажів на ринку, що досліджувався:

  • перелік та порівняльний опис можливих каналів реалізації;
  • особливості комунікації із суб'єктами каналів продажу;
  • застосування інструментів просування продукції залежно від каналу збуту;
  • критерії розподілу потоків продажів у сформованих та прогнозованих ринкових умовах.

Прогноз показників ринків продуктів харчування в Україні у 2021-2025 роках – аналогічний звіт можна підготувати і по вашому ринку

6. Готове маркетингове дослідження рекламної сфери ринку:

  • аналіз рекламних повідомлень конкурентів та контенту їх сайтів;
  • аналіз запитів споживачів;
  • розробка варіантів утримання рекламних кампаній;
  • контроль практичної реалізації політик просування продукції.

7. Аналіз становища підприємства замовника на ринку:

  • структурування за співвідношенням часток клієнта та конкурентів у різних зрізах;
  • виявлення вузьких місць у роботі зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
  • незалежний аудит бізнес-процесів підприємства;
  • пропозиції щодо стратегії вдосконалення ринкової позиції замовника.

8. Порівняння ринків та оцінка інвестиційної привабливості ринкових ніш:

  • факторний аналіз та вибір найбільш прибуткового ринку;
  • результати SWOT- та PEST-аналізу;
  • ризики та можливості створення та розвитку нових гравців.

Знайти необхідні готові маркетингові дослідження в магазині Pro-Consulting можна, скориставшись простою формою.

Якщо у вас є ще декілька хвилин, дізнайтеся більше про аналіз частки ринку як частину маркетингового дослідження

Дата розміщення: 18.11.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами