978
Конкурентний аналіз за замовленнями клієнтів Pro-Consulting
Конкурентний аналіз входить практично в кожне комплексне дослідження ринку, яке замовляють у компанії Pro-Consulting суб'єкти бізнесу. Ініціатори досліджень розуміють, що діяльність конкурентів є постійним і потужним фактором впливу на стан ринку та умови роботи на ньому. Конкурентний аналіз допомагає виявити й оцінити ризики та бар'єри, які створюють інші оператори ринку, розробити стратегію і тактику протидії їм, визначити шляхи поліпшення власної ринкової позиції.
Конкурентний аналіз у складі маркетингового дослідження
Незважаючи на те, що конкурентний аналіз має свій розділ у готовому звіті, його результати неявно присутні і в інших інформаційних блоках, наприклад тих, що описують:
- загальну ринкову ситуацію;
- параметри виробничої та зовнішньоторговельної діяльності операторів;
- споживання цільової продукції в сегментах В2С, В2В і В2G;
- цінову кон'юнктуру ринку, що досліджується, і пов'язаних ринків;
- інвестиційний потенціал галузі, бар'єри та можливості для реалізації проєктів;
- у якості прикладу структури уже готових звітів, що містять, зокрема, аналіз конкурентів, пропонуємо вам ознайомитися, наприклад, з описом готового аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або аналізу ринку плодового пюре, соків, мармеладу і пастили в Україні.
Конкурентний аналіз дає змогу отримати дані за такими напрямами:
- загальний конкурентний аналіз:
- перелік прямих і непрямих конкурентів;
- характерні дані суб'єктів, що конкурують;
- маркетингові стратегії, що застосовуються конкурентами: їх спрямованість, зміст і результати реалізації.
- дослідження торгових пропозицій операторів ринку:
- асортимент цільових товарів і субститутів;
- властивості продукції конкурентів, наявні переваги та недоліки;
- відомі плани та дії ринкових гравців щодо випуску нових товарів або вдосконалення наявних.
- ціновий конкурентний аналіз:
- максимальні, мінімальні та середні ціни на товари ринку;
- часова динаміка середніх цін;
- структура собівартості цільової продукції, цінові плітики конкурентів;
- рамки можливої корекції цін для підвищення конкурентоспроможності пропозиції;
- у якості прикладу структури реального звіту за результатами аналізу конкурентів, перегляньте, наприклад, опис аналізу конкурентів на ринку доставки кави в офіс в Україні.
- дослідження збуту товарів на споживчому ринку:
- способи реалізації продукції, що використовуються ринковими суб'єктами;
- цінові, комунікаційні та інші політики операторів каналів збуту;
- обсяги і структура продажів цільових товарів у натуральному і грошовому вираженнях;
- розподіл ринкових часток гравців у розрізі продажів, порівняння з часткою замовника дослідження;
- методи просування, використання під час продажів додаткових опцій для залучення покупців.
- конкурентний аналіз бізнес-процесів суб'єктів ринку:
- взаємодія з контрагентами: постачальниками сировини, ресурсів, обладнання та послуг, оптовими і роздрібними продавцями;
- комунікація конкурентів зі споживчою аудиторією, прийоми, спрямовані на збереження лояльності споживачів;
- внутрішні бізнес-процеси конкурентів, взаємодія їх структурних підрозділів;
- політики добору персоналу і роботи з кадрами, що застосовуються конкурентами.
- стратегічний конкурентний аналіз:
- філософія і склад брендів-конкурентів;
- спрямованість, зміст і результативність рекламних і піар кампаній;
- оцінка ефективності маркетингових стратегій конкурентів;
- декларовані конкурентами корпоративні цінності, що декларують конкуренти, дотримання їх у практичній діяльності.
Як замовити конкурентний аналіз
Конкурентний аналіз замовляється в компанії Pro-Consulting так само, як і інші види маркетингових досліджень. Зв'язатися з нашим менеджером можна за телефоном або електронною поштою.
Отримавши повідомлення про необхідність провести конкурентний аналіз, ми оперативно організуємо очний або онлайн брифінг за участю замовника та виконавця дослідження. У процесі спілкування узгодимо:
- загальне розуміння цілей і завдань конкурентного аналізу;
- напрями поглибленого вивчення;
- задіяні ресурси;
- часові рамки дослідження;
- вартість роботи.
За результатами брифінгу складається технічне завдання на конкурентний аналіз, за яким і працюють наші фахівці. Вам залишиться тільки почекати обумовлений час і отримати готовий конкурентний аналіз. Вартість послуги можна оплатити одразу або в розстрочку у форматі BNPL.