Комплексне дослідження ринку: типова структура звіту
1208

Комплексне дослідження ринку: типова структура звіту

Клієнтів компанії Pro-Consulting, які вперше вирішили замовити комплексне дослідження ринку, насамперед цікавить, який набір інформації вони в результаті отримають. З початку ми пояснюємо, що інформаційне наповнення звіту залежить від технічного завдання ініціатора на комплексне дослідження ринку. Разом з тим існує і типова структура, що охоплює всі складові ринкової ситуації.

Типове комплексне дослідження ринку включає:

1. Загальні відомості про цільову сферу бізнесу:

  • обсяги місцевого виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
  • розрахунок ємності ринку та її зміни протягом певного періоду часу;
  • сегментація ринку за видами продукції, її походженням, географією поставок, операторами та іншими ознаками;
  • найбільш сильні постійні та тимчасові фактори, що впливають на ситуацію на ринку;
  • основні тенденції подальшого розвитку ринку;
  • у якості прикладу структури реального ринкового звіту ознайомтеся, наприклад, зі структурою аналізу ринку флоат-скла в Україні та Європі або аналізу ринку кондитерських виробів в Україні.

2. Правила та умови роботи на ринку:

  • основні положення нормативних актів;
  • варіанти оформлення діяльності підприємства;
  • податкове навантаження у різних форматах ведення бізнесу;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
  • можливості участі у бюджетних закупівлях як постачальник;
  • озвучені офіційними особами плани щодо коригування системи державного регулювання ринку.

3. Конкурентне комплексне дослідження ринку:

  • рейтинг та характеристика прямих та непрямих конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • порівняння ринкових часток вже існуючих суб'єктів, визначення позиції замовника;
  • ринковий асортимент товарів, їх переваги та недоліки;
  • маркетингові стратегії та прийоми конкурентів;
  • ризики та бар'єри для досягнення цілей ініціатора дослідження;
  • більше 2400 готових досліджень ринків доступні в каталозі готових проектів – скористайтеся пошуком по розділу, щоб знайти звіт по своєму ринку.

4. Аналіз виробничої сфери ринку:

  • динаміка обсягу виробленої продукції;
  • структура випуску товарів за видами, виробниками, регіонами, цінами та іншими критеріями;
  • технологічний рівень виробничих потужностей;
  • параметри місцевої сировинної бази;
  • доступність виробничих ресурсів на внутрішньому та міжнародному ринках;
  • умови досягнення та збереження рентабельності та конкурентоспроможності виробництва;
  • можливості щодо придбання передових технологій, обладнання, наявність кваліфікованих кадрів;
  • якщо ви не впевнені, яка саме аналітика необхідна для досягнення ваших завдань і цілей, зв'яжіться з нашим консультантом.

5. Дослідження зовнішньоторговельного контуру ринку:

  • обсяги експорту та імпорту цільових товарів у натуральному та грошовому вираженні;
  • структура зовнішніх поставок за походженням продукції, географії відправників та одержувачів, в інших зрізах;
  • міжнародні та національні санкції, мита та інші обмеження на окремих напрямках зовнішньоекономічної діяльності;
  • факторне порівняння іноземних ринків визначення потенційної вигідності організації каналів експорту чи імпорту;
  • можливі партнери замовника за кордоном.

6. Споживче комплексне дослідження ринку:

  • профіль цільової аудиторії замовника;
  • купівельна спроможність населення;
  • споживчі очікування;
  • ставлення покупців до певних товарів та брендів;
  • шляхи придбання та збереження лояльності споживачів;
  • моделі поведінки покупців на онлайнових майданчиках;
  • споживання цільової продукції корпоративними та державними секторами;

7. Інвестиційна привабливість сфери бізнесу, що аналізується:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • зведена таблиця ризиків та бар'єрів;
  • факторний аналіз ринкових ніш;
  • можливості та рекомендації щодо організації нових підприємств та розвитку вже існуючих.

Тут наведено не повний перелік можливих напрямів комплексного дослідження ринку. Наприклад, під час підготовки великої кампанії з просування бренду чи продукту комплексне дослідження ринку доповнюється аналізом рекламної сферы. Повна типова структуру дослідження ринку представлена за цим посиланням.

З'ясувати всі нюанси надання послуги та замовити комплексне дослідження ринку можна за телефоном чи електронною поштою.

Дата розміщення: 19.01.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами