1383
Аналіз сегменту ринку для тонкого налаштування бізнесу
Комплексне маркетингове дослідження дозволяє його ініціатору вивчити ситуацію і умови роботи в сфері економічної активності, що його цікавить. Однак, як правило, бізнес-проекти, особливо на початкових етапах розвитку, не охоплюють весь ринок цілком, а зосереджуються на освоєнні найвигідніших ринкових ніш. Для їх детального розгляду проводиться сегментація та подальший аналіз сегменту ринку. Рекомендуємо вам ознайомитися з типовою структурою дослідження вже зараз за цим посиланням.
Таким чином, аналіз сегменту ринку є варіантом маркетингового дослідження, який дозволяє зібрати більше подробиць для вирішення таких завдань, як:
- виведення на ринок та закріплення нового гравця;
- освоєння підприємством додаткового напряму бізнесу;
- випуск нового продукту чи вдосконалення вже існуючої торгової пропозиції;
- планування та проведення заходів щодо просування товару чи бренду;
- організація каналів експорту чи імпорту продукції;
- коригування маркетингової стратегії відповідно до зміни ринкової ситуації;
- протидія конкурентам у окремих сегментах ринку.
Замовивши аналіз сегменту ринку, клієнт отримує детальний звіт відповідно до технічного завдання. Зазвичай аналіз сегменту ринку включає:
1. Загальний аналіз сегменту ринку:
- опис ринкової ніші та особливостей роботи у ній;
- ємність сегменту ринку на підставі даних про виробництво, імпорт та експорт цільових товарів;
- структура ринкового сегменту в зрізах, що цікавлять замовника;
- основні фактори та тенденції зміни ситуації в цільовій сфері бізнесу;
- у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте, наприклад, структуру аналізу ринку кондитерських виробів в Україні або аналізу експорту зернових та олійних культур з України.
2. Вимоги до ведення бізнесу, встановлені державою:
- положення законів та підзаконних актів;
- необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
- податкове навантаження під час проведення внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
- практика проведення державних закупівель цільових товарів чи послуг, можливості та правила участі в них;
- законопроекти та інші плани щодо реформування системи державного управління галуззю;
- якщо ви не впевнені, яка саме ринкова аналітика вам потрібна для досягнення цілей та завдань підприємства, зв'яжіться з нашими консультантами – вони допоможуть скласти технічне завдання на дослідження – контакти.
3. Виробничий аналіз сегменту ринку:
- показники роботи провідних виробників, їх технологічний рівень;
- наявність та параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
- кон'юнктура пов'язаних ринків;
- структура собівартості виробництва, умови забезпечення прийнятного рівня рентабельності та конкурентоспроможності;
- доступність передових технологій, обладнання, кваліфікованих кадрів;
- повідомляємо, що ви можете пошукати вже готовий звіт по вашому ринку в каталозі готових проектів.
4. Дослідження ефективності каналів збуту продукції:
- перелік та характеристики можливих способів реалізації товарів;
- умови співробітництва з операторами каналів збуту;
- дієвість методів просування залежно від способу продажу;
- робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах.
5. Споживчий аналіз сегменту ринку:
- профіль цільової аудиторії;
- споживчі вимоги до властивостей нішевих товарів;
- моделі поведінки покупців на торгових майданчиках різного формату;
- ставлення споживачів до певних товарів та брендів;
- умови придбання та збереження лояльності;
- особливості споживання цільових товарів у бізнес- та державному секторах.
6. Дослідження конкуренції у ринковому сегменті:
- основні конкуренти замовника, зайняті ними ринкові частки;
- спрямованість стратегій конкурентної боротьби, практичні результати реалізації;
- сильні та слабкі сторони торгових пропозицій конкурентів;
- конкурентні ризики та бар'єри для бізнесу замовника;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
7. Інвестиційний аналіз сегменту ринку:
- факторне порівняння ринкових ніш;
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карта ризиків та бар'єрів;
- можливості та рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.
Аналіз сегменту ринку може бути доповнений іншими відомостями відповідно до інформаційних потреб замовника. Для ретельного аналізу сегменту ринку компанія Pro-Consulting може задіяти як кабінетні, так і польові методи отримання даних на власній кадрової і матеріально-технічної базі.
Докладніше дізнатися про зміст послуги та замовити аналіз сегменту ринку можна, скориставшись нашими контактними даними.