1056
Аналіз ринку та конкурентів у типовій структурі маркетингового дослідження
Клієнти компанії Pro-Consulting замовляють маркетингові дослідження відповідно до своїх потреб в інформації про стан сфери бізнесу, що їх цікавить. Типовий звіт містить аналіз ринку і конкурентів, а також інших аспектів економічної ситуації.
Комплексний аналіз ринку і конкурентів зазвичай містить:
- Загальні відомості про сферу бізнесу:
- опис ринкових взаємодій;
- узагальнені показники випуску, імпорту та експорту цільових товарів;
- ємність ринку та її динаміка протягом досліджуваного періоду;
- сегментація ринку за видом продукції, виробниками, географією продажів і в інших значущих зрізах;
- основні чинники функціонування ринку;
- переважаючі тенденції подальшої зміни стану ринку;
- у якості прикладу структур реальних ринкових звітів, ознайомтеся, наприклад, зі структурою готового аналізу консервованих продуктів в Україні або аналізу ринку промислового швейного обладнання в Польщі.
- Система державного регулювання цільової сфери економічної активності:
- зміст нормативних актів, що регулюють ринок;
- можливі варіанти формалізації бізнес-проектів;
- умови отримання ліцензій та відповідності стандартам;
- податкове навантаження в різних форматах діяльності підприємства;
- порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах приватних постачальників;
- відомі плани влади щодо зміни правил роботи на ринку;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, порадьтеся з нашим консультантом - контакти.
- Суб'єктний аналіз ринку і конкурентів:
- список, рейтинг і основні характеристики суб'єктів, що конкурують;
- розподіл ринкових часток конкурентів, визначення позиції ініціатора дослідження;
- асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони конкуруючих товарів і брендів;
- спрямованість, зміст і практичні результати стратегій конкурентної боротьби;
- ризики та бар'єри для розвитку бізнесу, спричинені діяльністю конкурентів;
- також більш предметне уявлення про маркетингове дослідження допоможе отримати опис, наприклад, готового аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні або аналізу ринку послуг хімчисток у Львові. Будь-який готовий звіт буде актуалізовано та адаптовано під цілі та завдання вашого бізнесу після вашого звернення до Pro-Consulting.
- Дослідження каналів реалізації цільової продукції:
- перелік та особливості функціонування всіх можливих каналів продажів;
- політики основних операторів торговельних мереж і майданчиків;
- застосовність і ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
- робота каналів продажів у форс-мажорних умовах, рекомендації з управління структурою збуту.
- Ціновий аналіз ринку і конкурентів:
- динаміка середніх цін на цільові товари;
- основні цінові чинники та сегментація вартості продукції;
- умови цінової конкурентоспроможності при збереженні рентабельності;
- маневри цінами ринкових суб'єктів у рамках стратегій конкурентної боротьби.
- Аналіз ринку і конкурентів важко уявити без дослідження одного з ключових елементів системи - споживчої сфери:
- профіль цільової аудиторії;
- очікування і переваги споживачів, ступінь їхньої задоволеності наявною на ринку пропозицією;
- ставлення покупців до окремих брендів, фактори лояльності;
- особливості поведінки покупців на торгових майданчиках різного формату;
- аналіз запитів споживачів до пошукових систем і результатів видачі;
- споживання цільової продукції в сегментах В2В і В2G.
- Інвестиційний аналіз ринку та конкурентів:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів;
- можливості та рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів і розвитку підприємств.
Повна типова структура дослідження ринку доступна за цим посиланням. Обов'язково збережіть посилання - матеріал допоможе вам у підготовці технічного завдання на проведення ринкового дослідження.
Кожен клієнт Pro-Consulting замовляє аналіз ринку і конкурентів за власним технічним завданням, зміст якого залежить від профілю діяльності ініціатора, цілей і завдань, що стоять перед ним.
Зазвичай аналіз ринку і конкурентів замовляють під час підготовки до:
- випуску на ринок нового гравця;
- розширенню сфери діяльності вже існуючого підприємства;
- розробці або коригуванні торгової пропозиції;
- проведення великої рекламної кампанії;
- складання або перегляду маркетингової стратегії;
- проведення антикризового менеджменту.
Кожен аналіз ринку і конкурентів від Pro-Consulting виконується і оформляється відповідно до стандартів міжнародної організації дослідників ринків ESOMAR. Його результати можуть бути представлені в будь-якій точці світу.
Отримати детальну інформацію про зміст та умови надання послуг, одразу замовити аналіз ринку та конкурентів можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.