1097
Вартість маркетингового дослідження від Pro-Consulting доступна всім категоріям клієнтів
З 2004 року компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринків на замовлення різних клієнтів:
- філій транснаціональних корпорацій;
- великих місцевих підприємств;
- представників середнього та малого бізнесу;
- галузевих асоціацій;
- іноземних представництв;
- торгово-промислових палат;
- інвестиційних фондів та кредитних організацій;
- юридичних фірм;
- фізичних осіб.
Кожен із замовників прагне отримати інформацію, необхідну для реалізації власних планів. Завдяки індивідуальному підходу вартість маркетингового дослідження у нас знаходиться в широкому діапазоні і доступна будь-якому клієнту – з цінами на готові ринкові звіти можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
Головний параметр, від якого залежить вартість маркетингового дослідження Pro-Consulting – обсяг технічного завдання. Погодьтеся, аналіз ринку в масштабах цілої країни чи навіть регіону світу потребує більших витрат сил та засобів, ніж вивчення умов ведення бізнесу в межах області, району чи населеного пункту. При цьому менша вартість маркетингового дослідження зовсім не означає його нижчу якість. Компанія Pro-Consulting працює за міжнародними стандартами, розробленими європейською асоціацією дослідників ESOMAR, незалежно від змісту замовлення. З типовою структурою дослідження ринку ознайомтеся тут.
Практично у будь-якому випадку у вартість маркетингового дослідження входить:
1. Загальний аналіз ринку:
- показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- динаміка ємності ринку протягом певного періоду;
- сегментація ринку;
- найбільш потужні фактори впливу на ринкову ситуацію та тенденції її подальшого розвитку.
2. Правила роботи на ринку:
- основні вимоги законодавства;
- варіанти оформлення бізнесу;
- податкове навантаження у різних форматах діяльності;
- необхідність та умови отримання ліцензій;
- озвучені плани реформування системи регулювання галузі;
- можливість участі у державних закупівлях;
- у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку перцю в Україні.
3. Аналіз конкурентного середовища ринку:
- рейтинг та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток суб'єктів бізнесу;
- сильні та слабкі сторони торгових пропозицій;
- маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики та бар'єри, пов'язані з конкуренцією;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
Вартість маркетингового дослідження в типовому варіанті включає вивчення споживчої сфери ринку, яке може проводитися як кабінетними, так і польовими методами. В результаті клієнт отримує:
- портрет цільової аудиторії споживачів товару чи послуги;
- результати фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
- ставлення споживачів до бренду чи товару за підсумками телефонних опитувань;
- ключові запити потенційних покупців, одержані в результаті моніторингу Інтернету;
- особливості споживання у дистанційному режимі;
- дані про споживання цільових товарів у сегментах В2В та В2G.
Одним із ключових інформаційних блоків, що входять у вартість маркетингового дослідження, є аналіз каналів збуту:
- загальна характеристика способів реалізації продукції;
- поширені комунікаційні та цінові політики дистриб'юторів та рітейлерів;
- ефективність реклами та інших способів просування залежно від каналу збуту;
- рекомендації щодо структури збуту при зміни ринкової ситуації.
Іноді замовник просить включити у вартість маркетингового дослідження визначення своєї поточної ринкової позиції та шляхів її вдосконалення. В цьому випадку проводиться детальний аналіз:
- ринкових часток замовника та інших суб'єктів за важливими зрізами;
- лояльності споживачів до бренду клієнта, включаючи їх рекомендації щодо покращення пропозиції;
- можливостей корекції поточної маркетингової стратегії підприємства.
Специфічні інформаційні потреби ініціатора можуть вимагати включення у вартість маркетингового дослідження таких напрямів аналізу, як:
- показники та умови виробництва цільових товарів;
- зовнішньоторговельна діяльність;
- інвестиційна привабливість галузі.
Більше дізнатися про зміст послуги, визначити вартість маркетингового дослідження за своїм технічним завданням можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.