Аналіз ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані проведено компанією Pro-Consulting у січні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:
Готовий аналіз ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані можна придбати на сайті компанії. Також вам може бути корисний аналіз ринку одягу та взуття в Україні або, наприклад, аналіз ринку промислового швейного обладнання в Канаді.
Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за індивідуальним технічним завданням, збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.
Ринок одягу Performance/Lifestyle в Казахстані цікавий для споживачів, які ведуть здоровий і активний спосіб життя. До цільової аудиторії суб'єктів даної сфери бізнесу входять в основному активні спортсмени та любителі рухової активності, які не мають проблем зі здоров'ям.
У 2021-2023 роках на ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані яскраво проявився екологічний споживчий тренд. Покупці стали більше звертати увагу не тільки на якість продукції, а й на її вплив на навколишнє середовище. Ці два критерії стали ключовими для конкурентоспроможності брендів на ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані. Можливо, вам також буде цікавим оновлення аналітики ринку ґудзиків в Україні.
Моніторинг ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані показує, що в 2023 році 95-99% його обсягу склали імпортні товари. Власне виробництво продукції ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані незначне. Водночас ринок одягу Performance/Lifestyle в Казахстані має високий потенціал для розвитку. Так, у січні-червні 2023 року в країні на 97% зросли продажі одягу, текстилю та взуття порівняно з аналогічним періодом 2022-го. Загалом за перше півріччя 2023 року в Казахстані реалізовано 103,9 млн одиниць одягу та взуття, тоді як роком раніше лише 52,8 млн одиниць.
Збутовий аналіз ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані показує, що частка продажів на електронних торговельних майданчиках склала в січні-листопаді 2023 року 13% від усього роздрібного обсягу - 4,8 млн доларів США в грошовому вираженні. Активними онлайн-покупцями, тобто тими, хто купує в середньому 2,5 товару на місяць або 30 товарів за останні 12 місяців, є в Казахстані 23% інтернет-користувачів.
Якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нами - консультант поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання.
Найбільша частка клієнтів операторів електронної комерції на ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані проживають на півдні країни - 47%. Жителі північних регіонів Казахстану становлять 24% активних онлайн-покупців. Найменше купують товари ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані в інтернет-магазинах споживачі, які проживають у центральних областях республіки - 7% від загальної кількості онлайн-покупців. Про інші особливості поточного стану, перспективи розвитку даної сфери економічної активності, її інвестиційний потенціал, наявні ризики, бар'єри та можливості для реалізації бізнес-проєктів можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку одягу Performance/Lifestyle у Казахстані, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.
Серед табличних і графічних додатків до аналізу ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані знаходяться:
Аналіз ринку одягу Performance/Lifestyle в Казахстані від компанії Pro-Consulting тепер можна придбати в BNPL-розстрочку, так само як і інші готові продукти і послуги.