Що таке NPS-опитування?
Net Promoter Score (NPS) - це індекс лояльності клієнтів, за допомогою якого визначається прихильність споживачів товарів або послуг того чи іншого бренду або компанії. Відповідно, NPS-опитування - це інструмент, за допомогою якого визначається індекс лояльності. Реалізація опитування на практиці може здійснюватися різними способами, але найефективнішим з них є телефонні дзвінки клієнтам за допомогою можливостей колл-центру.
Також вашому бізнесу може знадобитися конкурентний аналіз - дізнайтеся з ким ви «ділите» клієнтів на ринку
NPS-опитування по телефону проводиться дуже просто:
Дізнайтеся більше про телефонні опитування як про один з інструментів дослідження ринку
Чим корисні NPS-опитування для бізнесу?
NPS-опитування від Pro-Consulting будуть корисні, якщо ви є власником або менеджером компанії і вам необхідно:
Почитайте про готові маркетингові дослідження - ймовірно у нас є готовий звіт з прогнозами по вашому ринку
Додаткові можливості NPS-опитування
Колл-центр, проводячи NPS-опитування, може не тільки зібрати статистичну інформацію про рівень лояльності клієнтів, а й з'ясувати якісні мотиви їхнього ставлення до певної продукції або виробника. Для цього в процесі NPS-опитування респондентам задаються додаткові запитання:
Почитайте про аналіз попиту як складову маркетингового аналізу
Погодьтеся, за допомогою відповідей на такі, здавалося б, прості запитання, задані безлічі клієнтів компанії, можливо:
Що необхідно для проведення NPS-опитування?
Для того, щоб скористатися всіма перевагами інформованості про лояльність клієнтів, вам необхідно зв'язатися з Pro-Consulting і надати телефонну базу клієнтів. Все інше оператори і аналітики зроблять самі і в обумовлений термін. Результати будуть надані вам в систематизованому, зручному для використання вигляді з додатком первинної інформації для забезпечення можливості самостійного аналізу або аудиту опитування.
Рекомендуємо також переглянути матеріал про маркетинговий аналіз - для прийняття рішень в бізнесі про ринок необхідно знати все