Маркетинговий аналіз ринку: інформаційне забезпечення вашого бізнесу
5053

Маркетинговий аналіз ринку: інформаційне забезпечення вашого бізнесу

Маркетинговий аналіз: області застосування

Прикладами завдань, для вирішення яких підприємствам та інвесторам необхідний попередній маркетинговий аналіз, є:

  • вихід на ринок нового підприємства - необхідний глибокий маркетинговий аналіз ринку;
  • планування найбільшої рекламної кампанії - маркетинговий аналіз користувачів;
  • розробка маркетингової стратегії зміцнення ринкової позиції - маркетинговий аналіз долі компанії на ринку;
  • протидія конкуренції - маркетинговий аналіз конкурентів;
  • пошук ефективних каналів збуту в різних умовах - маркетинговий аналіз розничної торгівлі.

Можливо, вам буде актуально прочитати про те, як правильно вивести новий продукт на ринок

Маркетинговий аналіз: типова структура

Як було зазначено вище, маркетинговий аналіз на замовлення виконується Pro-Consulting для вирішення різних завдань, що стоять перед клієнтами. Найкращим універсальним є комплексний маркетинговий аналіз, який проводить більшість наших замовників. Такий готовий маркетинговий аналіз складається з наступних розділів:

  1. Загальний маркетинговий аналіз ринку:
    • опис ситуації на ринку;
    • основні параметри;
    • сегментація ринку за параметрами;
    • важливі фактори впливу.
  2. Маркетинговий аналіз конкурентів:
    • перелік головних гравців;
    • аналіз часток конкурентів;
    • маркетингові стратегії конкуруючих суб'єктів;
    • напруженість конкурентного середовища і пов'язані з цим ризики.
  3. Маркетинговий аналіз сфери споживання:
    • потрет цільової аудиторії;
    • споживчі вимоги і очікування;
    • умови збереження лояльності до брендів;
    • споживання в державному секторі;
    • аналіз дистанційної торгівлі.

Також вивчіть матеріал про аналіз імпорту як частину маркетингового аналізу

  1. Маркетинговий аналіз частки компанії на ринку:
    • загальна місткість ринку;
    • визначення часток в різних розрізах;
    • фактори впливу на ринкову позицію;
    • портрет клієнта і тестування роботи з ним за допомогою методів «таємний покупець» і «таємний дзвінок».
  2. Маркетинговий аналіз рітейлу:
    • опис асортименту досліджуваної товарної групи;
    • цінова політика постачальників і продавців;
    • ефективність різних способів взаємодії з покупцями.
  3. Маркетинговий аналіз інструментів просування продукції:
    • оцінка ефективності рекламних акцій;
    • моніторинг реклами в засобах масової інформації;
    • просування за допомогою соцмереж, сайтів, поштових розсилок та інших можливостей мережі інтернет.
  4. Маркетинговий аналіз інвестиційного клімату:
    • ризики та можливості за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
    • рекомендації щодо виведення на ринок нових гравців.

Рекомендуємо ознайомитися з каталогом готових аналізів ринку. Вірогідність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

Кожен маркетинговий аналіз має заключний розділ, у якому містяться висновки, прогнози та пропозиції консультантів-аналітиків по цілям, які хоче досягти замовник.

Вартість маркетингового аналізу розширюється в індивідуальному порядку в залежності від обсягу роботи та задіяності ресурсів.

Маркетинговий аналіз від Pro-Consulting: наші переваги

За більш ніж 15-річний період нашої діяльності рішення про проведення маркетингового аналізу з Pro-Consulting прийняло більше тисяч українських та зарубіжних фірм різних масштабів та напрямків бізнесу.

Якщо ви інвестуєте у бізнес, рекомендуємо переглянути матеріал про бізнес-план як інструмент фінансового планування діяльності підприємств

Маркетинговий аналіз від Pro-Consulting може бути презентований в будь-якій точці планети, оскільки при його проведенні і оформленні використовуються міжнародно визнані стандарти ESOMAR.

Ми володіємо доступом до багатьох видів інформаційних ресурсів, маємо в структурі власний колл-центр, а також студію для проведення фокус-груп та інтерв'ю, тому наш маркетинговий аналіз має максимальний ступінь актуальності і достовірності.

Замовити маркетинговий аналіз у Pro-Consulting можете прямо зараз, використовуючи контактні дані.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналіз попиту як складову маркетингового аналізу

Дата розміщення: 10.12.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами