Маркетингові дослідження зарубіжних ринків: шлях до можливостей
3351

Маркетингові дослідження зарубіжних ринків: шлях до можливостей

Маркетингові дослідження зарубіжних ринків проводяться компанією Pro-Consulting c метою створення для замовників надійної інформаційно-аналітичної бази для прийняття бізнес-рішень, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю.

На якому б ринку не працювало підприємство, воно завжди діє в умовах постійної зміни ситуації, яка створює деяку невизначеність при спробі вибору найбільш оптимальної стратегії дій. Маркетингове дослідження зарубіжних ринків істотно знизить ступінь такої невизначеності при вирішенні таких завдань, як:

  • спостереження за станом іноземного ринку, який цікавить замовника;
  • пошук найоптимальніших ринків для збуту власної продукції;
  • пошук партнерів для організації каналу імпорту;
  • вивчення ставлення покупців до певного товару на зовнішньому ринку перед запуском аналогічного продукту на вітчизняний ринок.

Наведений вище перелік завдань не є вичерпним, оскільки кожна компанія-замовник сама визначає цілі проведення маркетингові дослідження зарубіжних ринків.

Дізнайтеся більше про аналіз ринку збуту товарів і послуг як частину дослідження ринку

Маркетингові дослідження зарубіжних ринків: чому їх замовляють у нас?

В сучасних економічних умовах жодна фірма, яка прагне до успіху не може обходитися без дослідження ринку. Видатний систематизатор маркетингу Філіп Котлер вважає, щоб впевнено себе почувати на ринку, підприємство має виділяти бюджет на маркетингові дослідження близько 1-2% від обсягу продажів.

Маркетингові дослідження зарубіжних ринків вимагають участі команди аналітиків, які володіють методами отримання первинної і вторинної інформації, статистичним та економічним аналізом, методиками формування прогнозів. Тому навіть великі компанії замовляють маркетингові дослідження зарубіжних ринків в спеціалізованих консалтингових агентствах.

Також прочитайте більш розгорнутий матеріал про комплексне вивчення ринку

Pro-Consulting за п'ятнадцятирічний період діяльності вдалося завоювати довіру більше 1000 клієнтів, у чому можна переконатися, переглянувши наш портфоліо-каталог, в якому представлено понад 1700 готових досліджень ринків.

Маркетингові дослідження зарубіжних ринків: зміст

Pro-Consulting практикує індивідуальний підхід до кожного клієнта, який замовляє дослідження зарубіжних ринків. Тому зміст кожного дослідження носить ексклюзивний характер, спрямований на максимальне задоволення інформаційних запитів замовника. У той же час, маркетингові дослідження зовнішнього ринку проводяться тим же інструментарієм, що і звичайні комплексні дослідження ринків в Україні. Типова структура звітного документу за послугою маркетингового дослідження зарубіжних ринків складається з наступних розділів:

  1. Загальних відомості про ринок:
  • опис;
  • основні розрахункові показники;
  • сегментація і структура;
  • переважаючі тенденції розвитку.
  1. Державна політика по відношенню до розглянутого ринку:
  • оподаткування;
  • ліцензування;
  • регулювання торгівлі;
  • особливості зовнішньоекономічної діяльності.
  1. Діяльність основних операторів цільового ринку:

Якщо ви перебуваєте в пошуках інформації по вашому ринку, але не можете її знайти або систематизувати, зв'яжіться з нами - Pro-Consulting гарантує незалежну аналітику ринку для правильного розвитку вашого підприємства

  1. Виробничі показники в натуральному і грошовому вираженнях.
  2. Обсяги продажів.
  3. зовнішньоторговельні обороти:
  • обсяг і динаміка експорту та імпорту.
  1. Ціноутворення:
  • структура собівартості;
  • фактори впливу на ціну;
  • цінова динаміка.
  1. Споживча сфера:
  • портрет споживача;
  • мотиви поведінки;
  • відношення до цікавого товару;
  • державні закупівлі.
  1. Характеристика каналів збуту продукції.
  2. Асортимент і особливості аналогічних товарів на ринку.
  3. Привабливість ринку для збуту продукції замовника:
  • факторний аналіз конкурентоспроможності;
  • ризики та бар'єри для виходу на ринок.
  1. Висновок, прогнози, рекомендації.

Вивчіть матеріал про аналіз ринку як інструменті отримання ретроспективної аналітики і прогнозних показників як внутрішнього так і зовнішнього ринків

Маркетингові дослідження зарубіжних ринків від Pro-Consulting базово містять оброблену інформацію за 3-5 останніх роки і прогнози розвитку на коротко- і середньострокову перспективи.

Замовивши маркетингові дослідження зовнішнього ринку у Pro-Consulting, ви отримаєте можливість використовувати для користі свого бізнесу професіоналізм, досвід, інформаційні та технічні можливості нашої команди.

Якщо в ваша бізнес-ідея передбачає виведення товару на експорт, прочитайте статтю про вихід компанії на ринки інших країн

Дата розміщення: 10.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами