Агентство маркетингових досліджень - Pro-Consulting
3401

Агентство маркетингових досліджень - Pro-Consulting

Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting пропонує операторам товарних, фінансових і ринків послуг повний спектр інструментів з інформаційного, методичного та практичного забезпечення виконання таких завдань бізнесу, як:

  • розробка ефективної маркетингової стратегії;
  • вихід на нові ринки;
  • виведення на ринок нової продукції;
  • реорганізація компанії;
  • збільшення обсягу продажів;
  • виявлення оптимальних каналів закупівель;
  • взаємодія з цільовою споживчою аудиторією;
  • аудит бізнес-процесів і пошук шляхів їх вдосконалення;
  • антикризовий консалтинг;
  • оцінка інвестиційної привабливості проектів.

З 2004 року, агентство виконало понад 1700 проектів з маркетингових досліджень та стратегічного консалтингу для понад тисячі клієнтів, серед яких - українські та іноземні корпорації, представники МСБ, некомерційні організації, приватні інвестори, ін.

Pro-Consulting підтвердила свою кваліфікацію в 2005 році, ставши постійним членом Української Асоціації Маркетингу, а з 2010 року отримала статус кваліфікованого консультанта програм підтримки малого і середнього бізнесу Європейського банку реконструкції та розвитку.

Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок - прочитайте більше про готові маркетингові дослідження від Pro-Consulting

Агентство маркетингових досліджень: аналіз ринків

Для кожного замовника Pro-Consulting готує індивідуальні звіти по досліджуваному ринку за результатами досліджень. Ми включаємо в підсумковий документ наступні базові розділи:

  1. Характеристика та найважливіші параметри ринку.
  2. Умови роботи на ринку, які забезпечуються державним регулюванням.
  3. Виробничі показники ринку.
  4. Діяльність основних операторів ринку.
  5. Показники продажів.
  6. Параметри зовнішньої торгівлі.
  7. Фактори ціноутворення.
  8. Характеристики цільової аудиторії споживачів і моделі їх поведінки.
  9. Канали збуту продукції.
  10. Асортимент конкурентних товарів.
  11. Інвестиційна привабливість ринку, бар'єри та ризики.
  12. Висновки, прогнози, рекомендації.

Дізнайтеся більше про аналіз ринку збуту товарів і послуг як складову маркетингового дослідження

Для аналізу ринків дослідні агентства використовують всі наявні в їх доступі джерела інформації та методики. Бази даних та інші ресурси, і інструменти досліджень, доступні Pro-Consulting, дозволяють робити розрахунки по ринках з 99% точністю.

Агентство маркетингових досліджень: польові методи

Аналіз ринків Pro-Consulting проводить як кабінетними, так і польовими методами. Нерідко компанії, які проводять маркетингові дослідження, не мають технічної можливості повноцінно використовувати такі інструменти, як:

  • фокус-групи;
  • опитування різних видів;
  • глибинні та експертні інтерв'ю.

Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting має в своєму розпорядженні як власний колл-центр, так і спеціально обладнану студію для фокус-груп та інтерв'ю.

Можливо, те, що вам зараз потрібно, це аналіз конкурентів - прочитайте про такий вид дослідження

Агентство маркетингових досліджень: антикризовий пакет

Pro-Consulting розробила для зацікавлених бізнесів антикризовий пакет аналітичних послуг. Він включає експрес-аналіз ринку, що виконується протягом декількох робочих днів, і глибинний антикризовий аналіз ринку, який займе не більше двох тижнів.

Ви можете ознайомитися з повним описом послуги «Аналіз ринку під час кризи»

Зокрема, ви отримаєте відомості про:

  • стан ринку в період кризи і відразу після її завершення;
  • реакції на кризу основних гравців;
  • корекції споживчих настроїв;
  • зміни цін на товари і сировину;
  • стан справ у сфері держзакупівель;
  • умови зовнішньої торгівлі.

Використовуючи при прийнятті рішень аналітику і прогнози від Pro-Consulting, ви зможете швидко зорієнтуватися в посткризовій економічній ситуації і виробити стратегію поведінки на ринку раніше конкурентів.

Якщо ви шукайте в інтернеті інформацію по вашому ринку, але не можете її систематизувати і проаналізувати, просто зв'яжіться з нами - ми гарантуємо незалежну аналітику ринку для прийняття рішень в бізнесі

Дата розміщення: 03.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами