Для успішного виходу на ринок товарів або послуг і забезпечення прибуткової роботи підприємства необхідно володіти інформацією про поточну ситуацію в обраній сфері діяльності, тенденції її зміни та прогнозований стан. Щоб отримати такі дані, компанії проводять або замовляють маркетингові дослідження ринку. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.
Клієнти Pro-Consulting прекрасно обізнані, що маркетингові дослідження ринку вигідніше і простіше замовити в спеціалізованому агентстві, ніж займатися цим самостійно.
Готовий звіт за результатами маркетингового дослідження ринку містить усі необхідні дані для ефективного управління бізнесом. Замовнику простіше скласти технічне завдання і чекати результату, ніж розвивати і підтримувати власну інфраструктуру для проведення маркетингових досліджень ринку. Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу представлено в каталозі готових проєктів - будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.
Готові маркетингові дослідження ринку зазвичай містять такі відомості:
У міру необхідності замовник може додати додаткові напрямки аналізу. З повною структурою маркетингового дослідження ринку клієнтів знайомимо на установчому брифінгу, де допомагаємо сформувати технічне завдання.
Для замовлення маркетингових досліджень ринку зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою.