Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting: ключ до розвитку бізнесу
997

Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting: ключ до розвитку бізнесу

Маркетингові дослідження відіграють найважливішу роль у розвитку та успішній діяльності будь-якого суб'єкта підприємництва. Компанія Pro-Consulting пропонує широкий спектр послуг у сфері маркетингових досліджень, які допомагають менеджерам ухвалювати обґрунтовані рішення і досягати поставлених цілей.

Одним з основних напрямків маркетингових досліджень компанії Pro-Consulting є аналіз ринку. Такі маркетингові дослідження дають змогу виявити основні тенденції та прогнозувати подальший розвиток сфери бізнесу, що особливо важливо для підприємств, які планують вихід на нові ринки або диверсифікацію своєї продукції.

Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вже зараз перейти на сторінку з описом типової структури дослідження ринку.

Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження за міжнародними стандартами, розробленими європейською дослідницькою спільнотою ESOMAR. Комплексне вивчення ринку проводиться як кабінетними, так і польовими методами збору та обробки інформації. Наприклад, Pro-Consulting активно використовує CATI для проведення опитувань, що дає змогу охоплювати широку географію респондентів і отримувати точні дані в короткі терміни.

Маркетингові дослідження включають такі етапи:

  1. Визначення цілей і завдань спільно із замовником маркетингового дослідження.
  2. Розробка програми дослідження.
  3. Збір даних: отримання як первинних, зібраних безпосередньо для дослідження, так і вторинних даних з інших джерел, доступних аналітикам Pro-Consulting.
  4. Аналіз інформації: використання статистичних методів для аналізу даних і виявлення закономірностей.
  5. Підготовка звіту та висновків:
    • складання звіту за результатами маркетингового дослідження;
    • формулювання висновків і рекомендацій на основі отриманих відомостей.
  6. Реалізація результатів маркетингового дослідження:
    • рекомендації замовнику для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень;
    • пропозиції щодо розроблення стратегій і планів дій на основі висновків дослідження.

Повідомляємо вам, що понад 2600 готових звітів по ринках України та світу доступно в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Готові маркетингові дослідження зазвичай містять:

  1. Загальні відомості про ринок:
    • опис поточних умов функціонування ринку;
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміка протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку за видами продукції, її походженням, географією поставок та іншими значущими ознаками;
    • фактори, що мають найбільший вплив на економічну ситуацію;
    • тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  2. Опис системи державного регулювання:
    • основні положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти організації та реєстрації підприємств;
    • умови ліцензування та стандартизації діяльності;
    • оподаткування різних видів операцій;
    • порядок участі в тендерах із держзакупівель;
    • плани влади щодо внесення змін до системи державного регулювання.
  3. Маркетингові дослідження споживачів:
    • портрет цільової аудиторії;
    • чинники впливу на споживчу активність;
    • вимоги споживачів до властивостей цільових товарів і ступінь їхньої задоволеності;
    • рівень лояльності покупців до певних брендів і можливості для її підвищення;
    • поведінка покупців на торговельних майданчиках різних форматів, критерії вибору товарів;
    • більш повне уявлення про структуру реального звіту вам допоможе отримати ознайомлення наприклад, з описом готового аналізу ринку кондитерських виробів або аналізу ринку автоцистерн в Україні.
  4. Конкурентний аналіз ринку:
    • список найбільших ринкових гравців та їх опис;
    • сегментація ринку за частками операторів;
    • спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентної боротьби.
    • ризики для бізнесу, пов'язані з конкуренцією.
  5. Продажі та канали збуту:
    • обсяги продажів за операторами, видами продукції, регіонами та іншими показниками;
    • рейтинг ефективності каналів збуту;
    • маркетингові та цінові політики ритейлерів;
    • особливості продажів в інтернет-магазинах.
  6. Висновок і рекомендації:
    • основні висновки за результатами маркетингового дослідження;
    • рекомендації щодо поліпшення ринкової позиції компанії;
    • стратегічні й тактичні пропозиції для подальшого розвитку бізнесу.

Скористайтеся контактними даними Pro-Consulting, щоб замовити маркетингові дослідження.

Дата розміщення: 01.10.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами