1490
Маркетингове дослідження ринку – перегляньте структуру типового звіту
Кожен бізнес-проект ще на першому етапі реалізації орієнтується на певний ринок товарів чи послуг. Для того щоб успішно функціонувати на обраному ринку, необхідно володіти достатнім обсягом інформації про його поточний стан та тенденції зміни ринкової ситуації. Отримати необхідні дані можна лише шляхом своєчасного проведення дослідження ринку. З більш ніж 2000 кейсами Pro-Consulting з маркетигових досліджень ознайомтесь у каталозі готових проектів – будь-який звіт може бути актуалізований та адаптований під цілі вашого бізнесу.
Коли краще замовляти дослідження ринку
Дослідження ринку зазвичай проводиться для організації та розвитку бізнесу, запровадження змін. Наприклад, дослідження є обов'язковим етапом таких дій:
- випуск на ринку нового продукту чи бренду;
- зміна складу торгової пропозиції;
- розробка маркетингової стратегії підприємства;
- реалізація інвестиційного проекту;
- виведення бізнес-проекту із кризового стану, ін.
Дослідження ринку дозволяє описати цілісну картину ринкової обстановки, виявити результати впливу на неї постійних та тимчасових факторів, головними з яких є:
- макроекономічна, політична та соціальна ситуація в країні;
- міжнародні відносини на глобальному та регіональному рівнях;
- система державного регулювання функціонування ринків;
- діяльність конкурентів – дізнайтесь більше про аналіз конкурентів;
- стан споживчої сфери;
- обставини непереборної сили та форс-мажорні події.
Яку інформацію дає дослідження ринку
Клієнти компанії Pro-Consulting зазвичай замовляють комплексне дослідження ринку, що охоплює всі аспекти функціонування системи ринкових взаємодій.
Типове дослідження ринку дозволяє замовнику отримати відомості за такими напрямками:
1. Загальне дослідження ринку:
- показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
- ємність ринку та її зміна протягом періоду, що досліджується;
- сегментація ринку у необхідних замовнику зрізах;
- основні чинники впливу ринку;
- тенденції зміни ринкової ситуації
2. Правила роботи на ринку, встановлені державою:
- основні положення законів та підзаконних актів;
- оподаткування та мита;
- порядок проведення та участь у державних закупівлях;
- озвучені плани уряду щодо реформування галузі;
- у якості прикладу структури реального дослідження ринку перегляньте структуру аналізу ринку вологих кормів для домашніх тварин в Україні.
3. Конкурентне дослідження ринку:
- перелік та характеристики найбільших операторів;
- розподіл часток конкурентів за певними параметрами;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики для бізнесу замовника, які походять від конкурентів.
4. Споживче дослідження ринку:
- опис споживчої аудиторії;
- мотиви поведінки споживачів;
- ставлення покупців до торгових пропозицій замовника та конкурентів;
- особливості споживання в Інтернеті;
- бюджетне та корпоративне споживання;
- у якості прикладу дослідження іноземного ринку, перегляньте структуру аналізу ринку електроінструментів у Туреччині.
5. Збутове дослідження ринку:
- канали реалізації продукції;
- діяльність та комунікаційні політики операторів каналів продажу;
- ефективність методів просування залежно від каналу реалізації, що використовується;
- стратегії збуту продукції в різних ринкових ситуаціях.
6. Виробниче дослідження ринку:
- найбільші виробники та їх показники;
- сегментація виробництва;
- доступ до сировини та ресурсів;
- технологічний рівень виробників;
- умови рентабельності виробництва
7. Зовнішньоекономічне дослідження ринку:
- динаміка експорту та імпорту;
- структура зовнішньоекономічної діяльності;
- міжнародні санкції та торгові обмеження;
8. Інвестиційне дослідження ринку:
- пошук вигідної ніші чи зовнішнього напряму методом факторного аналізу;
- карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу.
Дослідження ринку від компанії Pro-Consulting завжди має ексклюзивний характер для кожного клієнта і спрямоване на якомога повніше задоволення його інформаційних потреб.
Замовити маркетингове дослідження ринку можна нашим телефоном або електронною поштою.