У будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності, що працює на ринку або займається забезпеченням інвестиційних проектів, обов'язково виникає необхідність провести маркетингове дослідження. Попередній аналіз ринку необхідний для формування інформаційної бази розробки та реалізації бізнес-проектів, менеджменту та розвитку вже існуючих підприємств.
За наявності достатніх фінансових, кадрових та організаційних ресурсів ринкові гравці можуть провести маркетингове дослідження самостійно. Ті ж, хто не має можливості на постійній основі утримувати громіздку дослідницьку структуру або визнали це економічно недоцільним, вважають за краще провести маркетингове дослідження, замовивши його у стороннього кваліфікованого виконавця. Далі ми розглянемо основні типові напрями дослідження, але рекомендуємо зберегти посилання на повну типову структуру ринкового звіту вже зараз - посилання на структуру дослідження.
Компанія Pro-Consulting пропонує зацікавленим бізнес-структурам провести маркетингове дослідження та реалізовує цю послугу вже протягом двадцяти років. У нашому магазині готових проектів міститься понад 2400 звітів щодо результатів аналізу ринків України та інших країн.
Рішення провести маркетингове дослідження з допомогою Pro-Consulting приймали сотні клієнтів, які належать до категорій:
Кожен із замовників мав можливість провести маркетингове дослідження за власним технічним завданням, оплачуючи використання ресурсів Pro-Consulting лише у необхідних для задоволення поточних інформаційних потреб розмірах.
Компанія Pro-Consulting пропонує провести маркетингове дослідження або в комплексному форматі, або по будь-якому напрямку, що цікавить замовника, наприклад:
1. Загальні відомості про ринкову ситуацію:
2. Правила та умови роботи на ринку, визначені державою:
3. Провести маркетингове дослідження споживання цільових товарів, у тому числі із застосуванням польових методів:
4. Аналіз конкуренції на ринку:
5. Провести маркетингове дослідження з метою вибору вигідного ринку чи ринкової ніші, обґрунтування інвестиційного проекту:
Якщо у вас є необхідність провести маркетингове дослідження на високому якісному рівні та за доступною ціною, скористайтесь контактними даними компанії Pro-Consulting.