Ринок стокового та вживаного одягу в Україні: частка жіночого одягу в загальному обсязі ринку повернулася до довоєнного значення
63

Ринок стокового та вживаного одягу в Україні: частка жіночого одягу в загальному обсязі ринку повернулася до довоєнного значення

Аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні проведено компанією в жовтні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати дані про:

  • фактори, що найбільше впливають на ринок стокового та вживаного одягу в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • ємність ринку на основі показників імпорту та продажів цільових товарів;
  • сегментацію ринку стокового та вживаного одягу в Україні за видами, брендами, категоріями споживачів;
  • характеристику і конкуренцію основних суб'єктів досліджуваної сфери бізнесу;
  • споживчі вподобання та тренди на ринку стокового та вживаного одягу в Україні;
  • інвестиційну привабливість розглянутого напряму економічної активності з урахуванням виявлених ризиків і бар'єрів;
  • прогнозний стан ринку стокового та вживаного одягу в Україні у 2024-2026 роках.

Готовий аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні можна придбати на сайті компанії. Можливо, вам також буде корисна аналітика з готового аналізу ринку одягу та взуття або, наприклад, дослідження ринку дитячого одягу в Україні.

Якщо вам необхідно провести аналіз ринку за індивідуальним технічним завданням, рекомендуємо заздалегідь зберегти посилання на стандартну структуру дослідження ринку.

У 2022 році ринок стокового та вживаного одягу в Україні зазнав значних змін під впливом військових дій. Традиційно найбільш затребуваним був жіночий одяг, проте з початком повномасштабного вторгнення спостерігалося суттєве зростання попиту на чоловічий одяг. Це пов'язано з необхідністю забезпечення сил оборони відповідним екіпіруванням. Водночас попит на жіночий та дитячий одяг знизився через міграцію цих груп населення за кордон.

У 2023 році ситуація на ринку стокового та вживаного одягу в Україні почала стабілізуватися, і структура попиту наблизилася до показників 2021 року. Однак за даними імпорту та аналізу пошукових запитів, особливо високим залишається інтерес до спортивного одягу. Це зумовлено його багатофункціональністю: він використовується як повсякденний, домашній і підходить для умов нестабільного теплопостачання. Також, можливо, вам буде цікаво ознайомитися з готовим дослідженням ринку одягу в сегменті Performance/Lifestyle у Грузії або Казахстані - за аналогічними або адаптованими структурами Pro-Consulting проаналізує ринок у будь-якій країні світу. 

Основні тенденції розвитку ринку стокового та вживаного одягу в Україні:

  1. Зростання попиту на практичний одяг: споживачі віддають перевагу комфортним і довговічним виробам, здатним виконувати кілька функцій.
  2. Зміна споживчих вподобань: спостерігається перехід до одягу, що забезпечує зручність і тривалий термін експлуатації.
  3. Підвищення популярності стокового і вживаного одягу: зниження купівельної спроможності населення і глобальні тренди економного споживання стимулюють зростання попиту на бюджетні варіанти одягу.

Повідомляємо вам, що понад 2600 готових ринкових звітів доступно в каталозі готових проєктів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.

Ринок стокового та вживаного одягу в Україні характеризується високою конкуренцією та активним зростанням електронної комерції. Пандемія і військові дії прискорили розвиток онлайн-продажів, що стало ключовим каналом збуту для багатьох ритейлерів.

Збільшення обсягів імпорту вживаного одягу та взуття свідчить про зростаючий попит на доступні товари. Розвиток секонд-хендів, стокових магазинів та онлайн-платформ для продажу вживаного одягу відповідає потребам споживачів в економії коштів.

Якщо вам потрібні дані щодо вашого ринку, але ви не можете їх знайти, структурувати або проаналізувати, зв'яжіться з нами. Наш консультант уточнить важливі деталі та допоможе сформувати технічне завдання для проведення дослідження - контакти.

Також аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні свідчить про те, що:

  1. Частка жіночого одягу, що знизилася 2022 року, на початку 2024 року повернулася до довоєнних показників. Це зумовлено стабілізацією ситуації в країні, поверненням частини населення та відновленням економічної активності. Найбільшим попитом користуються сукні, спідниці, верхній і спортивний одяг, а також трикотажні вироби.
  2. У 2022 році на чоловічий одяг припадало близько 27% ринку трикотажного одягу та 41% ринку текстильного одягу, що значно вище показників попередніх років. У 2023 році частка чоловічого одягу дещо знизилася, наблизившись до рівня 2021 року. Найбільш затребувані верхній одяг, штани (включно з джинсами) і трикотаж.
  3. Ринок взуття скоротився 2022 року на 17,5% у грошовому виразі. У 2023 році цей сегмент ринку стокового і вживаного одягу зріс на 40%, перевищивши показники 2021 року. Відзначається повільне зростання частки текстильного взуття.

Детальні відомості про стан і перспективи розвитку цього напряму бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку стокового та вживаного одягу в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок швейного обладнання в Україні

Дата розміщення: 25.02.2025

Інші новини

Зв'язатися з нами