Колл-центр Pro-Consulting дозволяє оперативно і по вивіреним методикам проводити аналіз лояльності клієнтів до того чи іншого бренду на ринку. Дослідження і оцінка лояльності споживачів в більшості випадків проводиться в випадках, коли менеджменту підприємства необхідно:
Згадка назви вашого бренду або компанії при телефонному опитуванні підвищує їхню репутацію серед покупців, що робить дослідження лояльності клієнтів не тільки інструментом визначення NPS (Net Promoter Score), але і засобом впливу на споживчу аудиторію.
Можливо вашому бізнесу також необхідно отримати аналіз ринку збуту товарів і послуг - почитайте матеріал
Оцінка лояльності клієнтів: як це робиться?
Аналіз лояльності клієнтів є однією з найпростіших форм телефонних опитувань. Оператор дзвонить споживачеві і пропонує відповісти на питання: наскільки ймовірним є за шкалою від 0 до 10 те, що він порекомендує певний товар або послугу іншим людям; як і ступінь його задоволеності певними аспектами взаємодії з вашими товаром/послугою та компанією в цілому.
Відповіді респондентів розподіляються за трьома сегментами:
Оцінка лояльності клієнтів визначається шляхом вирахування відсотку детракторов з відсотку промоутерів.
Якщо ви плануєте інвестувати в новий напрямок, почитайте, що потрібно знати при виведенні нового продукту на ринок
Дослідження лояльності споживачів: додаткові можливості
Часто замовники послуги з дослідження та оцінки лояльності споживачів хочуть дізнатися не тільки NPS-індекс, але і:
Для вирішення цих завдань дослідження лояльності клієнтів доповнюється двома питаннями:
Також рекомендуємо матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції як складової маркетингового дослідження
Дослідження і оцінка лояльності клієнтів від Pro-Consulting буде виконана навіть в самому складному випадку, коли покупці відносяться до бренду вкрай негативно і навіть не хочуть про нього розмовляти. Коректно адаптовані скрипти опитувальників і гнучкість операторів дають можливість переконати більшу частину таких респондентів все ж відповісти на кілька простих запитань. Таким чином, дослідження лояльності споживачів буде першим кроком до запобігання скорочення вашої споживчої аудиторії і навіть поверне частину вже втрачених покупців.
Оцінка лояльності клієнтів: що для цього потрібно?
Аналіз лояльності клієнтів виконується шляхом синтезу досвіду аналітиків, методик і технічних можливостей колл-центру Pro-Consulting і вашого бажання поліпшити власні бізнес-показники. Від замовника послуги «оцінка лояльності споживачів» всього лише потрібно надати нам клієнтську базу з номерами телефонів і поділитися інформацією про ваш продукт і трохи про проблеми, з якими ви стикаєтеся на ринку.
Почитайте також матеріал про маркетингові дослідження як інструменті вивчення і аналізу ринку, а також інструмент отримання оцінки прогнозів розвитку його показників