Анкетування по телефону - Pro-Consulting
2516

Анкетування по телефону - Pro-Consulting

Телефонне анкетування: навіщо це робити?

Зворотній зв'язок з цільовою аудиторією важливий для успішного ведення як бізнесу, так і суспільно-політичної діяльності. Маючи в структурі компанії власний колл-центр, Pro-Consulting пропонує послугу анкетування по телефону для вирішення наступних завдань:

  • моніторинг ставлення людей до того чи іншого питання;
  • складання характеристики цільової аудиторії і обчислення ємності ринку товару або послуги, які пропонують;
  • визначення параметрів конкурентоспроможності продукції;
  • оцінка лояльності до бренду;
  • оцінка дієвості рекламних акцій, політичної агітації, громадських ініціатив.

Почитайте також матеріал про аналіз попиту як частину маркетингового дослідження

Анкетування по телефону довело свою ефективність і не втрачає її навіть в період розвитку інтернет-технологій.

Телефонне анкетування: переваги

Колл-центр компанії Pro-Consulting дозволяє реалізувати анкетування по телефону з наступними перевагами перед іншими видами опитувань:

1. Оперативність виконання замовлення

Якщо взяти базу клієнтів будь-якої фірми і самому взятися їх обдзвонювати, на це піде дуже багато часу і таке анкетування по телефону матиме невисоку ефективність.

Наш колл-центр обладнаний системою CATI, яка дозволяє автоматизувати анкетування по телефону, значно підвищити його швидкість і знизити вплив людського фактору при систематизації даних.

Також ознайомтеся зі статтею про аналіз ринку як інструмент отримання ретроспективної аналітики ринку і прогнозів його розвитку

2. Анкетування по телефону коштує менше, ніж особисті опитування

Телефонне анкетування можна порівняти за охопленням аудиторії з опитуваннями в громадських місцях, проте витрати на проведення останніх значно більші. До того ж, доказом здійснення опитування буде наявність аудіозаписів розмов з респондентами.

Почитайте про готові маркетингові дослідження - ймовірно, на вашому ринку вже є готовий звіт

3. Охоплення всіх верств цільової аудиторії

Анкетування по телефону дозволяє достукатися до будь-якої людини, яка навіть не має доступу до мережі інтернет або не бажає витрачати час на онлайн-опитування. Оператори колл-центру Pro-Consulting зможуть переконати більшість респондентів відповісти на ваші запитання.

Анкетування по телефону: алгоритм проведення

Якщо ви вирішили замовити анкетування по телефону, просто напишіть або зателефонуйте нам. Подальша співпраця буде складатися з наступних етапів:

  1. Визначення цілей, які переслідує анкетування по телефону, розробка технічного завдання.
  2. Складання переліку питань для анкетування.
  3. Формування бази телефонних номерів респондентів за певною вибіркою.
  4. Телефонне анкетування в тестовому режимі, усунення виявлених недоліків.
  5. Безпосередньо анкетування по телефону з можливістю стороннього контролю якості.
  6. Систематизація та аналіз отриманої інформації.
  7. Підготовка звіту з текстовими та графічними складовими.

Також почитайте про аналіз ємності ринку як складову аналізу ринку

Анкетування по телефону, яке пропонує компанія Pro-Consulting, дозволяє здійснювати аудит якості на будь-якому етапі роботи.

Замовляйте у нас:

  • глибинне анкетування по телефону споживачів;
  • телефонне анкетування населення з суспільно-політичних питань;
  • проведення перевірки служб роботи з клієнтами по методу таємного дзвінка.

Якщо у вас є ще пара хвилин, перегляньте матеріал про аналіз ринку збуту товарів і послуг

Дата розміщення: 22.12.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами