Суб'єкти підприємницької діяльності замовляють у компанії Pro-Consulting аналіз споживчого ринку у випадках, коли виникає дефіцит інформації для поточного управління та реалізації ключових кампаній, таких як:
Аналіз споживчого ринку дає змогу бізнесу працювати, спираючись на достатню інформаційну базу, з обґрунтуванням будь-якого рішення і дії. Далі ми розглянемо деякі блоки аналітичного звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі посилання на типову структуру дослідження ринку.
Компанія Pro-Consulting проводить для клієнтів аналіз споживчого ринку в комплексному або експрес варіантах. Найчастіше замовників цікавлять такі аспекти ринкової ситуації:
Готовий аналіз споживчого ринку може містити й інші інформаційні розділи відповідно до технічного завдання замовника.
Для ознайомлення з усіма можливими опціями послуги та замовлення маркетингового дослідження необхідно зв'язатися з нашим менеджером телефоном або електронною поштою. Одразу після отримання повідомлення про необхідність аналізу споживчого ринку буде організовано брифінг за участю ініціатора та виконавця дослідження, на якому узгодимо всі робочі питання.