Аналіз галузевих ринків проводиться компанією Pro-Consulting на замовлення клієнтів у випадках, якщо останнім потрібно визначити:
Прочитайте про аналіз експорту як складову маркетингового дослідження
Аналіз галузевого ринку виконується з використанням тих же методів та інструментів, що і комплексний аналіз ринку, але з урахуванням конкретних завдань, поставлених перед агентством маркетингових досліджень замовником.
Аналіз галузевих ринків: наші можливості
Аналіз галузі може виявитися досить складним завданням для непідготовленого або недосвідченого виконавця. Він передбачає застосування особливих методик отримання, консолідації, обробки та подання інформації.
Аналіз галузевих ринків в Pro-Consulting проводиться аналітиками за стандартами Європейської асоціації маркетингових досліджень - ESOMAR і за методиками, відшліфованими за більш ніж 15 років діяльності в консалтинговому бізнесі.
Для проведення кабінетних досліджень в рамках послуги «аналіз галузевого ринку» у наших аналітиків є доступ до даних:
При реалізації послуги «аналіз галузевого ринку» також активно використовуються внутрішня інформація компанії-замовника.
Вивчіть більш широку інформацію про аналіз ринку як інструмент отримання ретроспективної аналітики і прогнозних показників ринку
Аналіз галузевих ринків часто вимагає проведення власних польових досліджень, таких як опитування, фокус-групи, глибинні або експертні інтерв'ю. Ці інструменти також доступні аналітикам Pro-Consulting, які реалізують аналіз галузевих ринків. У структурі компанії є власний колл-центр і оснащена студія для фокус-груп та глибинних інтерв'ю.
Аналіз галузевих ринків: структура дослідження
При замовленні послуги «аналіз галузевого ринку» з клієнтом ретельно обговорюються цілі, які він хотів би досягти в кінцевому підсумку, і, виходячи з цих цілей, визначається структура підсумкового звіту по ринку або галузі. Таким чином, кожен аналіз галузевого ринку носить індивідуальний характер і вміст. Він може містити наступні розділи:
Дізнайтеся більше про аналіз ринку збуту товарів і послуг як частини дослідження ринку
Аналіз галузевих ринків: антикризовий варіант
У звичайних умовах аналіз галузевих ринків виконується за минулий 3-5-річний період, а прогнози і рекомендації даються на середньострокову перспективу. Однак розуміючи, що в період різких економічних потрясінь діяти необхідно оперативно і далека ретроспектива не завжди може бути базисом прогнозування, ми підготували спеціальний антикризовий пакет послуг «аналіз галузевого ринку».
Якщо вам необхідно отримати ключову інформацію по ринку протягом 3-5 робочих днів, експрес-аналіз галузевого ринку - оптимальний варіант. Він буде містити достатньо даних для вірного реагування на зміну умов ведення бізнесу, а саме:
Якщо ви шукайте в інтернеті інформацію по вашому ринку, але не можете її систематизувати і проаналізувати, просто зв'яжіться з нами - ми гарантуємо незалежну аналітику ринку для прийняття рішень в бізнесі
Трохи в більш довгий термін - до 14 робочих днів -Pro-Consulting проведе глибинний антикризовий аналіз галузі. Такий формат містить додаткову інформацію про:
Пропонуємо Вам ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень галузевих ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.