Аналіз галузевих ринків: ясність - запорука правильних рішень
2609

Аналіз галузевих ринків: ясність - запорука правильних рішень

Аналіз галузевих ринків проводиться компанією Pro-Consulting на замовлення клієнтів у випадках, якщо останнім потрібно визначити:

  • як найбільш ефективно реагувати на дії конкурентів, які намагаються розширити свою частку на ринку або зайняти вигіднішу позицію;
  • які зміни необхідно внести в існуючий продукт, щоб він найкраще відповідав вимогам споживачів;
  • інвестиційну привабливість галузі і доцільність виведення на відповідний ринок нового учасника;
  • які методи просування продукції доцільно застосовувати в сформованих ринкових умовах.

Прочитайте про аналіз експорту як складову маркетингового дослідження

Аналіз галузевого ринку виконується з використанням тих же методів та інструментів, що і комплексний аналіз ринку, але з урахуванням конкретних завдань, поставлених перед агентством маркетингових досліджень замовником.

Аналіз галузевих ринків: наші можливості

Аналіз галузі може виявитися досить складним завданням для непідготовленого або недосвідченого виконавця. Він передбачає застосування особливих методик отримання, консолідації, обробки та подання інформації.

Аналіз галузевих ринків в Pro-Consulting проводиться аналітиками за стандартами Європейської асоціації маркетингових досліджень - ESOMAR і за методиками, відшліфованими за більш ніж 15 років діяльності в консалтинговому бізнесі.

Для проведення кабінетних досліджень в рамках послуги «аналіз галузевого ринку» у наших аналітиків є доступ до даних:

  • державної служби статистики та інших офіційних структур;
  • комерційних і некомерційних не урядових організацій, які коли-небудь проводили аналіз галузевих ринків;
  • публікацій спеціалізованих видань;
  • моніторингу засобів масової інформації;
  • аналізу контенту ресурсів мережі інтернет;
  • ексклюзивних баз даних компанії і наших партнерів.

При реалізації послуги «аналіз галузевого ринку» також активно використовуються внутрішня інформація компанії-замовника.

Вивчіть більш широку інформацію про аналіз ринку як інструмент отримання ретроспективної аналітики і прогнозних показників ринку

Аналіз галузевих ринків часто вимагає проведення власних польових досліджень, таких як опитування, фокус-групи, глибинні або експертні інтерв'ю. Ці інструменти також доступні аналітикам Pro-Consulting, які реалізують аналіз галузевих ринків. У структурі компанії є власний колл-центр і оснащена студія для фокус-груп та глибинних інтерв'ю.

Аналіз галузевих ринків: структура дослідження

При замовленні послуги «аналіз галузевого ринку» з клієнтом ретельно обговорюються цілі, які він хотів би досягти в кінцевому підсумку, і, виходячи з цих цілей, визначається структура підсумкового звіту по ринку або галузі. Таким чином, кожен аналіз галузевого ринку носить індивідуальний характер і вміст. Він може містити наступні розділи:

  1. Базові дані по ринку:
    • опис;
    • основні показники;
    • структура;
    • сировина, що використовується і технології виробництва.
  2. Рамки державного регулювання.
  3. Обсяг виробництва і динаміка його зміни.
  4. Діяльність конкурентів.
  5. Продажі на галузевому ринку.
  6. Обсяги зовнішньоторговельних операцій.
  7. Динаміка цін і фактори ціноутворення.
  8. Споживчі настрої.
  9. Канали збуту.
  10. Асортимент конкуруючої продукції.
  11. Висновки і прогнози.
  12. Висновок про інвестиційну привабливість галузі, існуючі можливості, бар'єри та ризики.

Дізнайтеся більше про аналіз ринку збуту товарів і послуг як частини дослідження ринку

Аналіз галузевих ринків: антикризовий варіант

У звичайних умовах аналіз галузевих ринків виконується за минулий 3-5-річний період, а прогнози і рекомендації даються на середньострокову перспективу. Однак розуміючи, що в період різких економічних потрясінь діяти необхідно оперативно і далека ретроспектива не завжди може бути базисом прогнозування, ми підготували спеціальний антикризовий пакет послуг «аналіз галузевого ринку».

Якщо вам необхідно отримати ключову інформацію по ринку протягом 3-5 робочих днів, експрес-аналіз галузевого ринку - оптимальний варіант. Він буде містити достатньо даних для вірного реагування на зміну умов ведення бізнесу, а саме:

  • основні відомості про ринок в період кризи;
  • значення головних ринкових параметрів і тенденції їх змін;
  • заходи, що вживаються конкурентами;
  • реакція споживачів.

Якщо ви шукайте в інтернеті інформацію по вашому ринку, але не можете її систематизувати і проаналізувати, просто зв'яжіться з нами - ми гарантуємо незалежну аналітику ринку для прийняття рішень в бізнесі

Трохи в більш довгий термін - до 14 робочих днів -Pro-Consulting проведе глибинний антикризовий аналіз галузі. Такий формат містить додаткову інформацію про:

  • маркетингові стратегії конкурентів:
    • взаємодію зі споживачами;
    • умови поставок сировини;
    • цінову політику;
    • канали збуту, що використовуються;
  • умови зовнішньоекономічної діяльності;
  • стан держзакупівель;
  • можливості по уникненню негативних чинників і використання переваг.

Пропонуємо Вам ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень галузевих ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

Дата розміщення: 08.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами