Вивчення ринку з використанням можливостей Pro-Consulting
1611

Вивчення ринку з використанням можливостей Pro-Consulting

Періодичне вивчення ринку необхідне для ефективного управління підприємством, прийняття обґрунтованих стратегічних рішень щодо:

  • розширення бізнесу шляхом освоєння нових напрямів;
  • визначення асортименту торгової пропозиції;
  • створення каналів експорту чи імпорту;
  • протидії конкурентам та поліпшенню ринкової позиції;
  • виведення компанії з-під впливу кризових факторів. 

З урахуванням важливості цілей використання аналітики, очевидно, що вивчення ринку необхідно проводити з особливою ретельністю, бажано доручивши цю роботу підготовленій команді, яка має необхідні ресурси. Рекомендуємо ознайомитись із типовою структурою дослідження ринку.

Вивчення ринку компанією Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринку з 2004 року, будучи членом Української асоціації маркетингу та Європейської дослідницької асоціації ESOMAR.

На сьогоднішній день аналітиками Pro-Consulting проведено вивчення ринку в рамках понад 2135 маркетингових досліджень на замовлення понад тисячі клієнтів, серед яких:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • флагмани національних економік;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • фінансові установи;
  • юридичні фірми;
  • торговельні та дипломатичні представництва;
  • науково-дослідні інститути;
  • неурядові організації;
  • приватні особи.

Ознайомтеся із кейсами вивчення ринків у каталозі готових проектів.

Якість вивчення ринку нашою компанією визнано на міжнародному рівні. Pro-Consulting першою серед українських агентств маркетингових досліджень отримала премію імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року-2011». Роком раніше Європейський банк реконструкції та розвитку надав компанії статусу консультанта з програм підтримки малого та середнього бізнесу.

Інформаційні джерела для вивчення ринку

Якісне вивчення ринку неможливе без доступу до різноманітних джерел інформації.

У якості реального прикладу проекту з вивчення ринку, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку кабелів в Україні (2022 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.

Вивчення ринку компанією Pro-Consulting базується як на вторинних даних, отриманих за допомогою кабінетних методів збору, так і на власних польових дослідженнях.

У першому випадку для вивчення ринку (збір, систематицація та аналіз вторинних даних) використовуються:

  • офіційні статистичні зведення;
  • основи зовнішньоекономічної діяльності;
  • повідомлення урядових структур;
  • попереднє вивчення ринку сторонніми організаціями;
  • звіти та презентації гравців, які конкурують;
  • публікації у спеціалізованих виданнях та засобах масової інформації, що викликають довіру;
  • власні інформаційні масиви компанії та бази даних наших партнерів.

Польові дослідження з метою вивчення ринку проводяться фахівцями Pro-Consulting на власній матеріально-технічній базі та можуть включати:

  • фокус-групи та глибинні інтерв'ю зі споживачами;
  • інтерв'ю з ринковими експертами та інсайдерами компаній;
  • телефонні опитування будь-якого виду та складності за допомогою колл-центру, оснащеного системою CATI;
  • використання методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
  • моніторинг Інтернету та аналіз контенту інформаційних ресурсів.

Структура вивчення ринку

Вивчення ринку компанією Pro-Consulting проводиться за відпрацьованими методиками, що добре себе зарекомендували, в результаті чого замовник отримує всеосяжну картину ситуації в сфері бізнесу, що його цікавить, з прогнозом на коротко- або середньострокову перспективу.

Вам знадобиться дізнатися більше про конкурентний аналіз як складову процесу вивчення ринку.

Типове вивчення ринку включає такі напрямки:

  • загальне вивчення ринку із складанням його паспорту;
  • висвітлення системи державного регулювання галузі та держзакупівель;
  • динаміку виробництва цільової продукції та зовнішньоекономічної діяльності з нею;
  • споживче вивчення ринку в секторах В2С, В2В та В2G;
  • дослідження продажів та каналів збуту;
  • конкурентне вивчення ринку;
  • пошук можливостей покращення ринкової позиції клієнта;
  • аналіз рекламної галузі;
  • інвестиційне вивчення ринку;
  • визначення вигідності ринкових ніш.

Якщо ви ще не переглянули кейси з вивчення ринку, перейдіть до каталогу готових проектів – ви знайдете понад 2000 готових аналізів ринків України та світу.

Кожне вивчення ринку від Pro-Consulting завершується рекомендаціями аналітика щодо можливостей і шляхів досягнення цілей, що стоять перед клієнтом. Воно може стати основою подальшого стратегічного консалтингу.

Замовити вивчення ринку за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.

Дата розміщення: 21.02.2023
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами