Стан - бадьорий: аналіз ринку кави в Україні
10121

Стан - бадьорий: аналіз ринку кави в Україні

Все більше наших співвітчизників не уявляють ранок без чашки кавового напою. Та й протягом дня кава багатьом дозволяє підбадьоритися і зняти напругу.
Хоча українці все ще віддають перевагу розчинній каві, попит на зернову зростає дуже динамічно.

Його темп найвищий в Європі. І це не дивно, так як рівень споживання натуральної кави на одного жителя у нас в рази нижчий за європейські показників. Так, якщо українець випиває в середньому 3 кг меленої кави, то італієць - 5,5 кг, а швед або фін - 12,4 кг. Так що нам ще є куди рости.

Читати про ринок кави в Україні. 2019

Криза, що почалася в 2014 році, не сильно загальмувала зростання споживання кави, вона більше сприяла зміщенню переваг покупців в сторону більш дешевих торгових марок. З початком деякого відновлення купівельної спроможності населення підвищився і попит на даний напій в середній і високій цінових категоріях.

Позитивно позначилися на розвитку ринку кави в Україні укладання договорів про вільні поставки з провідними країнами-виробниками - В'єтнамом і Бразилією, а також вступ в дію угоди про асоціацію з ЄС.

Найбільшими експортерами кави в нашій країні в минулому році були В'єтнам, Польща, Індія та Італія. Разом ці країни поставили 57,3% імпортної кави. Причому серед поточних постачальників успішно розчинилася частка Росії, яка в 2013 році була найбільшою - 18,4% від усього обсягу імпорту.

Як відомо, кавові дерева в Україні не ростуть, як не ростуть вони в Польщі і Італії, звідки до нас завозяться великі партії цього напою. Тому сьогоднішні ціни на ринку багато в чому залежать від урожайності зерен в тропічних країнах. Свою частку в вартість вносять обсмажувачі і укладачі кавових сумішей, які і перетворюють сировину в відомі у нас торгові марки. Найпопулярнішими ТМ в сегменті зернової кави на сьогоднішній день в Україні є Lavazza, Jacobs і Кава зі Львова.

ТОП-10 брендів кави в зернах / меленого в Україні за 2018 рік

Джерело: рейтинг «Фаворити успіху» favor.com.ua

При виборі конкретного виду кави, покупці в Україні орієнтуються спочатку на свої смакові уподобання, а потім - на країну-виробника, репутацію бренду і ціну. Останнім часом зміцнюються позиції кави як елемента швидкого харчування. Його все частіше купують в міських фастфудах на винос. Для кавових гурманів активно відкриваються авторські заклади, де практикуються особливі методи обсмаження і приготування напою, за які клієнти готові платити більше.

Про результати дослідження ринку продукції для кав'ярень

Збільшення фінансового добробуту наших співвітчизників буде сприяти зростанню попиту на каву в Україні, причому, чим більш заможними ставатимуть українці, тим більше вони будуть купувати якісні та дорогі сорти. Очікується подальше зростання споживання меленої кави і зниження частки споживання розчинної, яке сприяє розвитку кавової культури в країні.

Дослідження ринку на замовлення

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 07.09.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами