Ринок сигарет в Україні: ціна пачки досягла 25% середнього денного доходу курця
45

Ринок сигарет в Україні: ціна пачки досягла 25% середнього денного доходу курця

Аналіз ринку сигарет в Україні проведено компанією Pro-Consulting у серпні 2024 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • фактори, що найбільше впливають на ринок сигарет в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • загальні показники і динаміку ємності ринку протягом 2016 - 5 місяців 2024 року;
  • виробництво та реалізацію товарів ринку сигарет в Україні;
  • обсяг та структуру експорту та імпорту цільової продукції;
  • зміни середніх цін на товари ринку сигарет в Україні в досліджуваний період;
  • ефективність каналів збуту продукції ринку;
  • прогнозний стан ринку сигарет в Україні у 2024-2028 роках.

Готовий аналіз ринку сигарет в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас можуть зацікавити готовий аналіз ринку снюсів, паучів і рідин для сигарет або аналіз ринку електронних сигарет в Україні.

Якщо вам потрібне дослідження ринку за індивідуальним запитом, рекомендуємо заздалегідь зберегти посилання на його типову структуру.

Моніторинг ринку сигарет в Україні показує, що розвиток цієї сфери бізнесу відбувається на тлі демографічних зрушень, економічних труднощів і посилення державного регулювання в умовах повномасштабної агресії Росії.

Згідно з даними КМІС, станом на березень 2024 року активними курцями стали понад 30% населення нашої країни або близько 50% дорослого сегменту. Феномен набуття звички до паління охоплює як чоловіків, так і жінок, і майже кожен другий українець, старший за 18 років, наразі робить вибір на користь сигарет. При цьому 83% новонавернених до тютюну обирають традиційнісигарети, що має прямий вплив на структуру попиту та портрет споживача товарів ринкусигарет в Україні.

Якщо вам потрібні дані щодо вашого ринку, але їх складно знайти, структурувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами. Наш консультант уточнить ваш запит і допоможе скласти технічне завдання для проведення дослідження ринку - контакти.

Передпандемійний 2019 рік був періодом стабільного зростання галузі - обсяг виробництва сягав 98,2 млрд сигарет. Однак широкомасштабна війна суттєво вплинула на ринок сигарет в Україні. Головними військовими факторами впливу стали:

  1. Евакуація виробництв.

Наприклад, Харківську тютюнову фабрику компанії Philip Morris було евакуйовано на захід країни для гарантування безпеки та стабільності виробництва.

Додатково повідомляємо, що в каталозі готових проєктів Pro-Consulting доступно понад 2700 досліджень ринків України та світу. Використовуйте пошук за ключовими словами, щоб знайти звіт, який найбільше відповідає цілям вашого підприємства або бізнес-ідеї - перехід до каталогу.

  1. Розрив торговельних зв'язків.

У 2022 році стало неможливим продовження зовнішньоторговельних операцій із Росією та Білоруссю. 2021 року частка Росії в експорті товарів ринку сигарет в Україні становила 49%, а Білорусь посідала провідну позицію в структурі експорту вейпів (45,2%).

  1. Санкційні заходи.

Після 24 лютого 2022 року введення санкцій проти низки російських і білоруських компаній призвело до появи переліків організацій, пов'язаних із фінансуванням агресії, що побічно зачепило і тютюнову галузь.

Також Pro-Consulting актуалізує готовий аналіз ринку тютюну для кальянів в Україні в разі вашої зацікавленості - перегляньте структуру цього ринкового звіту.

З початку великої війни держава почала активніше застосовувати адміністративні та податкові важелі впливу на ринок сигарет в Україні, що спричинили:

  1. Зростання акцизного податку.

Останніми роками відбувається щорічне збільшення податку приблизно на 20%, що пов'язано з євроінтеграційними зобов'язаннями України.

  1. Зниження купівельної спроможності споживачів.

Ціна однієї пачки вже становить близько чверті середнього денного доходу курця, що знижує доступність товарів ринку сигарет в Україні.

  1. Антиконтрафактний контроль.

На тлі зростання цін і скорочення доступності легальної продукції зростає тіньовий сегмент ринку сигарет в Україні. Згідно з оцінками, частка нелегальної торгівлі може досягати від 23% до 45% і вище. Одночасно держава посилює заходи щодо боротьби з контрафактом і тіньовим збутом.

  1. Обмеження реклами та продажів альтернативної продукції.

Запроваджено нові заборони на продаж і рекламу електронних та ароматизованих сигарет, а також посилено штрафи за куріння в громадських місцях. Ці заходи спрямовані на зниження демографічної експансії шкідливої звички, проте можуть додатково стимулювати перехід споживачів до тіньового сегменту ринку сигарет в Україні.

Детальну інформацію про поточний стан даної сфери бізнесу, напрямки та перспективи її подальшого розвитку можна знайти в матеріалах маркетингового дослідження ринку сигарет в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок крафтового пива в Україні та ЄС

Дата розміщення: 12.03.2025

Інші новини

Зв'язатися з нами