Аналіз ринку тютюну для кальяну в Україні. 2020 рік

Аналіз ринку тютюну для кальяну в Україні. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 1
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
5200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку тютюну для кальяну, в ході якого було проаналізовано основні тенденції, оцінено легальне і тіньове виробництво, розрахована ємність ринку, досліджено зовнішню торгівлю, а також ціноутворення на ринку і цільову аудиторію.
Батьківщиною кальяну є Близький Схід, а особливо популярним він вважається в арабських країнах. Але з розвитком глобалізації, куріння кальяну вже давно не рідкість і для України. Згідно з дослідженнями, близько 15% дорослого населення України курить кальян. Серед чоловіків цей відсоток вище, ніж серед жінок. До того ж, серед молоді, яка не палить, від 14 до 34 років, 49% пробували кальян. Сприяє популяризації відкриття спеціальних кафе - кальянних, або ж звичайних закладів, де надають цю послугу. Зростання попиту також сприяло відкриттю спеціальних магазинів. Тому купити все необхідне для цієї «розваги» вже не є проблемою.
Зі збільшенням попиту, асортимент на ринку почав розширюватися. Популярністю користуються фруктові аромати, ідентичні натуральним, такі як вишня, диня, яблуко, персик, тропічні фрукти та інші. У той час як експортуються в основному чорниця і грейпфрут.


Український ринок тютюну для кальяну характеризується наявністю тіньового виробництва, зростання якого пов'язаний з підвищенням акцизів на тютюнову продукцію, які привели до збільшення цін і на тютюн для кальяну. Офіційне виробництво в Україні є напівфункціональним - не відображається в статистиці і, імовірно, здійснюється через фізичних осіб-підприємців.
Тютюн для кальяну не є товаром першої необхідності. Тому, розвиток ринку залежить від загальної економічної ситуації в країні, а також від рівня доходів і платоспроможності населення.
Проте зниження доходів не завжди означає повну відмову споживача від товару - просто купується менш якісний товар. До того ж, тінізація виробництва, зростання цін на вітчизняну та імпортну продукцію, також сприяють появі на ринку фальсифікату та більш дешевого контрабандного товару.

Детальний зміст:

1. Опис і тенденції розвитку ринку
2. Обсяг ринку тютюну для кальяну
3. Зовнішня торгівля на ринку тютюну для кальяну
4. Ціноутворення на ринку
5. Споживачі та їх вподобання
6. Висновки

Перелік таблиць:

1. Оптові ціни на тютюн для кальянів у офіційних імпортерів в січні 2018 року, грн за 50 гр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку тютюнових сумішей для кальяну c урахуванням тіньового сегмента в Україні в 2018 р, в натуральному вираженні,%
2. Динаміка обсягу легального ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-2018 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Обсяг експорту на ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Структура експорту продукції за 2018 р в натуральному вираженні,%
5. Динаміка імпорту тютюну для кальяну в Україну в 2017-8 міс. 2019 рр.
6. Географічне структурування імпорту продукції, в 2017 рр., в натуральному вираженні,%
7. Загальна картина цільової аудиторії

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами