Дата підготовки: | Червень 2023 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електронних сигарет в Україні. Проведено аналіз тенденцій ринку, проаналізовано динаміку виробництва, зовнішньої торгівлі, визначено споживчі переваги та підбито загальні підсумки.
Сегмент електронних цигарок останніми роками став зростати досить швидкими темпами, головним чином завдяки молодому поколінню. Вони стали альтернативою традиційним цигарок завдяки своїм перевагам, таким як варіативність смаків, відсутність небажаного запаху диму, який не залишається на одязі і тілі. Велика частка курців, які хотіли б кинути палити, бачать електронні сигарети як суттєву заміну на традиційне куріння. Серед аудиторії більшість людей, які взагалі курили тютюнові сигарети і вживали нікотин. Компанії, які раніше виготовляли традиційні тютюнові сигарети, почали виробляти альтернативні продукти.
В Україні немає власного виробництва саме електронних сигарет. Українські торгові марки виготовляються за контрактним виробництвом в інших країнах. За походженням у структурі виробників переважає продукція, вироблена Китаї.
Швидке зростання ринку та поширення продукції призвели до звернення уваги суспільства та посилення законодавства у галузі. Електронні курильні пристрої тепер прирівнюються до традиційних тютюнових сигарет, розширюючи закони на електронні сигарети, картриджі та рідини для них.
Іншими проблемами розвитку ринку є боротьба споживачів та організацій за здоровий спосіб життя та охорону навколишнього середовища. Оскільки такі пристрої мають менший, але не нульовий вплив на організм, а утилізація великої кількості одноразових пристроїв засмічує довкілля.
З цих причин компанії почали збирати продукцію на переробку та транслювати свою соціальну відповідальність. Деякі направляють рекламні кампанії більш дорослу цільову аудиторію, знижуючи свої доходи.
1. Аналіз тенденцій ринку 2021-2022 років.
2. Виробництво та ємність ринку
3. Зовнішня торгівля
4. Споживання на ринку
5. Висновки
1. Ємність ринку у натуральному вираженні у 2021-2022 рр., тонн
1. Географія імпорту багаторазових пристроїв, 2021