Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку продукції для кав'ярень в Україні, який дозволив визначити основні параметри даного ринку і переважаючі тенденції його подальшого розвитку. Зазначене маркетингове дослідження та інші готові аналізи ринків можна придбати на сайті компанії Pro-Consulting.
Купити готове дослідження: ринок продукції для кав'ярень України. 2019 рік
Кава стала одним з найулюбленіших напоїв українців. В даний час, кожен співвітчизник вживає в середньому близько трьох кілограм кави в рік, і цей показник щороку збільшується. Причому, якщо раніше більшість воліла пити каву в домашній обстановці або на робочому місці, то з підвищенням купівельної спроможності, зростає кількість клієнтів українських кав'ярень або точок продажів напоїв на виніс.
Синхронно з ростом попиту на послуги кав'ярень, зростає і ринок продукції для цих закладів. Адже в кав'ярні приходять не просто для того, щоб швидко випити звичайну каву, але, головним чином, щоб поспілкуватися, насолоджуючись смаком ексклюзивних напоїв з різними сиропами, випічки, горішків і інших супутніх продуктів.
Читати про ринок харчування поза домом
Крім рівня доходів населення, на розвиток ринку продукції для кав'ярень впливають і інші фактори:
Читати про ринок кави в Україні
У процесі дослідження ринку продукції для кав'ярень в Україні, на ньому помічені наступні актуальні тенденції:
За результатами аналізу ринку продукції для кав'ярень в Україні можна прогнозувати подальший розвиток даного ринку як у напрямі збільшення обсягу, так і в плані підвищення різноманітності закуповуваних кав'ярнями продуктів.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: