Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні у 2021-7 міс.2021 року. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку кави, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт, визначено частки основних операторів.
Останнім часом споживачі охоче шукають сертифіковані кавові продукти (щоб переконатися у надійності їх покупок) чи продукти найвищої якості. Внаслідок цього на ринку кави з'являється мода на Specialty coffee – кави підвищеної якості.
Specialty coffee - товарна категорія кави вищого ґатунку, в основному це арабіка, вирощена на висоті більше 1000 м. Подібне розміщення рослин є несприятливим, внаслідок чого кавові дерева активно виборюють виживання, віддаючи всі соки в плоди. На мішках із зерном Specialty coffee вказують не лише країну, де він вирощений, а й район чи плантацію, крім того, це завжди зерна лише одного врожаю. Як правило, цей вид кави займає близько 10% від усього виробництва арабіки.
American Specialty Coffee Association розробила Q-грейдинг, єдину систему оцінки кави. Система Q використовує стандарт та універсальну мову для оцінки кави, спочатку сертифікуючи каву як Specialty coffee чи ні, а потім присвоюючи оцінку за 100-бальною шкалою. Кава з оцінкою нижче 80 вважається товарною, тобто не Specialty coffee.
Дрип-пакет - це, по суті, одноразова лійка/фільтр-кавоварка, з вже заздалегідь упакованою в неї меленою кавою оптимального помелу, грамування і потрібного ступеня обсмажування. При цьому кава в пакетику максимально свіжа, адже зараз цим форматом займаються виключно локальні обжарювачі, дріпи доступні в широкому продажу в кав'ярнях.
Попит на органічні продукти харчування та напої в усьому світі, особливо на чай та каву, зростає більш швидкими темпами через зміни в способі життя, а також збільшення витрат на продукти харчування та напої. Це сприятиме зростанню ринку. Більше того, зростаюча поінформованість про здорову їжу, зміни у схемах харчування та існуючих харчових звичках, а також бажання спробувати нові продукти ще більше підвищують попит на спеціальну та органічну каву.
В Україні порційне споживання кави поки що знаходиться на перших етапах розвитку, на відміну від меленої кави чи кави у зернах. Це зумовлено високою ціною на каву в капсулах та дріпах та доступністю більш дешевих замінників. Зокрема, кава у капсулах – це недешевий варіант, за рахунок необхідного обладнання для приготування.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку кави у досліджуваних сегментах
2. Загальні показники ринку
2.1. Обсяг ринку кави за категоріями (виробництво + імпорт – експорт) у 2021-7 міс. 2022 р.
2.2. Структурування ринку
3. Основні постачальники (виробники та імпортери) – у розрізі сегментів
3.1. Основні конкуренти, їх характеристики
3.2. Частки основних операторів за обсягами у розрізі сегментів
4. Асортимент та ціноутворення на ринку
Асортименти продукції, представленої на ринку. Середні поточні ціни на каву в розрізі сегментів, що досліджуються.
5. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування брендів, каналів продажу та просування)
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Аналіз змін споживання у досліджуваних сегментах кави
6.2. Портрет споживача кави, тренди споживання напоїв
6.3. Зміна переваг у споживанні у 2022 році
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні показники розвитку ринку
7.2. Рекомендації щодо розвитку на ринку на підставі проведеного дослідження
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового напряму/компанії Замовника на ринку
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
1. Показники ринку specialty coffee в Україні у 2021 – 7 міс. 2022
2. Показники ринку кавових капсул в Україні у 2021 – 7 міс. 2022
3. Показники ринку дріп-кави в Україні у 2021 – 7 міс. 2022
4. Основні оператори ринку та їх характеристика
5. Поточні ціни у розрізі досліджуваних сегментів
6. Просування на ринку
7. Структура сукупних витрат домогосподарств
8. SWOT-аналіз на ринку specialty coffee, drip coffee та капсул в Україні
9. PESTLE – аналіз на ринку specialty coffee, drip coffee та капсул в Україні
1. Структура ринку specialty кави та капсул в Україні в 2021 р., в натуральному вираженні, %
2. Частка основних операторів ринку specialty coffee у 2021 р., у натуральному вираженні, %
3. Частка основних операторів ринку капсул у 2021 р., у натуральному вираженні, %
4. Частка основних операторів ринку дріп-кави у 2021 р., у натуральному вираженні, %
5. Структура споживання досліджуваних сегментів кави в Україні