Дата підготовки: | Вересень 2021 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 18 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кав'ярень у Києві, яке включало вибір 2-х перспективних районів для виходу з новою кав'ярнею.
У ході аналізу було охарактеризовано основні мережеві оператори ринку кав'ярень, проаналізовано динаміку продажів, структур продажу ринку кав'ярень, представлено середній розмір кав'ярень, кількість кав'ярень по районах Києва, середні ціни на основну продукцію, асортимент кав'ярень.
Основна частка споживання кави – це імпортований продукт. Українське виробництво формується тими виробниками, які імпортують кавові зерна (арабіку чи робусту) як сировинний продукт, а в Україні обсмажують, фасують, упаковують, виробляють продукт без кофеїну та продають під своєю торговою маркою.
Оскільки ринок кави України дотримується тенденцій світового ринку кави, то й попит на каву в Україні стабільно зростає. На сьогоднішній день можна виділити тенденцію до зміни культури споживання кави.
Загальна динаміка зростання ринку – яка підтверджується зростанням ринку у 2020 році порівняно з 2018 роком – показує, що падіння 2020 року спричинене виключно пандемією Covid-19.
Розвитку ринку кав'ярень в Україні сприяє зростання середнього рівня заробітної плати, яка з початку 2017 року зросла на 87%.
У ході сегментації в розрізі цін було встановлено такі сегменти на підставі вартості чашки "Американо". Для низького цінового сегменту це вартість 18 грн. за чашку, у середньому – 18-30 грн., у високому – понад 30 гривень за чашку. Найпоширенішим ціновим сегментом є низький, проте найбільше прибутку приносить середній ціновий сегмент.
Було проаналізовано структуру кав'ярень за форматами, з чого видно, що більшість кав'ярень – мобільні.
Також у ході дослідження було проаналізовано основні сегменти споживачів, їх вподобання до кав'ярень, виділено позитивні та негативні сторони основних конкурентів.
Важливо, що зараз у Києві набирають популярності кав'ярні з 3-4 посадочними місцями, а ось нещодавно популярні кав'ярні формату "to go" втрачають ключові позиції на ринку.
1. Визначення найперспективніших районів Києва для виходу на ринок
1.1. Оцінка кількості кав'ярень у районах Києва
1.2. Опис характеристики району – наявність визначних пам'яток, бізнес/спальні, центральні райони, інше міста Києва
1.3. Зіставлення кількості населення в районі та кількості кав'ярень
1.4. Висновки та рекомендації щодо вибору трьох районів Києва з метою подальшого глибокого аналізу
2. Загальна характеристика ринку
2.1. Опис та аналіз тенденцій розвитку ринку в цілому по Україні та з виділенням районів (чинники впливу, особливості регулювання, етапи формування ринку)
2.2. Розрахунок ємності ринку
2.3. Сегментація та структурування ринку (за розташуванням), типами кав'ярень (мережеві, франшизи, немережеві, видами кави)
3. Державне регулювання галузі
3.1. Перелік ліцензій та документів, необхідних для оформлення кав'ярні
3.2. Особливості регулювання та документообігу
4. Основні оператори ринку у виділеному районі
4.1. Перелік, опис та структурування операторів (за форматами, містами, асортиментом (групи в цілому)
4.2. Опис та порівняння конкурентів у виділеному районі Києва
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент основних операторів (види кави, розміри чашок, додаткова продукція)
5.2. Середні поточні ціни на основні види
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структуру
6. Споживачі та їх переваги (включаючи онлайн)
6.1. Портрет споживачів з основних видів кави
6.2. Структура споживання з напоїв
6.3. Оцінка сегментації ринку на кав'ярні формату «на винос» та кав'ярень із посадковими місцями. Опис перспективного виду
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2020-2023 рр.
7.3. Рекомендації щодо виходу на ринок
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку
1. Опис основних характеристик районів Києва
2. Райони Києва за населенням та кількістю кав'ярень
3. Перелік дозволів, необхідних для діяльності кав'ярні
4. Опис основних мережевих кав'ярень та кафе у Києві у 2021 р.
5. Опис основних кафе-кав'ярень 3-ї хвилі у Києві у 2021 р.
6. Опис основних мережевих кав'ярень у Солом'янському районі Києва у 2021 р.
7. Опис основних кав'ярень у районі НАУ у Києві у 2021 р.
8. Опис основних мережевих кав'ярень у Голосіївському районі Києва у 2021 р.
9. Опис основних кав'ярень на ВДНГ у 2021 р.
10. Асортимент кави у кав'ярнях на м. ВДНГ, Васильківська у 2021 р.
11. Асортимент кави у кав'ярнях у районі НАУ у 2021 р.
12. Асортимент додаткової продукції у кав'ярнях у 2021 р.
13. Середні поточні ціни на основні види кави у Києві на вересень 2021 року, грн.
14. Середній розмір кав'ярні в Україні
15. SWOT-аналіз ринку кав'ярень Києва 2021р.
16. PESTLE- аналіз ринку кав'ярень Києва
17. Сегментація ринкових ризиків
18. Карта ризиків ринку кав'ярень Києва
1. Кількість кав'ярень у районах Києва
2. Обсяг ринку кав'ярень Києва за 2018-2020 рр., млн дол. США
3. Структура продажів кав'ярень Києва, млн. дол. США
4. Структура споживання кави в Україні за сегментами у 2020 році
5. Структура кав'ярень в Україні за ціновими сегментами у 2020 р.
6. Перспективний район на околицях НАУ в Солом'янському районі
7. Перспективний район ВДНГ у Голосіївському районі
8. Структура ціни 1 чашки кави у Києві
9. Структура споживання кавових напоїв в Україні за видами
10. Структура кав'ярень за форматами в Україні у 2018-2020 рр.
11. Прогноз розвитку ринку кав'ярень Києва у 2021-2023рр.