Дата підготовки: | Квітень 2021 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кав'ярень в Україні, який включає таку продукцію як косметика з використанням органічних компонентів.
В ході аналізу було охарактеризовано основні оператори ринку кав'ярень в Україні, проаналізовано динаміка продажів, структур продажів ринку кав'ярень, представлені середній розмір кав'ярень, кількість кав'ярень по великих містах в Україні.
Основна частка в споживанні кави - це імпортований продукт. Українське виробництво формується тими виробниками, які імпортують кавові зерна (арабіку або робусту), як сировинної продукт, а в Україні обсмажують, фасують, упаковують, виробляють продукт без кофеїну і продають під своєю торговою маркою.
Оскільки ринок кави України слід тенденціям світового ринку кави, то і попит на каву в Україні стабільно зростає. На сьогоднішній день можна виділити тенденцію до зміни культури споживання кави.
У 2018-2019 рр. споживання кави в Україні зростало, але в 2020 р споживання зменшилося на 4,6 тис. тонн в порівнянні з 2019 р Різке зниження даного показника пов'язане впливом економічної кризи, викликаного пандемією COVID 19, який вплинув на обмеження імпортних поставок кави, а також на занепад сегмента HoReCa (який до пандемії сприяв збільшенню споживання кави в Україні).
До пандемії коронавируса культура споживання кави мала тенденцію до зміни: з офісу і вдома, які переважали кілька років тому, попит зсувається в кафе і ресторани.
Пандемія COVID 19 вплинув на зниження відвідування українцями кав'ярень, кафе, ресторанів та інших закладів громадського харчування, а на перехід офісних співробітників на дистанційну роботу. Тому, все більше людей почали споживати каву вдома.
В ході сегментації в розрізі цін були встановлені наступні сегменти на підставі вартості чашки «Американо». Для низького цінового сегмента це вартість в 18 грн. за чашку, в середньому - 18-30 грн., в високому - більше 30 гривень за чашку. Самим поширеним ціновим сегментом є низький.
Загальна динаміка зростання ринку - яка підтверджується зростанням ринку в 2020 в порівнянні з 2018 роком - показує, що падіння 2020 року спричинене виключно пандемією Covid-19.
У кав'ярнях України разом з кавою можна придбати супутні товари, такі як молоко (рослинного і тваринного походження), сиропи, топінги, солодощі, тістечка та інша випічка. Зростання популярності здорового харчування і трендів щодо здорового способу життя додав в асортимент кав'ярень також горіхи, але продають їх як суміш у вигляді снеків.
Помітно, що на ринку кофеїн темпи зниження нижче ніж, наприклад, на ринках кавових барів і ресторанів. Головним фактором цього є розвиток сегмента кав'ярень take away, які під час пандемії почали розвиватися швидкими темпами.
У великих і туристичних містах кав'ярень більше і бізнес розвивається активніше. Лідерами за обсягами реалізації виступають Київ, Харківська, Дніпропетровська, Закарпатська та Львівська області. Також є регіони (Львів) з культурою вживання кави, який вважається традиційним напоєм.
27% кав'ярень в Україні зосереджені в столиці, близько 10% в Харкові, 7,4% - в Одесі, понад 4% в Львові і також в Дніпрі.
Як очікується, частка споживання кави в сегменті HoReCa продовжить збільшуватися. Так, ринок кав'ярень в Україні динамічно розширюється, основною причиною чого є зростаючий попит. Відвідуваність зростає, на ринку з'являються нові сильні гравці, інвестори, які готові вкладати гроші у відкриття нових закладів, мережі закладів укрупнюються. Продовжать відкриватися авторські кавові магазини і міні-кав’ярні з індивідуальними кавовим меню і атмосферою, професійний баріста
Розвитку ринку кав'ярень в Україні сприяє зростання середнього рівня заробітної плати, яка з початку 2017 року зросла на 87%.
1. Загальне споживання кави в Україні в 2018-2020 р, тонн, тис. дол. (в цілому)
2. Структура ринку кави (домашнє споживання, кав'ярні, вуличне ... або інші сегменти)
3. Динаміка ринку кав'ярень в Україні за 2018-2020 г, продажу, млн. дол.
4. Структури продажів (кава і супутні товари) за 2018-2020 г, дол. США
5. Середній чек і кількість відвідувачів за 2018-2020 р
6. Середній розмір кав'ярні
7. Кількість кафе по великих містах Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Львів
8. Основні гравці
8.1. Основні мережеві кав'ярні, кількість точок на 2020 р, продажу в 2020 р
8.2. Чи не мережеві кав'ярні (інші), кількість точок, продажу
9. Висновки і основні тенденції ринку.
1. Динаміка загального обороту сировинної кави в зернах і меленого в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному і грошовому вираженні, тис. тонн і млн. дол. США
2. Структури продажів (кава і супутні товари) в Україні за 2018-2020 г, в грошовому вираженні, дол. США
3. Зміна середнього чека і кількості відвідувачів кав'ярень в Україні за 20188-2020 рр.
4. Середній розмір кав'ярні в Україні
5. Кількість кав'ярень по великих містах України за станом на квітень 2021 р.
6. Кількість точок і обсяг продажів кави основних мережевих кав'ярень в Україні в 2020 р.
7. Кількість точок і обсяг продажів кави не мережевих кав'ярень в Україні в 2020 р.
1. Структура споживання кави в Україні за сегментами
2. Структура кав'ярень в Україні за ціновими сегментами в 2020 р
3. Структура ринку кав'ярень в Україні за ціновими сегментами в 2020 г., у грошовому вираженні, млн. дол. США
4. Частота споживання кави споживачами в Україні,%
5. Структура споживання кавових напоїв в Україні за видами, в кількісних показниках, чашок
6. Структура ринку кав'ярень в Україні за типами кав'ярень в 2018-2020 рр., в кількісному вираженні
7. Динаміка обсягу ринку кав'ярень в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
8. Динаміка кількості кав'ярень в Україні за 2018-2020 рр.
9. Структура ринку кав'ярень за належністю до мережі
10. Прогноз продажів кав'ярень в Україні в 2021-2023 рр., млн. дол. США