Дата підготовки: | Серпень 2017 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Споживання кави в світі з кожним роком зростає. Світовий попит зростає за рахунок популяризації даного напою і проведення широких маркетингових кампаній. Основними споживачами кави в світі є США. країни Європейського Союзу, а також Бразилія.
Кавові зерна в Україні не вирощуються. Тому вся сировина є імпортною. Таким чином, загальносвітові тенденції, такі як проблеми з врожайністю, волатильність цін на світових біржах впливають на український ринок. Також сильний вплив на ринок кави справила зміна курсу валют, що відбилося на обсягах імпорту.
1. Основні тенденції ринку кави та кавових напоїв
2. Ємність ринку
3. Виробництво
4. Зовнішньоекономічна діяльність
5. Споживчі переваги
6. Висновки
1. Ємність ринку кави та кавових напоїв в Україні в 2013- 1 пол. 2017 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
1. Динаміка споживання натуральної кави в світі, натуральне вираження, млн. мішків
2. Динаміка виробництва натуральної кави та кавових напоїв в Україні в 2013 - 1 половині 2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка реалізації кави та кавових напоїв в торгових мережах за 1кв. місяців 2015-2017 років, млн. грн.
4. Динаміка експорту натуральної кави та кавових напоїв з України в 2013 - 1 половині 2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
5. Географічна структура експорту натуральної кави та кавових напоїв в 2013-2016гг., в натуральному вираженні,%
6. Динаміка імпорту натуральної кави та кавових напоїв в Україні в 2013 - 1 половині 2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
7. Географічна структура імпорту кави та кавових напоїв в Україні в 2013-2016 рр., в натуральному вираженні
8. Динаміка споживання натуральної кави в Україні в 2012-2016 рр. , натуральне вираження, млн. кг
9. Споживчі переваги на ринку кави на 1 половині 2017р. в розрізі торгових марок