Приплив внутрішніх і зовнішніх туристів: огляд ринку готелів України
7201

Приплив внутрішніх і зовнішніх туристів: огляд ринку готелів України

Пропозиція готелів в Києві сьогодні досить висока - на ринку представлені як відомі міжнародні мережі готелю, що відносяться до сегменту 4-5 *, так і готелі, які працюють в сегменті 3-5 *, орієнтовані на туристів.

Необхідно відзначити, що протягом останніх декількох років спостерігається тенденція до зниження кількості постояльців готелів. Українці ж, в свою чергу, активно подорожують по країні, але вважають за краще зупинятися в готелях категорії 1-3 *, що пояснюється загальним падінням доходів населення.

Анексія Криму, війна на Донбасі і економічна криза стали основними причинами зниження потоку туристів в Україну. У 2014 році кількість людей, що відвідали нашу країну, знизилося практично в 2 рази в порівнянні з 2013 роком. Так, в 2013 році Україну відвідали 26 млн. чоловік, а в 2014 році - тільки 13,4 млн. чоловік. Роком пізніше цей показник знизився ще на 3%, але вже в 2016 році кількість туристів почало поступово зростати - стрибок склав 9% (див. діаграму нижче). Кількість відвідувань готелів в Україні за 2016 рік зросла на 17% в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, що було пов'язано з відновленням ділового клімату і популяризації бренду України. Безпосередньо в Києві показник в 2017 році зросте за рахунок проведення в столиці Євробачення.

Головною причиною збільшення показника стала відносна стабілізація ситуації на сході країни. У той же час, експерти готельного бізнесу відзначають низьку заповнюваність готелів в столиці, оскільки основний потік туристів орієнтується на еко-туризм і відвідування Західної України (Закарпаття, Буковина), завдяки її національної культури і колориту.

Джерело: Pro-Consulting
Дата розміщення: 08.06.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами