Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 15 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку апарт-готелів м. Івано-Франківськ. В ході дослідження було проаналізовано об’єкти готельної нерухомості, що нині функціонують в м. Івано-Франківськ; наведено їх основні характеристики. Визначено перелік та частки основних операторів готельної нерухомості. Визначено основні фактори впливу на будівництво апарт-готелю в м. Івано-Франківськ.
Готельний бізнес - один із найперспективніших і успішно розвинутих напрямків бізнесу в Україні. Особливістю цього бізнесу є орієнтація на Європейські сервісні стандарти й стрімкий перехід до них. Як і будь-який бізнес готельний бізнес прагне до збільшення доходу й шукає ефективні шляхи для досягнення бажаного фінансового результату.
У світовому досвіді сфера туризму та курортів має суттєвий вплив на загальний стан світової економіки. Розвиток даної галузі чинить вплив на тенденції діяльності засобів розміщення, закладів харчування, транспортної сфери, стимулює розвиток інфраструктури туристичних територій, культурно-освітніх закладів та ін., а також впливає на формування образу країни у іноземних держав та громадян. Проте загальний рівень розвитку туристичної галузі в Україні є недостатнім для реалізації потенційного внеску в економічну та інші сфери країни. В той же час, для економіки курортних регіонів ця галузь має визначальне значення.
Івано-Франківська область займає 6 місце в Україні за кількістю готелів, поступаючись Києву, Львівській, Одеській, Дніпропетровській та Київській областям.
В Івано-Франківську функціонує низка готелів: від дешевих хостелів до дорожчих готелів для тих, хто подорожує з сім’єю чи у справах. Місцеві готелі пропонують усі необхідні вигоди: від безкоштовного Wi-Fi і сніданків до кімнат для нарад та басейнів.
Апарт-готелі набувають популярності у всьому світі, як новий спосіб інвестицій. Сутність апарт-готелю полягає в купівлі номеру в готелі для одержання доходу від його експлуатації (здавання в оренду), а також використання його для власного проживання.
Для Європи апарт-готелі наразі є новим феноменом, тоді як новий готельний феномен в США триває вже понад 20 років. Більш як 2000 апарт-готелів розкидані по всьому світу. Серед відомих світових брендів, які надають послуги апарт-готелів:
• французька мережа MaMaison,
• Senator Apartments City Center (представлений в Україні та країнах СНД);
• ТМ Staybridge Suites від готельної корпорації InterContinental Group,
• мережа апарт-готелів Adagio від Accor і т.п.
Одним із найцікавіших апарт-готелів у світі є Controversy Tram Hotel, Нідерланди. Власники з невеликого селища Hoogwoud перетворили 2 звичайні трамвайні вагони, що нещодавно їздили вулицями Німеччини та Нідерландів, в повноцінний сімейний апарт-готель. В готелі всього 4 номери, де є все необхідне для комфортного проживання: двоспальне ліжко, обладнана кухня, душ, туалет, тощо. На заході такий вид сервісу дуже поширений.
Ще однією перевагою апарт-готелів є те, що вони створюють домашні умови проживання своїм клієнтам. У таких готелях передбачені підприємства харчування, бізнес-центр, приміщення для відпочинку. Власник апартаментів, зазвичай, може не перейматися про стан своїх апартаментів - керуюча компанія самостійно дбає про чистоту та якісний сервіс.
Дохідність оренди квартир і номерів в апарт-готелях перебуває приблизно на одному рівні зі ставками за валютними депозитами з виплатою відсотків щомісяця. Маючи право власності на номер в апарт-готелі, власник одночасно має право користуватися ним. Всі турботи з обслуговування номера, меблювання і пошуку мешканців бере на себе керівна компанія. Клієнту залишається періодично знімати гроші з рахунку, як відсотки з банківського депозиту.
Вибір об'єкта для інвестування в нашій країні, на жаль, невеликий. Поки що найбільша кількість апарт-готелів сконцентрована в Трускавці. Хоча більшість нових інвест-проектів передбачає наявність таких апартаментів. Придбати нерухомість в апарт-готелі можна і в центрі Києва. Проте, наразі апарт-готелі ще не надто поширені в нашій країні.
Купівля нерухомості в апарт-готелі – це не лише комфортне проживання, але й хороший варіант інвестицій. І хоч апарт-готелі в Україні тільки набирають обертів, цей тип нерухомості має всі перспективи стати вигідним та затребуваним варіантом інвестицій.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку апарт-готелів мості в Івано-Франківськ (загальний стан, проблеми та фактори впливу на ринок)
1.1. Аналіз поточних тенденцій ринку готельної нерухомості в Україні з виділенням м. Івано-Франківськ (тренди, особливості, факторі впливу на ринок, проблеми; причини і наслідки, пов'язані з розвитком готелів, в тому числі апарт- і елітних готелів в регіоні)
1.2 Визначення факторів впливу на будівництво готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ (перелік факторів, опис, специфіка впливу)
2. Розрахунок ємності ринку апарт-готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ (аналіз пропозиції і середньої заповнюваності)
3. Сегментація ринку. Виділення частки апарт-готелів - прямих конкурентів компанії Забудовника: 4-5 зіркових готелів, елітних апартаментів, апарт-готелів (по номерному фонду, виручці з урахуванням цін)
4. Основні оператори ринку (15 операторів). Конкурентний аналіз об'єктів готельної нерухомості за параметрами:
- Тип (з досліджуваних груп)
- Кількість номерів і ліжкомісць
- Розташування
- Наявність інфраструктури (біля готелю - ресторани, клуби, пам’ятки і т.п.)
- Зручності (санвузол, інтернет, парковка)
- Харчування
5. Частки основних гравців - за наявності фінансової звітності; для інших - побудова багатофакторної моделі на підставі факторів з пункту 4 і їх ваги.
6. Споживання на ринку. Особливості попиту на апарт-готелі (частка людей з високим доходом, аналіз частоти перебування в м. Івано-Франківськ людей з високим доходом - кабінетним способом)
7. Висновки і рекомендації.
7.1. Висновки і прогнозні показники розвитку сегмента апарт-готелів в м. Івано-Франківськ
7.2. Гіпотези розвитку і прогнозні показники розвитку ринку (на підставі аналізу тенденцій в розміщенні гостей відповідного цінового сегмента по Україні, факторів впливу в м. Івано-Франківськ (масова забудова, переважання пропозиції над попитом) і глобальні зміни трендів у відпочинку, проведення конференцій, весіль і т.д., аналіз планів щодо будівництва схожих об’єктів в м. Івано-Франківськ і найближчих регіонах.
7.3. Рекомендації з розвитку на ринку (з точки зору позиціонування в порівнянні з конкурентами, глобальних трендів галузі та інших факторів)
8. Рекомендації щодо прийняття рішення про будівництво з подальшим функціонуванням апарт-готелю
- визначення потреби в будівництві апарт-готелю в м. Івано-Франківськ
- прогноз зміни пропозиції готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ
- SWOT-аналіз розташування об'єкта Замовника і порівняння з конкурентами.
- аналіз конкурентних загроз на ринку
- рекомендації з доцільності будівництва апарт-готелю (за результатами дослідження)
1. Динаміка в’їзних та виїзних туристичних потоків в Україні у 2015-2018 рр., млн. осіб
2. Кількість туристів, обслугованих туроператорами та турагентами в 2015-2018 рр. в м. Івано-Франківськ за видами туристичних потоків, осіб
3. Перелік, місцезнаходження та контакти закладів розміщення, що офіційно функціонують в м. Івано-Франківськ
4. ТОП-15 операторів ринку готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ (за рейтингом популярності серед відвідувачів)
5. Кількість номерів і ліжко-місць операторів ринку готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ
6. Вартість користування (оренди) конференц-залу в готелі Stanislaviv, грн./год.
7. Відгуки відвідувачів стосовно діяльності, зручностей, розташування та інших особливостей пропозиції операторів ринку готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ, балів
8. Порівняльна характеристика конкурентної пропозиції операторів ринку готельної нерухомості в м. Івано-Франківськ
9. Фінансові результати підприємств на підставі даних 2018 року видом діяльності 55.10: «Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування», тис. грн.
10. Частки ринку готелів відповідно до вподобань споживачів сервісу Booking.com
11. Багатофакторна оцінка діяльності готелів в м. Івано-Франківськ, балів
12. Вподобання типових споживачів елітних готельних послуг в м. Івано-Франківськ
13. Споживачі готельних послуг у м. Івано-Франківськ в низький сезон
14. Можливі способи створення позитивного іміджу апарт-готелю
15. SWOT-аналіз розташування об’єкта Замовника в порівнянні з конкурентами
1. Кількість суб’єктів туристичної діяльності в Україні у 2015-2018 рр., одиниць
2. Кількість внутрішніх туристів в Україні в 2015-2018 рр., тис. осіб
3. Регіональний розподіл готелів в Україні за кількістю у 2018 р., %
4. Кількість туристів, обслугованих туроператорами та турагентами в 2015-2018 рр. в м. Івано-Франківськ, тис. осіб
5. Кількість виїзних туристів в 2015-2018 рр. в м. Івано-Франківськ, тис. осіб
6. Кількість в’їзних (іноземних) туристів в 2015-2018 рр. в м. Івано-Франківськ, тис. осіб
7. Структура в’їзних туристичних потоків в 2015 та 2018 рр. в м. Івано-Франківськ, %
8. Доходи готелів м. Івано-Франківськ від наданих послуг у 2017-2019 рр., млн. грн.
9. Розподіл готелів м. Івано-Франківськ за формою ведення підприємницької діяльності у 2018 р., %
10. Структура варіантів розташування за типом об’єкту та кількістю пропозицій на ринку в м. Івано-Франківськ станом на поточний момент (грудень 2019 року), %
11. Структура варіантів розташування в м. Івано-Франківськ за легальністю ведення діяльності станом на поточний момент (грудень 2019 року), %
12. Географічне розташування готелів в м. Івано-Франківськ
13. Структура ринку готелів м. Івано-Франківськ за відгуками відвідувачів, %
14. Структура ринку готелів м. Івано-Франківськ за переліком зручностей, що надаються відвідувачам, кількість готелів
15. Частки ринку готелів м. Івано-Франківськ (юридичні особи), %
16. Прогнозна динаміка кількості туристів, обслуговуваних готелями м. Івано-Франківськ в 2019-2021 роках, тис. осіб
17. Напрямки підвищення привабливості нового апарт-готелю
18. Прогноз ємності ринку готелів в м. Івано-Франківськ на підставі багатофакторної моделі, в грошовому вираженні, млн. грн.