Моніторинг ринку: для бізнесу без несподіванок
2721

Моніторинг ринку: для бізнесу без несподіванок

Моніторинг ринку товарів і послуг дозволяє створити інформаційний базис для усвідомленого прийняття відповідальних рішень в потрібний час. Без опори на результати моніторингу ринку говорити про успішне підприємництво в сучасних умовах не можна.

Компанія Pro-Consulting відповідає найвищим кваліфікаційним вимогам замовників. Багатьом нашим клієнтам вдалося успішно пройти переломні моменти економічних криз, в тому числі, завдяки своєчасному замовленню у нас моніторингу ринку і рішучих дій на базі аналітичного звіту.

Можливо, вам буде корисно прочитати про телефонні опитування як інструмент взаємодії з цільовою аудиторією

Моніторинг ринку товарів і послуг: зміст звіту з моніторингу ринку

Досвід Pro-Consulting свідчить про те, що, замовляючи моніторинг ринку, клієнти можуть керуватися найрізноманітнішими потребами. Тому кожен готовий моніторинг ринку товарів і послуг носить ексклюзивний характер, і його структура заздалегідь визначається спільно з замовником. Разом з тим, існує типовий набір розділів, які можуть бути включені в моніторинг ринку.

Базовими розділами моніторингу ринку виступають:

  1. Опис і загальна характеристика ринку:
    • ємність;
    • структура;
    • фактори впливу;
    • тенденції розвитку.
  2. Державне регулювання галузі:
    • ліцензування;
    • оподаткування;
    • правила держзакупівель.
  3. Моніторинг ринку за показниками виробництва і продажу цільової продукції.
  4. Провідні гравці ринку:
  5. Сегментація зовнішньої торгівлі:
    • з географії;
    • за обсягами;
    • по маржинальності зарубіжних ринків.
  6. Фактори ціноутворення та моніторинг ринку за цінами:
    • динаміка зміни цін;
    • можливості з проведення цінових маневрів;
    • умови рентабельності.
  7. Моніторинг ринку по споживанню:
    • характеристики цільової аудиторії;
    • сегментація споживання;
    • споживання в корпоративному і державному секторах.
  8. Канали збуту:
    • перелік та опис;
    • сегментація з продажу;
    • оцінка ефективності каналів збуту.
  9. Моніторинг ринку по асортименту конкуруючої продукції.
  10. Моніторинг ринку з точки зору інвестиційної привабливості:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • можливості та ризики для нових гравців.
  11. Висновки і рекомендації за підсумками реалізації послуги «моніторинг ринку».

Ви можете замовити моніторинг вашого ринку - просто зв'яжіться з Pro-Consulting

Моніторинг ринку в період кризи: оперативність

У відносно спокійні часи наші клієнти замовляють моніторинг ринку товарів і послуг в плановому порядку з певною періодичністю. Однак, в періоди різких економічних змін виграє той, хто першим зробить кроки по мінімізації збитків і освоєнню нових можливостей. Тому Pro-Consulting розробила спеціальний антикризовий пакет послуг з моніторингу ринку.

  • експрес-моніторинг ринку - проводиться в строк до п'яти робочих днів;
  • глибинний моніторинг ринку під час кризи - до 14 робочих днів.

Ознайомтеся з повним описом послуги - аналіз ринку в кризовий період

Замовивши послугу з антикризового пакету з моніторингу ринку, ви зможете швидко отримати необхідні дані для здійснення ефективного менеджменту в умовах економічної турбулентності.

Пропонуємо Вам ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових аналізів ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

Дата розміщення: 24.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами