2228
Маркетингові дослідження ринку - послуга Pro-Consulting
Клієнти Pro-Consulting замовляють маркетингові дослідження тоді, коли їм необхідно зібрати повну інформацію про актуальні економічні умови перед прийняттям найбільш важливих для бізнесу рішень, таких як:
- інвестування в створення нового ринкового суб'єкту;
- удосконалення асортиментного ряду пропонованих товарів;
- ребрендинг фірми або торгової марки;
- пошук шляхів розширення ринкової частки;
- виведення підприємства з кризи і усунення її наслідків.
Виведення нового продукту на ринок зазвичай передує маркетингове дослідження товару і комплексне вивчення ринку.
Яку інформацію дає замовнику вивчення ринку?
Компанія Pro-Consulting практикує індивідуальний підхід до кожного свого клієнта, оскільки цілі, для досягнення яких замовляються маркетингові дослідження ринку, можуть істотно різнитися. Разом з тим, на попередньому спільному брифінгу ми орієнтуємо замовників по колу можливих напрямів вивчення ринку, які можуть бути включені до технічного завдання.
Типова структура маркетингових досліджень ринку виглядає наступним чином:
- Загальне вивчення ринку:
- характеристика ринкових умов;
- основні показники;
- сегментація за важливими ознаками;
- фактори впливу.
- Маркетингове дослідження впливу державного регулювання:
- перелік нормативних документів;
- умови ліцензування бізнесу;
- податкове навантаження;
- організація держзакупівель і правила участі в них.
- Маркетингове дослідження конкуренції на ринку:
- список основних операторів;
- розподіл часток ринку;
- особливості маркетингових стратегій, які застосовують конкуренти;
- бар'єри і ризики, викликані конкуренцією, і можливі способи їх подолання (почитайте про дослідження конкурентів).
- Споживчі маркетингові дослідження ринку, в тому числі за допомогою телефонних опитувань і фокус-груп:
- характеристики цільової аудиторії;
- очікування споживачів і мотиви вибору товару;
- ступінь лояльності покупців до конкретних брендів (почитайте про оцінку лояльності клієнтів);
- особливості здійснення покупок в інтернет-магазинах;
- споживання в публічній сфері.
- Маркетингове дослідження з метою визначення ринкової позиції замовника:
- обчислення загального обсягу ринку;
- сегментація за ринковими частками і виділення частки замовника в різних розрізах;
- аудит роботи замовника з покупцями за допомогою послуги колл-центру «таємний дзвінок»;
- пропозиції до концепції маркетингової стратегії зміцнення ринкового становища підприємства замовника.
- Маркетингові дослідження ринку до і після проведення рекламних кампаній:
- види реклами, носії і їх ранжування за фективністю;
- моніторинг реклами в ЗМІ та мережі інтернет;
- аналіз запитів в пошукових системах;
- дослідження ефективності рекламних акцій за допомогою фокус-груп;
- оцінка ступеню досягнення цілей проведеної рекламної кампанії.
- Маркетингове дослідження каналів збуту:
- асортимент представленої на ринку продукції;
- перелік можливих каналів збуту і особливості їх використання;
- цінові політики постачальників і продавців;
- прийоми просування продукції в залежності від каналу збуту;
- вибір способу реалізації товару в конкретних ринкових умовах (почитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції).
- Вивчення ринку з точки зору його інвестиційної привабливості:
- факторний аналіз для вибору ринку для товару або товару для ринку;
- бар'єри, ризики та можливості виведення на ринок нового гравця за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
- рекомендації щодо змісту маркетингової стратегії розвитку підприємства.
Рекомендуємо перейти в каталог готових аналізів ринків - ви знайдете більше 1800 готових проектів з різних напрямків ринків, побачите структури і анотації до готових звітів
Кожне готове маркетингове дослідження містить висновок аналітика-маркетолога Pro-Consulting, в якому даються висновки по проведеним маркетинговим дослідженням ринку, виділяються тенденції і даються прогнози його подальшого розвитку, надаються рекомендації щодо досягнення замовником заявлених цілей.
Вартість маркетингових досліджень ринку від компанії Pro-Consulting визначається в залежності від його глибини, тривалості, задіяних при проведенні ресурсів.
Замовити маркетингові дослідження ринку можна скориставшись контактними даними нашої компанії.
Почитайте також про аналіз зовнішніх ринків