2649
Дослідження конкурентів: розвідка для боротьби за ринки
Для чого варто замовити дослідження конкурентів?
Успішне ведення бізнесу в умовах конкуренції неможливе без урахування дій інших гравців ринку, адже вони докладають усіх зусиль для збільшення своєї ринкової частки, а значить свідомо чи мимоволі претендують на сегмент, зайнятий вашою продукцією.
Клієнти Pro-Consulting замовляють дослідження конкурентів у складі комплексного маркетингового аналізу ринку. Іноді корисно провести і окремий конкурентний аналіз, він послужить інформаційною основою при вирішенні таких завдань як:
- розробка нової цінової політики в економічних умовах - дослідження конкурентів допоможе врахувати їхні маневри з цінами;
- внесення змін до асортиментного ряду, створення нової торгової марки або проведення ребрендингу - аналіз конкурентів дасть інформацію про аналогічні товари на ринку;
Прочитайте також про аналіз попиту як частинуаналізу ринку
- пошук нових можливостей щодо поліпшення ринкової позиції замовника - необхідне попереднє визначення частки ринку конкурентів;
- оцінка інвестиційної привабливості ринку - дослідження конкурентів дасть уявлення про існуючі ризики та можливості для нових гравців, та ін.
Як неважко помітити, дослідження конкурентів замовляють для досягнення самих різних цілей, тому компанія Pro-Consulting застосовує індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Також рекомендуємо матеріал про необхідні речі для успішного виведення нового продукту на ринок
Дослідження конкурентів: варіанти
Структура готового маркетингового дослідження, в яке входить і дослідження конкурентів, визначається технічним завданням замовника в рамках вже згаданого вище індивідуального підходу. Варіантами реалізації опції «конкурентний аналіз» є:
- дослідження конкурентів - товари:
- асортимент;
- сильні і слабкі сторони;
- ймовірні напрямки зміни пропозиції.
- дослідження конкурентів - ціни:
- чинники впливу на вартість;
- цінові політики, що застосовуються;
- рамки рентабельності і можливості для цінових маневрів;
- дослідження конкурентів - ринкові комунікації:
- взаємодія з постачальниками;
- канали збуту продукції;
- маркетингові інструменти впливу на споживачів;
- робота з власним персоналом.
- дослідження конкурентів - маркетингові стратегії:
- спрямованість стратегій;
- ключові елементи;
- сильні і слабкі сторони.
Також вам знадобиться стаття про обсяг ринку як важливий показник ринку
Ваш конкурентний аналіз може містити як деякі, так і всі з перерахованих вище пунктів.
Аналіз конкурентів від Pro-Consulting: наші переваги
Проведення комплексного аналізу ринку і, зокрема, дослідження конкурентів зазвичай доручають консалтинговим агентствам, які мають необхідні досвід, підготовку і технічні можливості для якісного виконання завдання.
Компанія Pro-Consulting приваблює клієнтів наступними характеристиками:
- активною роботою на ринку консалтингових послуг протягом більше п'ятнадцяти років, що включають кілька періодів великих економічних потрясінь в світі і країні:
- дійсний член Української асоціації маркетингу з 2005 року;
- виконано понад 1800 аналізів ринків, в числі яких і конкурентний аналіз;
- серед більш ніж тисячі клієнтів - представники всіх напрямків і масштабів бізнесу;
- популярністю і визнанням діяльності Pro-Consulting на міжнародному рівні:
- надано статус консультанта ЄБРР за програмами для середнього та малого бізнесу;
- перша українська компанія, удостоєна премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
- наявність в числі клієнтів найбільших світових корпорацій;
- потужною технічною базою для застосування всіх можливих методів дослідження ринків:
- апаратно-програмний комплекс для моніторингу та систематизації відомостей з відкритих джерел;
- власні та партнерські бази даних;
- наявність в структурі компанії колл-центру для проведення будь-яких видів опитувань і аудитів за методом «таємний дзвінок»;
- спеціально обладнана студія для фокус-груп, глибинних та експертних інтерв'ю.
Дослідження конкурентів від Pro-Consulting оформляється відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, тому зрозуміло користувачам з будь-якої точки світу.
Замовити дослідження ринку з опцією дослідження конкурентів можна скориставшись нашими контактними даними.
Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку