2991
Маркетинговий аналіз - замовити в Pro-Consulting
Pro-Consulting проводить маркетинговий аналіз ринків на замовлення українських та зарубіжних зацікавлених осіб. Маркетинговий аналіз забезпечує клієнтам необхідну інформаційну базу для прийняття найбільш важливих рішень, що визначають подальшу долю підприємства. Маркетинговий аналіз, ціна якого незрівнянно нижча ризиків, що виникають при діях наосліп, зазвичай проводиться у випадках:
- розробки стратегій освоєння нових ринків/напрямків бізнесу;
- оновлення асортиментного ряду продукції або її ребрендингу;
- пошуку альтернативних каналів збуту і закупівель;
- масованого задіяння маркетингового інструментарію для просування товарів або послуг;
- визначення ризиків і можливостей, що виникають при різкій зміні ринкових умов в тій чи іншій сфері підприємницької активності.
Дізнайтеся більше про аналіз експорту як частину маркетингового дослідження
Якщо при плануванні перерахованих вище та інших кроків ви відчуваєте брак інформації про поточну ситуацію на ринку, значить є нагальна потреба замовити маркетинговий аналіз.
Маркетинговий аналіз: види і зміст
Тривалість і вартість маркетингового аналізу визначається обсягом інформації, яка буде отримана і оброблена при цьому. Найбільш ємним є комплексний маркетинговий аналіз, що охоплює всі можливі аспекти поточної ринкової ситуації.
Якщо ви перебуваєте в пошуках інформації на вашому ринку, але не можете її знайти або систематизувати, зв'яжіться з нами - Pro-Consulting гарантує незалежну аналітику ринку для правильного розвитку вашого підприємства
Маркетинговий аналіз, як правило, включає:
- Опис основних параметрів ринку:
- загальна характеристика;
- значущі показники;
- структура ринку;
- фактори і тенденції, що впливають;
- роль державного регулювання.
- Маркетинговий аналіз діяльності провідних гравців ринку:
- топ операторів;
- структурування суб'єктів в різних розрізах;
- фактичні і потенційні конкуренти замовника, їх поточні позиції і перспективи;
- найбільш дієві варіанти використовуваних маркетингових стратегій.
- Маркетинговий аналіз споживачів:
- опис цільової аудиторії;
- ставлення до певних товарів і брендів;
- потреби та очікування замовників;
- правила держзакупівель і особливості участі в тендерах;
- маркетинговий аналіз онлайн-споживання.
- Місце на ринку компанії-замовника:
- ринкові частки за обсягами виробництва і реалізації продукції;
- оцінка ефективності бізнес-процесів замовника;
- маркетинговий аналіз з залученням методів «таємний покупець» і «таємний дзвінок».
- Маркетинговий аналіз роздрібної торгівлі цільової продукції:
- асортимент товарної групи;
- ціни і цінові фактори;
- дієвість інструментів просування.
- Маркетинговий аналіз рекламних кампаній:
- моніторинг засобів масової інформації для визначення їх впливу на споживачів;
- результативність акцій, знижок та інших методів стимулювання попиту;
- оцінка реклами в соціальних мережах і на інших ресурсах інтернету.
- Маркетинговий аналіз інвестиційної привабливості ринку:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карти ризиків і можливостей.
- Висновки, прогнози розвитку ринку, рекомендації аналітика.
Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%.
Маркетинговий аналіз: вибір підрядника
Виходячи з важливості завдань, для досягнення яких приймається рішення замовити маркетинговий аналіз, доцільно довірити його компетентному консалтинговому агентству. Керуючись цими міркуваннями, вже більше тисячі представників великого бізнесу, МСБ, некомерційних організацій з різних країн довірили маркетинговий аналіз Pro-Consulting. Нашими перевагами є:
- багаторічна активна робота на ринку консалтингових послуг в сфері маркетингу і стратегії, підкріплена членством в Українській Асоціації Маркетингу з 2005 року;
- портфоліо, що містить понад 1700 готових досліджень ринків;
- надання послуги з маркетингового аналізу за міжнародними стандартами ESOMAR, що робить результати дослідження зрозумілими і прийнятними в будь-якій країні.
Виконуючи маркетинговий аналіз на замовлення, наші аналітики використовують кабінетні і польові методи отримання і обробки інформації. Джерелами відомостей при цьому служать:
- офіційні статистичні відомства;
- дані профільних державних структур;
- неурядові організації, які раніше виконували маркетинговий аналіз на цьому ж або суміжному ринку;
- презентації компаній, які є провідними операторами ринку;
- матеріали профільних професійних видань;
- інформаційні масиви популярних пошукових систем;
- бази даних Pro-Consulting і наших партнерів.
Маркетинговий аналіз часто вимагає проведення різних опитувань, фокус-груп зі споживачами або інтерв'ю з профільними експертами. Для цих цілей Pro-Consulting задіє власний колл-центр і студію, яка обладнана фіксуючою апаратурою.
Готовий маркетинговий аналіз носить ексклюзивний характер для кожного замовника, його кінцева структура визначається технічним завданням. Замовити маркетинговий аналіз для вирішення саме ваших актуальних завдань можна, зв'язавшись з Pro-Consulting.