2394
Аналіз зовнішніх ринків: йдемо туди, де вигідніше
Компанія Pro-Consulting проводить аналіз зовнішніх ринків в основному для тих клієнтів, які зацікавлені в експорті свого продукту. Однак аналіз зовнішніх ринків часто цікавить і імпортерів, оскільки він допомагає визначити ситуацію в країні походження товару для налагодження найбільш ефективних каналів поставок звідти.
Типовими завданнями, при вирішення яких є обов'язковий аналіз зовнішніх ринків, є:
- пошук найбільш вигідного ринку для поставок продукції місцевого виробництва;
- оцінка інвестиційної привабливості зовнішнього ринку;
- розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства на зовнішньому ринку;
- корекція асортименту товарів, що імпортуються;
- пошук іноземних контрагентів для організації поставок з зовнішнього ринку.
Дізнайтеся більше про аналіз експорту, як частину аналізу ринку
Аналіз зовнішніх ринків від Pro-Consulting
З урахуванням важливості завдань, що стоять перед ініціатором дослідження, аналіз зовнішнього ринку доручають найбільш компетентному виконавцеві. Наші клієнти зупинили свій вибір на компанії Pro-Consulting, виходячи з таких фактів:
- Pro-Consulting стабільно проводить аналіз зовнішніх ринків з 2004 року і по теперішній час, не дивлячись на поточну економічну ситуацію в Україні і на міжнародній арені. За цей період нашими аналітиками зроблено понад 1800 аналізів ринків, в числі яких і аналіз зовнішніх ринків, для понад тисячі клієнтів.
- Компанія Pro-Consulting добре відома на міжнародному рівні, співпрацює з партнерами з багатьох країн, тому нам набагато легше проводити аналіз зовнішніх ринків. Свідченнями міжнародного визнання є:
- надання статусу консультанта ЄБРР з питань розвитку малого та середнього бізнесу;
- присудження нашій компанії, першій з українських, премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
- наявність в портфоліо Pro-Consulting виконаних замовлень від таких глобальних корпорацій, як Coca-Cola, Nestle, Johnson & Johnson, L'Oreal, Shell, Exxon, Bosch, Hyundai та інших.
- Наявність у Pro-Consulting всієї необхідної для проведення аналізу зовнішніх ринків технічної бази:
- апаратно-програмного комплексу для пошуку і систематизації відомостей з відкритих джерел;
- власної бази даних, а також доступ до партнерських інформаційних масивів;
- студії для онлайнових і офлайнових фокус-груп та інтерв'ю;
- колл-центру для проведення телефонних опитувань будь-яких видів і застосування методу «таємний дзвінок».
Рекомендуємо почитати про готові маркетингові дослідження - ймовірно, у нас вже є готовий звіт по вашому ринку
Аналіз зовнішнього ринку від Pro-Consulting може бути презентований в будь-якій країні світу, оскільки він проводиться відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR.
Аналіз зовнішніх ринків: джерела інформації та методика
Аналіз зовнішніх ринків проводиться з використанням кабінетних методів пошуку та обробки інформації на підставі даних з таких джерел:
- зведення державних статистичних служб;
- звіти іноземних бюро статистики;
- презентації операторів цільового ринку;
- аналіз зовнішнього ринку від міжнародних та неурядових організацій;
- власні бази даних компанії і наших партнерів у країнах, що досліджуються.
Ознайомтеся з повноцінною структурою аналізу ринку
Для прикладу наведемо алгоритм факторного аналізу зовнішніх ринків для найбільш вигідного експорту товару місцевого виробництва.
- Проводиться загальний аналіз зовнішнього ринку і властивостей продукту. Результатом є виявлений ряд ключових чинників, що впливають на попит на даний продукт, наприклад:
- макроекономічна ситуація;
- демографічні процеси;
- традиції населення;
- законодавчі обмеження;
- конкурентне середовище (почитайте про дослідження конкурентів);
- особливості оподаткування.
Дізнайтеся більше про аналіз попиту як частину дослідження ринку
- Кожному виявленому фактору підбирається числовий параметр, що відповідає його впливу. Це найбільш важливий момент в такому аналізі зовнішнього ринку, що вимагає володіння методологією коректного визначення вагових коефіцієнтів.
- Складається багатофакторна модель для наочного порівняння зовнішніх ринків для продажу цільового товару.
Приділіть час матеріалу про аналіз ємності ринку
- Аналіз зовнішніх ринків завершується висновками та рекомендаціями щодо найбільш вигідного напрямку експорту, концепції маркетингової стратегії просування продукту на зовнішньому ринку, що включає:
- оформлення бренду;
- канали реалізації;
- обсяги поставок;
- цінову політику;
- спрямованість рекламних кампаній.
Результати аналізу зовнішніх ринків допоможуть вам максимізувати продажі ваших товарів за кордоном, а значить - вийти на новий рівень розвитку вашого бізнесу.
Замовити аналіз зовнішніх ринків у компанії Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.
Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про аналіз ринкової частки вашої компанії