34
Якісний аналіз ринку допоможе досягти успіху в бізнесі
Грамотний аналіз ринку дає змогу бізнесу ухвалювати обґрунтовані рішення, мінімізувати ризики та ефективно розподіляти ресурси. Це особливо важливо в умовах високого конкурентного середовища і швидко мінливих ринкових умов. Далі в матеріалі ми розглянемо основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо перейти на повноцінний опис типової структури дослідження ринку.
Компанія Pro-Consulting проводить аналіз ринку на замовлення українських та іноземних підприємців уже понад 20 років. У числі наших клієнтів знаходяться:
- філії транснаціональних корпорацій;
- національні економічні лідери;
- представники середнього та малого бізнесу;
- інвестиційні фонди та банки;
- юридичні фірми;
- торгово-промислові палати;
- галузеві асоціації;
- науково-дослідні установи;
- неурядові організації;
- фізичні особи.
Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу доступно в каталозі готових проєктів.
Аналіз ринку дає змогу зрозуміти поточні ринкові тенденції, визначити потреби та уподобання споживачів, а інвесторам - виявити потенційні можливості та загрози, оцінити перспективи бізнес-проектів.
Найбільш затребуваний у підприємців комплексний аналіз ринку, що включає:
- Огляд ринку та основні показники:
- опис поточного стану ринку та його функціонування;
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- динаміка ємності ринку;
- сегментація ринку за типами продукції, її походженням, географічними та іншими ознаками;
- фактори впливу та основні тренди розвитку ринку;
- більш предметне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку зарядних станцій або аналізу ринку лавандової олії в Україні.
- Регуляторний аналіз ринку:
- ключові положення законодавства та інших нормативних актів;
- особливості реєстрації підприємств та їх відмінності;
- умови ліцензування та дотримання галузевих стандартів;
- оподаткування внутрішніх і міжнародних операцій;
- процедури державних закупівель та участі в тендерах;
- якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати та проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
- Аналіз виробничої сфери ринку:
- поточні обсяги виробництва та його технологічний рівень;
- ресурси і можливості для створення нового виробництва;
- умови рентабельності випуску продукції в поточних ринкових умовах;
- доступність сучасного обладнання та кваліфікованих кадрів.
- Конкурентний аналіз ринку:
- рейтинг і характеристики основних гравців на ринку;
- розподіл часток ринку серед конкурентів;
- позиція замовника аналізу ринку;
- маркетингові стратегії конкурентів та їх ефективність;
- ризики і бар'єри для ведення бізнесу, що створюються конкурентами;
- також у якості прикладу перегляньте структуру готового аналізу ринку криптогаманців у Європі або аналізу ринку готельної нерухомості в Бодрумі.
- Дослідження каналів і способів реалізації продукції:
- обсяги та структура продажів;
- ефективність каналів збуту цільових товарів;
- умови роботи з торговими партнерами;
- методи просування та їх результативність у різних каналах збуту;
- можливості та рекомендації щодо реалізації продукції в надзвичайних умовах функціонування ринку.
- Зовнішньоекономічний аналіз ринку:
- обсяги та структура експортно-імпортних операцій;
- логістика поставок та основні суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності;
- факторне порівняння зовнішніх ринків для визначення найбільш вигідного;
- санкції та інші обмеження в міжнародній торгівлі;
- потенційні партнери замовника на зовнішніх ринках.
- Ціновий аналіз ринку:
- чинники ціноутворення та поширені стратегії;
- середні ринкові ціни та діапазони;
- динаміка зміни цін за конкретний період;
- нагадуємо, що в каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2600 звітів за ринками - скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі та знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку. Будь-який звіт буде актуалізовано за вашим запитом.
- Дослідження споживання товарів на ринку:
- сегментація цільової аудиторії та її характеристика;
- очікування та потреби споживачів, їх задоволеність пропозицією;
- лояльність до брендів, способи її отримання та підвищення;
- поведінка споживачів під час купівлі товарів на офлайн і онлайн майданчиках;
- споживання в сегментах B2B і B2G.
- Оцінка інвестиційної привабливості:
- SWOT-аналіз ринку;
- PESTLE-аналіз ринку;
- карта ризиків і бар'єрів;
- можливості для організації та розвитку бізнесу.
- Висновок і рекомендації за підсумками аналізу ринку:
- гіпотези та моделі подальшого розвитку сфери бізнесу;
- поточні тренди і ті, що зароджуються на ринку;
- рекомендації з розробки ефективної маркетингової стратегії для реалізації планів замовника.
Аналіз ринку є ключовим інструментом для будь-якого бізнесу, який прагне успіху. Регулярне проведення маркетингових досліджень дає змогу своєчасно адаптуватися до змін, передбачати потреби клієнтів і знаходити нові можливості для зростання.
Замовити аналіз ринку можна в компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними.