902
Дослідження ринку для бізнесу будь-якого формату
Дослідження ринку відіграє ключову роль для суб'єктів підприємництва, допомагаючи підвищити ефективність управління підприємством і підготуватися до реалізації різних проєктів. Воно може бути необхідним для таких цілей, як:
- вхід на ринок нового гравця;
- виведення оновленого продукту;
- розробка або коригування бренду;
- вихід на експортні або імпортні ринки;
- визначення маркетингової стратегії компанії;
- протидія конкурентам для поліпшення ринкової позиції;
- проведення масштабної рекламної кампанії;
- здійснення антикризових заходів та адаптація до форс-мажорних обставин.
Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз пропонуємо вам ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.
Чим більш значуще рішення потрібно ухвалити, тим ретельніше має бути проведено дослідження ринку. Для забезпечення високої якості підприємці зазвичай замовляють дослідження ринку у спеціалізованих агентств, які заслуговують на довіру в бізнес-спільноті. Одним із таких агентств є компанія Pro-Consulting, член міжнародної організації дослідників ринків ESOMAR та Української асоціації маркетингу.
Комплексне дослідження ринку, проведене Pro-Consulting, охоплює всі основні аспекти обраної сфери бізнесу:
- Загальний стан ринку:
- опис функціонування ринку та його поточних особливостей;
- основні чинники, що впливають на ринкову ситуацію;
- ємність ринку за виробничими, імпортними та експортними показниками;
- сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географічними та іншими ознаками;
- тенденції розвитку напряму економічної активності.
- Нормативні правила роботи на ринку:
- положення профільних законів і підзаконних актів;
- варіанти ведення і формалізації бізнесу;
- податкове навантаження в різних форматах роботи підприємства;
- введені санкції та обмеження на зовнішньоекономічну діяльність;
- порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах;
- законопроєкти та плани реформування системи державного регулювання;
- отримати більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе ознайомлення, наприклад, з описом дослідження ринку цегли в Україні або аналізу ринку кондитерських виробів у Румунії.
- Конкурентне дослідження ринку:
- перелік, рейтинг і характеристики конкурентів;
- асортимент і властивості конкурентних товарів і брендів;
- переваги та недоліки пропозицій, що конкурують;
- розподіл ринкових часток і визначення позиції замовника;
- стратегії конкурентної боротьби та їх ефективність;
- ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника, спричинені діяльністю конкурентів;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей вашого підприємства або бізнес-ідеї, поспілкуйтеся з нами - ми поставимо корисні запитання і допоможемо скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
- Аналіз споживчої сфери:
- профіль цільової аудиторії;
- споживчі тренди та вимоги до товарів;
- рівень задоволеності споживачів наявними пропозиціями;
- лояльність покупців до брендів та умови її підтримки;
- моделі поведінки споживачів на різних торгових майданчиках;
- споживання цільових товарів на пов'язаних ринках і в бюджетному секторі.
- Вивчення виробничого сектору:
- часова динаміка обсягу виробленої продукції;
- структура випуску товарів за видами, виробниками, регіонами, цінами та іншими критеріями;
- технологічний рівень діючих виробничих потужностей;
- параметри місцевої сировинної бази;
- доступність виробничих ресурсів на внутрішньому та міжнародному ринках;
- умови досягнення і збереження прийнятного рівня рентабельності та конкурентоспроможності виробництва;
- можливості з придбання передових технологій, обладнання, наявність кваліфікованих кадрів;
- повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків доступно в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.
- Інвестиційне дослідження ринку:
- порівняння ринкових ніш та аналіз їх привабливості;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів для реалізації інвестиційних проєктів;
- рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.
Компанія Pro-Consulting проводить дослідження ринків відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, що забезпечує їхнє визнання і зрозумілість у всьому світі. Усі наші маркетингові дослідження мають ексклюзивний характер і створюються на основі індивідуальних технічних завдань, щоб задовольнити специфічні інформаційні потреби клієнта.
Замовити дослідження ринку можна, зв'язавшись з нами за телефоном або електронною поштою, вказаними на нашому сайті.